Ik denk dat ik gisteren de baby gevoeld heb. Ik kan alleen moeilijk onderscheid maken tussen mijn darmgerommel en de baby maar gisteren voelde ik een ander soort kriebel. Ik kan het vergelijken met een kriebel die je voelt als je in een achtbaan zit? Maar dan minieme en maar 1seconde. Is dit de baby dan of is dit te vroeg? Heb het 2x gevoeld gisterenavond in bed, en sindsdien niet meer. Op de echo hebben ze gezien dat mijn placenta aan de rugzijde ligt dus dan zou ik het kindje normaal ook sneller moeten voelen? Bedankt!
Vanaf 16 weken kan het zeker. Ik voel geen kriebelgevoel, maar duidelijk iets wat licht tegen mijn buikwand duwt. Mooi hè?
Is helemaal niet te vroeg. Ik voelde altijd voor de 16 weken al schopjes. Het gekriebel al vanaf 9 weken dusb16 weken is zeker niet vroeg. Geniet van alles wat je voelt. Het is zo mooi en speciaal😃
Oké bedankt dames! heel speciaal gevoel. Voelden jullie het ook elke dag en meer frequenter of waren er soms ook dagen dat je geen 'gekriebel' voelde?
Kan hoor. Ik voel hem sinds vorige week (dus 18 wk) af en toe. Niet in de vorm van gekriebel, maar meer een beetje als een kloppende ader 😉 en dan dus 1 of 2x heel duidelijk onderin mijn buik. Als ik in bed lig 's avonds en ik leg mijn handen op mijn buik, dan voel ik het soms ook. Maar ik denk wel dat het dan komt omdat ik juist mijn handen op mijn buik heb. Dat ik het anders niet gevoeld zou hebben. Bijzonder eh?
Kan zeker! Hier ook placenta achter en met 17 weken al duidelijk gekriebel. Nu voel ik hem meerdere keren per dag, vooral als ik net gegeten heb. Geniet ervan het is zo fijn
Kan zeker hoor. Hier voelde ik de eerste met 15 weken en de 2e met 13 weken. Het word vanzelf meer en duidelijker tot je het zat bent (ik had een pijnlijke blauwe plek waar ze tegen aan bleef schoppen )
Ik voelde m'n dochter ook met zo'n 15/16 weken Het gekriebel wat je vaak hoort heb ik nooit gevoeld. Meer het gevoel van een trillend spiertje of geplop.
Hier had ik de baby met precies 15weken voor het eerst gevoeld. Echt heel minimaal hoor.. En omdat ik wist hoe mijn darmen voelde. Die de eerste 2maand compleet tekeer gingen, wist ik dat dit mn darmen niet waren.
Dat kan zeker (zoals iedereen al bevestigt ). Bij mijn eerste met precies 16 weken (en placenta aan de voorkant) en nu de tweede sinds een week ofzo (placenta achter). Geniet er van!