Ik ben in de zomer uitgerekend en nu vroeg ik me af of ik rompertjes met een kort mouwtje of zonder mouw zal aanschaffen? wat zouden of hebben jullie gedaan?
Ik was in september en had en met een kort mouwtje en zonder mouwtjes. Het maakt niet zo erg veel uit vind ik persoonlijk. Had ook een aantal met lange mouwen, maar dat ik vond ik erg onhandig, helemaal toen ze nog zo klein waren. Probeer er dan nog maar eens een shirtje over aan te trekken.
Mijn dochter is vorig jaar juni geboren en toen kon ik nergens rompers met lange mouwen krijgen. Vooral als ze zo klein zijn moeten die armpjes altijd bedekt zijn en ik kreeg wat kleertjes zonder mouwen. Met een shirtje eronder werd het weer zo warm.. Hoop dat je er iets van begrijp, maar nu ik mijn 2e kindje in augustus verwacht heb ik toch maar een paar rompers met lange mouwen gekocht. Je weet maar nooit.
Ja daaaaaaag Cla1 dit is nu al de 4e keer dat je dezelfde vraag steld! Zie: Eerste keer dat je hem stelde Tweede keer dat je hem stelde Derde keer dat je hem stelde (in willekeurige volgorde)
Cla, Zoals eerder gevraagd, dubbel posten is niet toegestaan. Dit topic doe ik daarom op sloot. Ook de andere zodat er 1 blijft staan. Elvira Moderator