Hallo. Ik ben nu bijna 18 weken en inmiddels al 7 kilo aangekomen, ben 1,75 lang en was altijd erg slank, 55 kg, nu dus al 62 kg, is dit wel normaal ofte veel? ik moet er ook bij zeggen dat ik alles eet wat los en vast zit, en dus ook veel meer als normaal. vraag me af hoeveel anderen zijn aangekomen? groetjes
geen idee meid ik weet dat je gemiddeld 12-16 kilo aan kunt komen door de zw gewicht kind vruchtwater enzo enzo ik was bij mijn 1e 8 kilo aangekomen en bij deze tot nu toe nog niks maar ben al stevig van mezelf dus heb genoeg reserves hihi let niet te veel op je gewicht meid maar denk wel wat eraan komt moet er ook weer af succes met je zwangerschap verder
ik ben ook al flink aangekomen. Maar voor ik zwanger was ben ik flink afgevallen en kom nu dus gewoon sneller aan. Volgens mij niet zo erg.
Ik ben alledrie de keren 20 kilo aangekomen. Ben 1.84 en weeg normaal 69 kilo (te weinig) en ben dat ook zonder moeite wer geworden na de bevallingen.
dikkere mensen hebben meer reserves en hebben daardoor over het algemeen minder gewichtstoename. Slanke mensen hebben minder reserves en gaan dus reserves aanleggen voor bijvoorbeeld de borstvoeding. Zelf ben ik normaal ook van het slanke type. Maar ben nu toch echt al 20 kilo aangekomen!
Ik was ook 20 kg aangekomen, en dan moet ik wel eerlijk zeggen dat ik echt veel heb gegeten. Normaal weeg ik zo'n 63kg, moet er nu nog zo'n 2kg af en dan heb ik mijn oude gewicht weer. Dus ik denk in jouw geval dat je ook heus snel weer op je oude gewicht bent hoor.
ow, dat heb ik ook. In het begin was ik te misselijk om te eten. Maar je hebt het gewoon nodig dat extra eten. Of het nou snoep, koek of gezond is... Vergeet niet dat je op het eind constant bagage van zo'n 15 kilo meesjouwt terwijl die bagage ook nog zuurstof, bloed en voedsel van je inpikt! Dus het is niet gek dat je ook veel nodig hebt! Probeer er wel aan te denken dat wat je eet, dat dat gezond is. Dat is er makkelijker af te krijgen dan vet en suikers!
Hoi, Aangezien je voorheen 'maar' 55 kilo woog, zou ik me nergens zorgen om maken (ik zou willen dat ik 55 kilo weeg en ik ben maar 1.55 lang/kort). Het gemiddelde wat iemand aankomt in een zw.schap is idd rond de 12 kilo. Maar er zijn ook uitschieters van 30 kilo en ook van 3 kilo. En misschien heb je wel heel veel vruchtwater dat telt ook allemaal mee. Houd je trouwens veel vocht vast want dat weegt ook behoorlijk wat. Maar echt, maak je niet druk, en eet lekker wat je wil. Groetjes en geniet maar gewoon van je zw.schap en van je beebje in je buik. Laat die kiloos maar ff links liggen
Ik ben nu 15kg aangekomen.De eerste maanden ging het erg hard qua kg's.Elk bezoekje aan de vk ging ik al met angst op de weegschaal staan,maar nu staat het een beetje stil qua gewicht...Ben normaal ook slank.Erg frustrerend dat ik mijn maatje 27 in de verste verte nu niet meer aan krijg!Maar goed,een mooie motivatie om straks de kg's er weer snel af te krijgen...Heb mijn kleding zolang ook maar uit de kast gehaald...Maar goed,we krijgen er wat moois voor terug!
weeg normaal 59 kilo maar ben nu dus ook al 10 kiloaangekomen ga me er echt niet druk om maken na de bevalling zie ik dan wel weer
Ik ben de eerste 20 weken 5 kg bijgekomen, de volgende 10 ook 5 kg dus op 30 weken tijd 10 kg. Nu blijft het een beetje stabiel maar ik ga er ook ni te erg op letten.
hoi hoi, Wil je niet bang maken maar bij de eerste 30 kilo en bij de tweede gelukkig maar 14. Je moet er even wat voor doen om de kilos weer kwijt te raken maar lukt best hoor!
Ik ben nu bijna 23 weken en pas 2 1/2 kilo aangekomen. Ben van me zelf stevig en volgens de VK kan het geen kwaad.
Ik kwam in de eerste 12 weken 4 kilo aan, toen ging het erg hard. Ik weeg zolang als ik weet hetzelfde en kan eten wat ik wil, zal nooit aankomen. ( 1.72 en 59 kilo) Maar sinds ik zwanger ben gaat het hard. Maar volgens vk heel normaal. Ik eet nog steeds alles wat los en vast zit, in dubbele hoeveelheid. Heb gewoon honger. Maar de laatste weken gaat het aankomen iets langzamer. Nu ( bij 18 weken) ben ik in totaal 6 kg aangekomen dus dat is netjes volgens mij. Gr Schumi
ik ben nu 7 weken en heb er al 2 kilo aanzitten. woog 54 kilo maar heb dus nu ook al een klein buikje je kan het goed zien. heb nog nooit van me leven een buikje gehad. Denk dat de slankere mensen wat mer ruimte moeten maken ofzo weet het eigenlijk ook niet. maar als ik in dit tempo door ga wordt ik tonnetje rond. Maar het is wel dat ik de hele dag moet eten omdat ik anders hee erg misselijk wordt en normaa soeg ik wel maaltijden over en kwam ik nooit aan. hihi Maar moet het er wel allemaal weer afkrijgen na de bevalling
Ik had ook ondergewicht en ben daardoor ook wat meer aangekomen (volgens de vk). Nu ben ik met 26 weken in totaal 11 kilo aangekomen.
Bij de 1e 3 zwangerschappen ook ruim 20 kilo. Alleen bleef er na elke zwangerschap wel wat plakken, en kreeg ik t niet weg (motivatie niet sterk genoeg dus), Tot ik t goed zat was en 32 kilo afviel. Nu, tig jaren later de 4e zwangerschap en zit nu alweer aan de 20 kilo. En ik eet niet alles wat los en vast zit. Heb zwaar t vermoeden dat ik straks moet gaan Sonja Bakkeren of zoiets.