Nog steeds onrustig van inenting?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door MamaMirella, 3 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaMirella

MamaMirella Fanatiek lid

6 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Den haag
    Hallo allemaal !

Mijn zoontje heeft afgelopen dinsdag voor de 2e keer inentingen gehad !
    Geen koorts, geen schijfje, misschien iets meer slapen en wat huilerig..
    Maar.. Hij word steeds onrustiger, hij is nog wel vrolijk, maar niet zo vrolijk als normaal en hij is heel erg schrikkerig en als hij schrikt dan gilt hij heel de boel bij elkaar.. Als hij slaapt word hij telkens huilend wakker !

Kan dit nog door de prikjes zijn ?
    Of een andere reden..
    Ik moet wel zeggen dat er de laatste tijd af en toe spanningen heersen bij papa en mama :(
    Een paar keer flinke ruzie (waar hij bij was :evil: :x :rolleyes: :( ), weet niet of dat ook daardoor kan komen ?
    Hijzelf probeerde mij op te vrolijken met een grote big smile !

Pff.. Voel me schuldig !

-x-

2. Grassprietje

Grassprietje Fanatiek lid

3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    Babies voelen haarfijn spanning aan, maar goed of zijn gedrag daarvan te verklaren is altijd gissen...Netzoals zijn prikken...

Wellicht dat het een combi is van beiden..Plus dat er zich rond deze periode ook weer een sprong aandiend...

Succes!

3. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    hoi,

ik ben geen prof op dit gebied, maar ik denk wel dat zelfs die kleintjes aanvoelen als er spanning is tussen pappa en mamma, ik heb ook tegen mijn man gezegd dat als er wat is tussen ons, wat natuurlijk bij iedereen voorkomt, het niet uitgeruziet moet worden waar onze kleine bij is.
    Ze zeggen toch dat baby's voelen wanneer mamma verdrietig of gestrest is?

Ik had gelezen op het internet dat ze van hun inentingen 24 uur last konden hebben!

Moet wel zeggen dat onze dominque momenteel ook onrustiger is als normaal, ze heeft het geluiden produceren ontdekt en soms komen er geluiden uit dat ik denk dat ze ergens last van heeft maar ze lacht daarna ook weer, dus zal er wel bij horen!

Zou het bij jullie geen sprongetje kunnen zijn?

sterkte
    Henriette

4. MamaMirella

MamaMirella Fanatiek lid

6 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Den haag
    Dat lijkt er wel op, dan is hij te vroeg, dacht dat die met 12 weken (heeft ie gehad) en met 4,5 maand was !

Maar ik heb een mail naar een Osteopaat gestuurd.
    Wie weet heeft hij wel Reflux !
    Het enigste wat niet klopt in het rijtje, is dat hij heel veel huilt, want hij is een bikkel ! Verder ook een vrolijk kind !
    Maar soms als je hem neerlegt dan is het gillen geblazen...

-x-

Deel Deze Pagina