als jullie een nieuwe fiets willen kopen, zouden jullie die dan bij een fietsenwinkel kopen of bij bv de gamma, aldi, kwantum, halfords, enz. aub ook de reden van je keuze geven.
Zou voor een winkel gaan waar de fiets het goedkoopst zou zijn, mits het wel om een goede fiets zou gaan. Dus niet specifiek een fietsenwinkel.
ik koop ze gewoon tweede hands bij de fietsenmaker bij mn ouders om de hoek echt, zou zo daar weer heen gaan met de trein, fiets kopen en met de fiets in de trein weer terug als ik moet 8) hij heeft echt heel goede fietsen! Enige keren dat we een nieuwe moesten was als we er te groot voor waren, of als we hem helemaal in de prak hadden gereden (zoals ik een keer gedaan heb) Heb ook eens door de v en d gefietst als kind om de fiets te testen, was leuk! Nieuw zou ik idd kijken naar waar ze het goedkoopst zijn.
ik heb hem via internet gekocht omdat het een koopje was en na horen zeggen een goede fiets. ben er nog steeds zeer tevrede over en prijs was ook leuk meen dat hij van www.fietsenwinkel.nl afkomt. prima service en heb me fiets nu 1 jaar en geen problemen gehad
ik zou voor de goedkoopste fiets gaan dus maakt me niet uit waar mits het een goede fiets betreft natuurlijk!
Ik heb gekozen voor een fietsenwinkel. Ik heb ooit een fiets bij de gamma gehaald en dat was werkelijk een rampending
Ik ga voor de fietsenwinkel. Daar hebben ze goede kwaliteit fietsen en het is handig ivm een onderhoudsbeurtje, meestal is er een werkplaats bij.
Ik heb mijne in de fietswinkel gehaald. Ik wilde dit keer een fiets waar ik ook echt heel lang mee vooruit kan. Ik heb er een garantie van 4 jaar bij gekregen tegen diefstal schade enz. Ik heb mijn vorige fietsen op marktplaats gekocht, maar die gingen dan ook maar eventjes mee. Nu tour ik echt veel op mijn fiets, en hij is nog steeds perfect. En zo duur was hij ook niet ook.
http://www.cruisecontrolbikes.nl/Electr ... eren/2278/ die heb ik gekocht (was goedkoper dan wat er nu staat).. waaorm daar? Omdat ze zo'n fiets niet een doorsnee winkel te krijgen is! Het is een webshop, maar ze hebben wel in scheveningen ook een winkel.
Ik heb mijn fiets bij de Halfords gekocht. Ideale fiets. En ik wilde graag een fiets mandje voorop. Had er een uit gekozen, was natuurlijk de duurste dat heb ik nou altijd. Maar die verkoper zei: Je krijgt hem er gratis bij. Ik helemaal blij natuurlijk. Dus ik dacht nou koop ik er maar gelijk een goede kettingslot bij, wil natuurlijk niet dat ie gejat wordt. De verkoper was in een goede bui denk ik, want ook die kreeg ik voor niks. Was helemaal super blij.
ALS ik een nieuwe fiets zou kopen zou ik dat bij de fietsenwinkel doen. De duurdere merken fietsen toch stukken beter vind ik. Maar ik koop geen nieuwe fiets, niet vanwege t geld (mijn 2e hands fiets koste nog 570 euro in de fietsenwinkel) maar ik zie t niet zitten om over de 1000 euro uit te geven voor een fiets. Laat een ander dat maar doen en dan koop ik m wel als de fiets 1 of 2 jaar oud is , voor de helft Voor mijn kinderen ook nooit gedaan, die zijn toch niet zuinig op fietsen, worden overal neer gegooid en nu staan ze bij de bushalte of bij de kroeg. Geen ideale plek voor n mooie nieuwe fiets.
Heb mijn moederfiets via een internet winkel gekocht. Scheelt toch vaak al een 200 euro. En tja helaas dan maar geen service beurten, die stellen toch al niet te veel voor zoals ik heb gemerkt bij mijn vorige nieuwe fiets. Die ik wel gekocht had bij de fietsenwinkel.
Bij ons in het dorp bij de fietsenwinkel. Ik werd super geholpen en als er iets is kan ik zo langs gaan. Mijn vorige fiets kwam daar ook vandaan en is 15 jaar mee gegaan. Goede kwaliteit dus.
Ik check in de fietsenwinkel welke fiets ik wil hebben en koop hem vervolgens via internet. Scheelt een hoop geld.
Internet, www.12gotrading.com Als je wilt kun je hier ook nog gaan kijken in de showroom en ze zijn VEEL voordeliger. Wil je een fiets die ze niet hebben word hij voor je geregeld, dat is bij mij ook zo gebeurd.