Ik vind deze naam voor een jongen al heel lang mooi, maar toch zou ik jullie mening willen vragen.. Wat vinden jullie van de jongensnaam 'Dim'?
De naam spreekt mij niet aan maar dat is natuurlijk heel persoonlijk. Ik zou me vooral zorgen maken dat er bijvoorbeeld op school vaak dom van gemaakt wordt en dat mijn kind daar dan steeds mee gepest wordt.
Ik heb zelf mijn oudste zoon een bijzondere naam gegeven en als jij het leuk vindt dat moet je het zeker doen. Het is een bijzondere naam, maar ook ik moet gelijk aan de engelse betekenis denken. Sorry.
Het doet mij aan Dim Sum denken, van die Chinese hapjes. Nee, het zou niet een naam voor ons zijn...! Maar als jullie het mooi vinden, prima toch!
die betekenis wist ik dus niet! Ik ben blij dat ik het nu wel weet Pff wat vind ik het toch moeilijk, een jongensnaam! Voor een meisje hebben we al 3of 4 namen, maar voor een jongen?? Gelukkig heb ik nog even.. een weekje of 22.. Bedankt in ieder geval voor jullie mening!
Ik ken 2 jongens met de naam Diem, misschien vind je dat ook leuk? Ik vind het wel leuk en niet te veel voorkomend.
poeh een naam is heel persoonlijk.. is niet mijn smaak overigens.. ik ben meer van de amerikaanse namen, en dan net een beetje anders