In dec 2012 / Jan 2013 starten met IVF-ICSI

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Dobbermama1986, 14 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. saskiaenroy

28 dec 2012
    82
    0
    0
    Veiligheid
    Noord-holland
    Meiden, even een vraagje!!

Tel je de dag van de tp ook als je gaat tellen of niet???
    :$

2. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    poppetje, wat een fijn bericht! een punctie die mee viel én 9 eitjes!! :) jeeej, een goed einde van 2012, en hopelijk over 2 dikke weken ook een goed begin van 2013 :)

3. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    alle meiden een fijne jaarwisseling toegewenst,

op naar het nieuwe jaar, ONS jaar!

ik vind het zelf best dubbel. en ben ook erg emotioneel altijd met zulke dingen... je gaat terug kijken en dat is soms best even slikken, maar ik probeer positief te denken, het kan in 2013 alleen maar mooier en beter worden!

liefs!

4. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    @saskiaenroy als er donderdag iets terug geplaatst wordt, hoop het zo!!!, dan mag ik 17 januari testen dus het emc telt de dag van de tp mee!!

@dobbermama drink er maar één van mij, ik mag niets vandaag :(

@citroentje, zeker een mooi aantal maar nog wel heel spannend of er minimaal één mooie emmy uit komt!

Op naar 2013 meiden!!!! Ons jaar, dat wil ik gewoon voor ons allemaal

5. saskiaenroy

28 dec 2012
    82
    0
    0
    Veiligheid
    Noord-holland
    @ poppetje dank je wel!!!! maar is volgens mij doet niet ieder ziekenhuis dat toch??

6. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Ik zou je antwoord willen geven maar weet daar het hier in Rotterdam wel zo is. Ook omdat ik er hier me ook ken die in andere zh lopen in de regio. Zou het gewoon mee tellen. Ik vind je super knap als je zo lang geduld hebt.

7. Zonneschijn38

Zonneschijn38 Bekend lid

25 apr 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland

8. Zonneschijn38

Zonneschijn38 Bekend lid

25 apr 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland
    Zo ik heb een super gezellige avond gehad, wij zijn bij vrienden geweest en die hebben 2 kids we hebben met zijn allen gegourmet en uiteraard heerlijk gegeten.
    Daarna hebben we met zijn allen een spelletje gedaan en het was zomaar 12 uur..
    Ja uiteraard ook wat alcohol gedronken...Het mag nu nog, straks als ik ga beginnen dan ga ik stoppen...

Ook ik wens ik hier iedereen een vruchtbaar jaar toe en 2013 wordt gewoon ons jaar...

Ik kom uit het noorden van het land, maar hoe is het met de rest...Zijn er nog mensen die uit het noorden komen of ben ik ook enige...

Citroen zo is het, het jaar wordt alleen maar mooier en beter, houd hoop zo moet je dat blijven doen, terug kijken kan wel maar veranderen kan je het toch niet. En daar wordt je dan alleen maar verdrietiger van...

Poppetje wat fijn dat je puctie gelukt is, en nu maar afwachten. We gaan voor het goeie nieuws...

Saskiaenroy, ja de datum komt al steeds dichterbij. ik kan me voorstellen dat wachten dan lang duurt..Je wilt die weken wel voorbij blazen...

9. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Ik heb een alcoholvrij avondje gehad, vandaag begonnen met utrogestan. Ben benieuwd, hoop zo dat 2013 en goed jaar wordt voor ons alleen. Ik slik ook trouwens tarwekiemolie. Gelezen dat het goed is voor je baarmoederslijmvlies. Bij de echo zeiden ze al dat het mooi dik is. Of het daardoor komt?? Maar baat het niet, schaad het niet

10. Dobbermama1986

Dobbermama1986 Fanatiek lid

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Hey soon to be mama's (en mama's voor de tweede keer ;))
    Zo dat was me een feestje zeg. We zijn eerst naar de buren geweest kei gezellig. Daarna zijn we naar mijn ouders gegaan waar meer familieleden waren. Ook nog 2 stelletjes (naast me familieleden dan nog erbij) dus was drukjes maar gezellig druk. Helaas heb ik mijn eerste les in 2013 gehad.... Ik kan niet de hele avond cava drinken dan wordt ik ziek haha maar o o o wat heb ik afscheid genomen van 2012 en ben helemaal klaar 2013.

Saskia ik zou nie weten hoe je zou moeten tellen maar ik zou ervan uitgaan dat het op de dag van terugplaatsing dat da dag 1 is.

Citroen het is idd heel erg dubbel allemaal.. Helemaal klaar om met alles te starten maar het is een zware weg met een beetje pech maar hopenlijk vinden we allemaal ons geluk in 2013. Sterkte meis!

Nou zonneschijn omda jij de oudste bent gaan we op jou wijsheid af :p haha achja weet je wa fijn is we zitten allemaal met hetzelfde probleem alleen speelt bij 1 de leeftijd een grotere rol dan bij de ander maar dat maakt het hele traject niet minder zwaar

11. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    allemaal leuke oudjaarsavond gehad?
    wij wel, gezellig, maar om 12 uur toch wel even een traantje gelaten ;) kom maar op met dat nieuwe jaar!

zonneschijn, ik kom ook uit het noorden van het land!:)

12. Babyliz

Babyliz Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.038
    0
    36
    NULL
    jane 1981____31___zwanger!
    saskiaenroy___28___7-1 testen
    Poppetje77____35___punctie 31-12
    Mama-in-love______uitgangsecho 14-1
    Carla83________29__begin spuiten 4-1
    Dobbermama1986__26__begin spuiten 5-1 > 18-1 uitgangsecho
    Lindazzz____________begin spuiten 5-1
    Liz21_______21_____begin spuiten 5-1
    Jufaman81___31____begin spuiten 9-1
    Sanst_____________begin spuiten 26-1
    fiona1983____29____begin spuiten 27-1
    r1981_______31_____binnenkort begin pil
    zonneschijn38___39__binnenkort begin pil
    Kick_______________?
    numatje___________zkh bellen bij menstruatie
    Babyliz____22________intake 8-1
    citroen____22______binnenkort starten
    Mariska11_________ronde wachten ivm cyste
    nana1980___32____nemen pauze

Ook even leeftijd erbij gezet :)

13. Babyliz

Babyliz Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.038
    0
    36
    NULL
    @Poppetje: Goed nieuws! En wat spannend nu.. hoop dat er een mooie terugplaatsing plaats kan vinden straks.

Ben zelf wel blij dat oudjaarsavond weer voorbij is, vond er niks aan om terug te kijken op 2012. Nu maar hopen dat 2013 meer geluk brengt voor iedereen hier! :)

14. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Hier grieperig en koorts. Nu heb ik dat altijd in iedere schoolvakantie.... Dan kom ik tot rust en ben ik vaak ziek. Nu dacht ik het een keer over te slaan, maar nu de drukste dagen voorbij zijn heeft het toch doorgezet! Nouja, dan maar rustig aan doen en hopen dat het maar kort duurt.

Verder weinig nieuws. Ik wacht op volgende week woensdag, want dan kan ik beginnen met spuiten.

@ Poppetje: hoe voel je je nu? Nog een nasleep gehad van de punctie?

15. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    @jufamam, o heb de dag zelf wat krampen gehad maar te doen en sinds gisteren al niets meer. Wel begonnen met de bolletjes utregestan, of zoiets. Morgen spannend, zou nu al het ziekenhuis willen bellen maar ze hebben toch geen info. Wil gewoon weten of er al iets gebeurd. Nog steeds onzeker, maar van die 9 moeten er toch wel één of twee een emmy worden?

16. Dobbermama1986

Dobbermama1986 Fanatiek lid

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Jufaman hier zelfde verhaal lig ook ziek op bed en ook ik heb de rest van deze week vrij gepakt en ja hoor zette ook bij mij door. Voelde me maandag al niet zo heel fit nouja nu lig ik dus onder de wol. Beterschap.

Poppetje je zou denken dat het elke keer opnieuw wachten wel een keer zal wennen he maar helaas is niets minder waar. Hoop ook van je dat van de 9 er min 1 of 2 goeie bij zitten. Spannend spannend spannend. Moet je vandaag gewoon werken of heb je iets anders wat je een beetje laat stoppen met het piekeren/nadenken.

Nog 3 dagen en dan ga ook ik spuiten...

17. r1981

r1981 Actief lid

13 nov 2012
    356
    0
    0
    Helemaal mee eens dat we positief vooruit moeten kijken, maar ik was ook ff best emotioneel. 2012 was voor mij veel afscheid, naast de 3 mislukte zwangerschappen ook mijn schoonmoeder verloren. Het kwam toch ff allemaal naar boven, toen ik in de regen buiten naar het vuurwerk stond te kijken....Maar goed. We gaan ervoor!!!!

18. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    @dobbermama, ben vrij, tm zondag. Maar al boodschappen gedaan en nu hachee aan het maken, duurt altijd ff. Verder maar ff slapen.

Wat rot dat jullie ziek zijn, het heerst maar is wel vervelend. Heb geen griep, snotverkouden geweest en nu nog die hoest die blijft.

En had toch graag gehoord dat het wachten went voor ons is dit keer één. En kan je zeggen dat ik moe word van mezelf.

19. Sanst

Sanst Actief lid

29 mei 2012
    161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat het voor iedereen maar een heel mooi 2013 mag worden en dat al onze wensen mogen uitkomen!

@zonneschijn, je bent niet de oudste hoor ;) ik ben 41 jaar.

20. Liz21

Liz21 Bekend lid

9 okt 2008
    500
    0
    0
    @ poppetje, spannend zeg! Ik duim voor je.

Aan de zieke dames, heel veel beterschap!
    Mijn mannetje is ook altijd 1x per jaar goed ziek. Hij is het nog niet geweest en ben zooo bang dat het net voor een behandeling gebeurt! Hij heeft dan altijd flinke koorts.

Hier ook nog 3 dagen en dan gaat het spuiten beginnen.
    Ik heb er vannacht flink over gedroomd. Ik zag alleen maar spuiten haha.

Deel Deze Pagina