in de ziektewet en zwanger

Discussie in 'Zwangerschap en werk' gestart door Smiley24, 10 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Ik zit bijna 4 weken in de ziektewet ivm rugklachten na mijn 2e bevalling. Inmiddels ben ik ook 6 weken zwanger en nu vraag ik mij af wanneer ik het beste aan mijn leidinggevende kan vertellen.

Ze komt binnenkort op ziekenbezoek en ik weet niet of ik het nog voor me moet houden of niet.

2. LadyTwilight

LadyTwilight Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    allereerst gefeliciteerd!

Ik zou het nog even voor je houden.
    en nog een paar weekjes wachten.

3. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    Zo, jullie laten er geen gras over groeien ;)
    Ik zou er niet al te lang mee wachten om het te vertellen, misschien na je 1ste echo ofzo? Je moet het toch een x vertellen en denk niet dat je baas het leuk vind om het pas te horen als je al 4 mnd onderweg bent :D
    Wel lastig hoor, wat is dan een geschikt moment.... misschien gewoon als ze op bezoek komt?? Ze is er dan toch :)

Succes met je beslissing!

4. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    oo jij bent moedig zeg.. nu alweer zwanger.. gefeliciteerd

ik zou het nu aan leidinggevende vertellen, want als je ziek zit met je rug.. en nu opnieuw zwanger.. is kans erg groot dat je dus niet aan het werk gaat voor je opnieuw bevalt

5. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Dank je!! We zitten niet stil :D Heerlijk 3 kids achter elkaar. Nu met onze 2 meiden vinden we het super.

Ik ben wel van plan om over een paar weken te gaan werken, maar 50% op advies. En dan kijken hoe dat gaat. Maar ik moet het wel snel op mijn werk vertellen. Wacht eerst mijn 1e echo af!

6. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Ik zou het gewoon na je echo vertellen. Dat is toch normaal. Vind niet dat dit een uitzondering is hoor.
    Je zit dan wel in de ziektewet maar dat komt niet door deze zwangerschap.

Succes ermee!

7. Sila24

Sila24 Niet meer actief

jeete dat is snel zeg haha gefeliciteerd :)

8. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Toevallig was van de week een collega op bezoek en heb ik het haar meteen verteld.

Hamis50: dank je :)

Deel Deze Pagina