podcast tips

Discussion in 'De lounge' started by mamameer, Apr 9, 2019.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamameer

mamameer VIP lid

Jan 21, 2014
    8,175
    4,487
    113
    In de auto of tijdens het hardlopen luister ik zeer regelmatig podcasts, hebben jullie leuke podcast tips, aanraders of juist afraders. Ik heb een brede intresse politiek, klimaat, sport, wetenschap, ouderschap en ik luister dus naar vanalles, TED talks, 100%inspiratie podcast, opgejaagd.

Ik ben erg benieuwd naar jullie tips.

2. Niveah

Niveah Fanatiek lid

Dec 4, 2014
    3,528
    1,391
    113
    Female
    Weet niet of je dat interessant vind maar Monica geuze doet podcast met verschillende bekende youtubers/artiesten

mamameer likes this.
  3. EdN

EdN VIP lid

May 27, 2011
    8,830
    3,625
    113
    Ik vind de podcasts van Joe Rogan, afhankelijk van de gast, altijd lekker wegluisteren. Hij interviewt gevarieerde gasten over allerhande onderwerpen op een prettige en open manier (vind ik). Ik luister alleen degenen waarvan het onderwerp me aanspreekt. Erg leuk om te luisteren vond ik bijvoorbeeld zijn afleveringen met Brian Cox (een natuurkundige die ontzettend leuk kan vertellen over ingewikkelde zaken), Milo Yiannopoulos (erg provocerend, moet je van houden), Louis Theroux (de bekende documentairemaker), Leah Rimini (over haar uittreding uit scientology), Peter Boghossian en James Lindsey (2 sociaal wetenschappers die bij wijze van onderzoek een hele serie absurde stellingen via nep-onderzoeken hebben ‘bewezen’ en die geprobeerd hebben die gepubliceerd te krijgen in wetenschappelijke tijdschriften, waarbij dit meermaals is gelukt. Klinkt saai, maar jet is een bij vlagen hilarisch en ook schokkend verhaal).

Ook de Stuff you should know podcasts vind ik leuk om te luisteren, ook over de meest uitlopende onderwerpen.

mamameer likes this.
  4. Yellowsun

Yellowsun Fanatiek lid

Apr 23, 2009
    2,021
    287
    83
    Waar gebeurt zijn erg leuke verhalen en de potcast van Ruud Ce wild. 30 minuten rauw

mamameer likes this.
  5. mamameer

mamameer VIP lid

Jan 21, 2014
    8,175
    4,487
    113
    Ik zie al leuke dingen voorbij komen die ik nog niet kende!! Thanks!

Yellowsun likes this.
  6. Annabel274

Annabel274 Fanatiek lid

Jul 19, 2012
    2,370
    109
    63
    Man man man de podcasts.
    Is niet echt voor het hardlopen, want je lacht je krom.. gewoon voor tijdens het aardappelen schillen enzo. Heerlijk.

lalalindsay, mamameer and Yellowsun like this.
  7. Yellowsun

Yellowsun Fanatiek lid

Apr 23, 2009
    2,021
    287
    83
    Ik heb vandaag tante jo ontdekt . WT een spannend verhaal over de 2e wereld oorlog. Ik heb ze in een stuk afgeluisterd en moet nu helaas wachten tot de volgende komt

Share This Page