(dag)boek voor opa en oma

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Kimos, 19 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimos

Kimos Actief lid

13 aug 2007
    475
    0
    0
    Groningen
    Ik,of eigenlijk mijn moeder,is op zoek naar een soort dagboek waarin ze dingen kan schrijven voor Zoë wanneer ze bijv oppast of daar logeert. Nu heb ik ff zitten googlen en heb maar 1 ding gevonden (het opa en oma boek) maar daar kan ze eigenlijk alleen haar eigen leven in beschrijven en dat is niet de bedoeling. Enig idee of dit uberhaupt bestaat? En zo ja,waar koop ik dit?

2. Niet meer actief

Ik zag ze deze week ergens in een foldertje staan....
    Weet bijna zeker dat dit bij de kruidvat was, oppasboekje staat er op de kaft! Met een illustratie van o.a. Winnie the Pooh...

3. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.825
    3.348
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    je hebt van die boeken speciaal voor de kdv's.. misschien kun je eens in die richting kijken?

4. babs1980

babs1980 Actief lid

2 nov 2006
    378
    0
    0
    staan inderdaad in het foldertje van het kruidvat van deze week, zagen er erg leuk uit.
    Ik heb voor allebei de kids gewoon een leuk schriftje gekocht, waar oma iedere oppasdag een stukje inschrijft! Erg leuk om te lezen!

5. ja bij de kruidvat ik heb er 1 gekocht

6. Kimos

Kimos Actief lid

13 aug 2007
    475
    0
    0
    Groningen
    Ga morgen gelijk kijken...leuk! Mijn moeder houdt het idd nu ook al bij,maar vroeg zich af of hier speciaal iets voor te krijgen is.Ja dus!

7. joepie01

joepie01 Bekend lid

7 jan 2007
    763
    0
    0
    verzorgende
    vlakbij emmen
    je hebt webwinkels en daar heb je speciale boekjes voor opa en oma esmay gaat ook naar mijn moeder toe. en ik heb ze met kerst een oppasboekje gegeven is erg leuk hoor kijk maar eens.

8. Kimos

Kimos Actief lid

13 aug 2007
    475
    0
    0
    Groningen
    Ik ben geslaagd bij de Kruidvat! Helemaal leuk! Thanks voor de tips.

9. Premama

Premama Actief lid

19 jul 2007
    466
    0
    0
    Zuid-Holland
    Bij Action heb ik er laatst eentje gehaald; is een crecheboekje...

10. wendyp

wendyp Niet meer actief

Ze hebben ze ook bij de prenetal, het oppasboekje, toevallig zag ik het vanavond nog staan.

11. Grassprietje

Grassprietje Fanatiek lid

3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    jazeker mijn schoonmoeder heeft ook er eentje...bij de boekhandel gekocht..Ze houd er leuke dingen in bij als ze de donderdag heeft opgepast, en schrijft erin wat ze allemaal gedaan heeft met Marit

Deel Deze Pagina