we hebben vorige week de eerste echo gehad. En wat is dat mooi om te zien hoe je kindje in je buik zit en er lustig op los speelt en draait, hahaha. We konden hem/haar heel goed zien en het leek wel of hij/zij ook naar ons zwaaide want de armphjes gingen te lucht in van " hallo hier ben ik'' , echt heel grappig. Helaas lag de kleine verkeerd voor een nekplooi test dus we gaan morgen voor de 2e keer naar het ziekenhuis voor een echo om te zien of het nu wel gaat lukken. Ik ben benieuwed. Ohja het is er maar eentje. De echoscopiste zei ook dat als je tweelingen in de familie hebt dat het alleen invloed kan hebben als het aan de familie kant van de vrouw is en dan ook nog moet het heel dicht bij zijn. Dus het feit dat mijn schoonvader een van een tweeling is en dat er nog wat ooms aan de kant van mijn vriend tweeling zijn maakt dus niets uit. Groetjes Summer
Lief he om die kleine al zo beweeglijk te zien doen. En t weet zelf nog van niks, dat ie over 6 maanden hier op de wereld gezet word . Leuk dat jullie nóg n echo krijgen dan, dat is mooi meegenomen toch? En dat van die tweelingen zal ik nooit begrijpen denk ik.. Erfelijk of niet en hoe en wat.. Maar iig heel veel succes gewenst!
ojee ojee nou mijn vader is een van een tweeling, zijn tweelingbroer heeft een tweeling, mijn zus heeft een tweeling....verder nog wat andere tweelingen in de familie aan mijn vaders kant....ben beniewd...wauw zou wel leuk zijn als wij ook een tweeling krijgen...maar met een ben ik ook al mega gelukkig hoor!