Zijn jullie weleens naar een Kerst Circus geweest? Lijkt me wel een keer leuk, alleen zie ik door de bomen het bos niet meer. Er zijn zoveel verschillende kerst circussen. Dus heel benieuwd naar welke jullie zijn geweest
Leek mij ook altijd wel een keer leuk, maar ook prijzig. En nu heeft de werkgever van mijn man besloten dit als uitje te doen in de kerstvakantie. Dus als alles door mag gaan, gaan we er dit jaar naar toe
Ik ben een keer in Haarlem geweest. Er was eerlijk gezegd weinig kertigs aan, behalve een dansje van dames in ‘sexy’ kerstpakje. En het geluid stond zó hard dat ik gewoon niet normaal kon genieten van de optredens. Ik heb de helft van de tijd mijn zoontje op schoot gehad met mijn handen op zijn oren gedrukt, jammer voor mijn eigen oren :-/ (het was echt vreselijk hard) ik had dit niet zien aankomen en had dus geen oorbeschermers mee (maar wie zou dat doen?!) Al met al vond ik zelf geen succes. Zoontje vond het geweldig, uiteraard Ik had overigens absoluut niet de hoofdprijs betaald maar via socialdeals of iets dergelijks kaartjes besteld voor een fractie van de prijs. Ik weet het weer, het was circus Renz!, 3-4 jaar geleden