Hallo dames Ik schaam me er voor om dit te vertellen, maar wil het even kwijt hoor. Nou om te beginnen ik had een tijd geleden iets besteld op internet via de pabo, ik had lingerie besteld en een dvd en een speeltje voor in bed ik dacht wil het wa spannender maken voor me vriend. Met dat ik dus dacht, dat het automatisch van de rekening word afgehaald. dat even onthouden. Nu komt een vriendin van mij via mijn naam bestellen via de pabo, ook automatisch , dus nu een paar weken later zag haar vriend dat er teveel was afgeschreven, ik zei dus dit kan niet goed zijn anders even bellen, ze moest namelijk 53 euro betalen en geen 153, belt zei op naar de pabo hebben ze die 100 euro er niet afgeschreven bij mij toen, toen ik die spullen had besteld, dus hadden ze het van haar vriend zijn rekening afgehaald, dus die vrouw van de pabo had alles opgenoemd van wat ik besteld had daar, en zei dus tegen haar vriend vertelt En hij belden michel op dus die vertelden hoe het kwam dat hij teveel betaalde, dus hij hij had die dingen opgenoemd. Ik schaam me echt dood Moest er even uit liefst
Tja.. begrijp wel wat je bedoelt hoor.... maar hoef je je echt niet voor te schamen... ZIJ hebben toch ook bij de pabo besteld.... en denk je dat ze daar geitenwollen sokken besteld hebben...?! Dus gewoon lekker laten gaan hoor!
Hhahhaha meid, ik heb in zo'n winkel a la pabo gewerkt, iedereen komt daar praktisch binnen, don't worry! En baby's worden echt niet gebracht door ooievaars, dus er wordt genoeg gesext en geflikflooit overal!
inderdaad niet om schamen... Zoveel mensen bestellen wel eens wat. Pas nog een topic volgens mij over geweest. En hun hebben inderdaad ook wat besteld daar en is niet raar hoor echt niet.. Dus niet erom schamen en geniet ervan
kzou me er ook niet om druk maken... kdenk dat iedereen wel zoiets in huis heeft of heeft besteld.. alleen niemand weet het van elkaar en hun hebben daar ook besteld.. dus dan maakt het al helemaal niet uit!
oooooooo wat erg ik dacht dat de pabo stond voor een school dacht dat het over schoolboeken ging vond het al zo raar dat je speeltjes bij je schoolboeken kon bestellen hahahaha oke ik beken heb dus niet dat soort speeltjes in huis maar wie weet komt dat nog
hahah ach joh,hebben zij elkaar ook even aangestoten iedereen heeft sex ,wat maakt het uit..zou er even smakelijk om lachen en dan word het waarschijnlijk nooit meer genoemd!
Iedereen heeft sex. Anders waren wij er niet en hadden we niet op het forum gezeten. Voor een kindje moet je toch echt sex hebben. En speeltjes worden al zo veel jaren gebruikt. Is zo normaal. Ken genoeg mensen waar de pabo gewoon op tafel ligt tussen de tijdschriften
Moest hier wel even heel hard om lachen... Maar nee meid..Big deal...Idd ..niet iets om je voor te schamen. maar ik snap je wel...
Hier dus, wij gaan zoiets niet verstoppen. Zijn wij op een gegeven moment wel gaan doen hoor, vanwege de kinderen, niet vanwege andere mensen die over de vloer komen. Nu zou de pabo weer op tafel kunnen liggen, kids zijn ondertussen groot, maar er komt geen pabo meer, wij zijn neit zo van de speeltjes en anders gaan we wel naar cristine le duc in de stad. (valt mij overigens op dat daar zeer weinig vrouwen binnen lopen) Je hoeft je nergens voor te schamen, ik weet zeker dat TNT het druk heeft met hun pakketjes dus een hoop mensen bestellen daar.
Mijn zus en ik bestelden ook wel eens samen hoor. Wat maakt dat toch uit! Ik ben een paar jaar geleden verhuist en uit een van die boxen kwam ineens een trillend geluid. Iedereen hoorde het en deed of hun neus bloedde haha. Maar we wisten allemaal dat het niet de elektrische tandenborstel was. Tip voor bij het verhuizen: haal de batterij uit je speeltjes...