onderzoekje fiets kopen

Discussie in 'De lounge' gestart door moes, 6 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

waar koop jij je NIEUWE fiets?

1. fietsenwinkel

2. elders, graag toelichten

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. moes

moes Fanatiek lid

20 jul 2006
    2.765
    9
    38
    als jullie een nieuwe fiets willen kopen,
    zouden jullie die dan bij een fietsenwinkel kopen
    of bij bv de gamma, aldi, kwantum, halfords, enz.

aub ook de reden van je keuze geven.

2. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Zou voor een winkel gaan waar de fiets het goedkoopst zou zijn, mits het wel om een goede fiets zou gaan. Dus niet specifiek een fietsenwinkel.

3. Saaya

Saaya Niet meer actief

ik koop ze gewoon tweede hands bij de fietsenmaker bij mn ouders om de hoek :)
    echt, zou zo daar weer heen gaan met de trein, fiets kopen en met de fiets in de trein weer terug als ik moet 8) hij heeft echt heel goede fietsen! Enige keren dat we een nieuwe moesten was als we er te groot voor waren, of als we hem helemaal in de prak hadden gereden (zoals ik een keer gedaan heb)

Heb ook eens door de v en d gefietst als kind om de fiets te testen, was leuk! :rolleyes: :oops:

Nieuw zou ik idd kijken naar waar ze het goedkoopst zijn.

4. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Ik heb mijn fiets online gekocht en thuis laten bezorgen.
    Scheelde me bijna 200 Euro.

5. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik heb hem via internet gekocht omdat het een koopje was en na horen zeggen een goede fiets. ben er nog steeds zeer tevrede over en prijs was ook leuk

meen dat hij van www.fietsenwinkel.nl afkomt. prima service en heb me fiets nu 1 jaar en geen problemen gehad

6. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    ik zou voor de goedkoopste fiets gaan dus maakt me niet uit waar mits het een goede fiets betreft natuurlijk!

7. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Ik heb gekozen voor een fietsenwinkel. Ik heb ooit een fiets bij de gamma gehaald en dat was werkelijk een rampending:)

8. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Ik heb de mijne via marktplaats. :)

9. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Hier ook fietsenwinkel.nl
    Scheelde 200 euro met in de winkel kopen ;)

10. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Ik ga voor de fietsenwinkel.
    Daar hebben ze goede kwaliteit fietsen en het is handig ivm een onderhoudsbeurtje, meestal is er een werkplaats bij.

11. penelopea

penelopea Bekend lid

31 jul 2008
    993
    1
    0
    twente
    Ik heb mijne in de fietswinkel gehaald. Ik wilde dit keer een fiets waar ik ook echt heel lang mee vooruit kan. Ik heb er een garantie van 4 jaar bij gekregen tegen diefstal schade enz.
    Ik heb mijn vorige fietsen op marktplaats gekocht, maar die gingen dan ook maar eventjes mee. Nu tour ik echt veel op mijn fiets, en hij is nog steeds perfect. En zo duur was hij ook niet ook.

12. netmoeder

netmoeder Actief lid

2 feb 2009
    181
    0
    0
  13. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Ik heb mijn fiets bij de Halfords gekocht. Ideale fiets. En ik wilde graag een fiets mandje voorop. Had er een uit gekozen, was natuurlijk de duurste dat heb ik nou altijd. Maar die verkoper zei: Je krijgt hem er gratis bij. Ik helemaal blij natuurlijk. Dus ik dacht nou koop ik er maar gelijk een goede kettingslot bij, wil natuurlijk niet dat ie gejat wordt. De verkoper was in een goede bui denk ik, want ook die kreeg ik voor niks. Was helemaal super blij.

14. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    ALS ik een nieuwe fiets zou kopen zou ik dat bij de fietsenwinkel doen. De duurdere merken fietsen toch stukken beter vind ik.
    Maar ik koop geen nieuwe fiets, niet vanwege t geld (mijn 2e hands fiets koste nog 570 euro in de fietsenwinkel) maar ik zie t niet zitten om over de 1000 euro uit te geven voor een fiets. Laat een ander dat maar doen en dan koop ik m wel als de fiets 1 of 2 jaar oud is :D, voor de helft :D
    Voor mijn kinderen ook nooit gedaan, die zijn toch niet zuinig op fietsen, worden overal neer gegooid en nu staan ze bij de bushalte of bij de kroeg. Geen ideale plek voor n mooie nieuwe fiets.

15. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Heb mijn moederfiets via een internet winkel gekocht. Scheelt toch vaak al een 200 euro. En tja helaas dan maar geen service beurten, die stellen toch al niet te veel voor zoals ik heb gemerkt bij mijn vorige nieuwe fiets. Die ik wel gekocht had bij de fietsenwinkel.

16. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Bij ons in het dorp bij de fietsenwinkel. Ik werd super geholpen en als er iets is kan ik zo langs gaan. Mijn vorige fiets kwam daar ook vandaan en is 15 jaar mee gegaan. Goede kwaliteit dus.

17. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    internet, omdat het goedkoper is

18. Aszz

Aszz Niet meer actief

Via internet, nooit geen spijt van gehad!

19. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Ik check in de fietsenwinkel welke fiets ik wil hebben en koop hem vervolgens via internet. Scheelt een hoop geld.

20. Kiwi80

Kiwi80 Bekend lid

24 feb 2007
    530
    0
    0
    Internet, www.12gotrading.com Als je wilt kun je hier ook nog gaan kijken in de showroom en ze zijn VEEL voordeliger. Wil je een fiets die ze niet hebben word hij voor je geregeld, dat is bij mij ook zo gebeurd.

Deel Deze Pagina