In ieder geval ga ik nog goede dagcreme met uv filter erin kopen en dan genieten maar van het mooie weer!
hee meiden, ik kom net terug uit thailand en heb de 1e dag even met mijn gezicht in de zon gezeten, heel voorzichtig omdat ik bang was voor een zwangerschapsmasker, maar verder nergens last van gehad hoor. Geen vlekje te zien, afgezien van mijn sproetjes natuurlijk. Heb alleen mijn buik wel aldoor een beetje afgeschermd, dat voelde gewoon fijner. groejtes!
een collega van mij is 6 jaar geleden bevallen en heeft een hele lelijke streep overgehouden aan het zonnen tijdens dr zwangerschap dus je kunt er zelfs blijvend last van houden. gewoon goed en veel smeren en petjes op enzo
Ik heb vorige zomer zowel in Nederland als in Frankrijk heerlijk gezond! Goed gesmeerd met een normale factor. Heb er geen lelijke vlekken aan overgehouden ofzo. Ik werd juist heel lekker bruin - bruiner dan normaal.
hou wel in de gaten dat de zon een stuk lager staat en dus meer kracht heeft dan je zou verwachten in de tijd van het jaar! Maar ik zeg ook lekker een half uurtje is toch wel goed voor je hoor, doe ik ook. Heerlijk!
Let wel op dat je tepels niet verbranden want dit maakt de huid juist weer minder sterk. Unquote auw en dan een zuigende baby eraanvast hihi! auw auw auw
Ik heb ook een vraagje wat hier denk ik wel past hoe zit het met onder de zonnebank gaan zou dit wel of niet mogen met UV straling weet iemand dit?
Ja je mag onder de zonnebank, ik heb toen gebeld naar de VK om het te vragen en het is geen probleem! (los van de gevaren die je naast je zwangerschap ook heb met zonnenbanken) Maar ook daar op passen voor de zwangerschapsvlekken! Met dit zonnetje smeer ik elke ochtend gewoon zwitsal factor 6 om me gezicht en ik kan gewoon de hele dag met me kop in de zon..nergens last van! Maar wel smeren dus, normaal smeerde ik me nooit, alleen als het hoog zomer is/was!
Toen ik zwanger was gebruikte ik pigmentvlekken creme van Vichy. Ik bleef ook zoveel mogelijk uit de zon. Als je eenmaal een zwangerschapsmasker hebt, probeer dat maar eens weg te krijgen.
toen ik zwanger was heb ik 1x even op het strand gezeten, het was een lekker temperatuurtje, ong. 20 graden. En ik dacht... laat ik mijn buikje eens ontbloten. Half uurtje in de zon gezeten en mijn buik verbrand joh, niet normaal meer! Durfde het amper aan mijn vriend te laten zien want ik schaamde me dood 8), t zag er ook niet uit trouwens. Volgens mij kwamdit omdat je huid veel strakker staat als normaal? Maargoed pas er mee op want het deed mij zo'n pijn, ik heb er zeker 1,5 week mee rondgelopen. Brrrr. voor mij nooit meer dus. Voor alle zwangeren pas er maar mee op! p.s. Als je een heel gebruinde huid hebt en je vel zakt weer wat in elkaar na de bevalling dan ziet het er ook niet echt lekker uit denk ik. zo'n gerimpeld vies bruinig velletje denk ik whahaha. Maarja dat is maar een visioen, daar heb ik geen ervaring mee. Dus zon met mate (zeer veel mate, bedoel ik dus he). Veel plezier nog met zwangeren! Greetzzz