In de zon

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Minime9, 7 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minime9

Minime9 Actief lid

5 mrt 2016
    105
    0
    16
    NULL
    NULL
    Na hoelang na de bevalling mag je weer in de zon??
    ik ben eind januari bevallen zou ik dan nu weer in de zon mogen vanwege pigment vlekken??

2. Olifantje1991

Olifantje1991 VIP lid

9 jan 2013
    9.521
    3.739
    113
    Tja.. hoe doen mensen dat die in de zomer bevallen?! Ik ben eind juni bevallen en heb heerlijk van het mooie weer genoten hoor! Ga me niet weken lang binnen in m'n huis opsluiten. Nu ben ik geen zonaanbidster, dus als het echt warm is zit ik al snel in de schaduw en baby had ik uiteraard ook in de schaduw.
    Maar wij hebben heel wat uren gewandeld terwijl het 25-30 graden was, wel smeerde ik mezelf altijd in, maar dat doe ik altijd want heb een lichte huid.
    Ik zou gewoon weer lekker van de zon gaan genieten hoor, het is nu toch niet ineens 30 graden en om met het weer van afgelopen weekend binnen te zitten is toch ook zonde?!

3. Zohra

Zohra Fanatiek lid

20 mei 2015
    2.005
    322
    83
    Volgens mij loop je alleen risico op pigmentvlekken als je echt gaat zonnebaden of onder de zonnebank. Van gewoon lekker naar buiten krijg je dat volgens mij niet. Smeer je in voor de zekerheid en ga lekker genieten van het weer!

4. Minime9

Minime9 Actief lid

5 mrt 2016
    105
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel ik ga naar portugal een klein weekje maar het weer ziet er niet al te goed uit dus we gaan het zien.

5. ZaZaM

ZaZaM Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.694
    38
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Ik heb laatste tijd gewoon volop in de zon gezeten en niks aan de hand.. Ik denk eigenlijk dat de kans op pigmentvlekken nog wel enkele maanden bestaat door de hormonen die nog in je lijf zitten.. Maar zal wel meevallen als je je goed insmeert:)

6. flowertje36

flowertje36 Niet meer actief

Factor 50 aanbrengen en niet in de volle zon gaan zitten. Pigmentvlekken ontstaan ook wel buiten de zwangerschap.
    Is een verstoring in de laag die pigment aanmaakt.
    Geniet er lekker van!!

7. Boommm

Boommm Niet meer actief

Ik heb toen ik zwanger was ook gewoon in de zon gelegen. Wist helemaal niet dat je daar na de bevalling ook nog rekening mee moest houden.

8. Pappers

Pappers Niet meer actief

Ik schrok behoorlijk toen ik tijdens de laatste (plus minus twee) maanden van mijn zwangerschap pigmentvlekken kreeg. Dit was rond april/mei. Ik heb me wel goed ingesmeerd. Gelukkig zijn de vlekken na verloop van tijd helemaal verdwenen. Als ik nu de foto's terugzie van de kraamperiode ben ik daar toch wel erg blij om, ik had er 5 in mijn gezicht. Twee onder de ogen, waardoor het leek alsof ik wallen had.

Deel Deze Pagina