In dec 2012 / Jan 2013 starten met IVF-ICSI

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Dobbermama1986, 14 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dobbermama1986

Dobbermama1986 Fanatiek lid

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Romie kom ik hier nu ook je mooie nova spam tegen haha :p
    Knapperd dat het is

Liz haha nou of het nu een adoptie is of pleegzorg 1 ding is zeker en jullie gaan een kinde enorm maar dan ook enorm helpen.
    Heeeel veel succes ermee en wie weet idd in de toekomst dat jij kan roepen dat ook jij zwanger bent..je weet maar nooit :)
    Dank je meis..laat natuurlijk hier weten wanneer onze dochter is geboren :)

2. r1981

r1981 Actief lid

13 nov 2012
    356
    0
    0
    Liz, super dat jullie hiermee verder gaan. En idd, je moet je eigen gevoel volgen. Als dit voor jullie goed voelt, dan moet dat ook wel goed zijn! En ik blijf met je mee hopen voor dat wonder...

Romie, hoe gaat het? Volop aan het genieten van je kraamweek?

Dobber, spannend spannend!!!! Ben heel benieuwd wanneer we jouw prinsesje gaan bewonderen!!!! Is het nog een beetje vol te houden?

3. Zonneschijn38

Zonneschijn38 Bekend lid

25 apr 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland
    Romi VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER. Wat een mooie meisje zeg, en wat is ze hier wakker zeg..geniet van je kraamtijd. samen met je man.

LIZ wat fijn dat jullie de draad weer op kunnen pakken en jullie het een plekje hebben kunnen geven. Het valt zeker niet mee om zo iets wat je zo graag wilt er een einde aan te geven.
    Maar hopelijk kunnen jullie straks genieten van jullie pleegkindje.
    Dikke knuffel voor jou..

4. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    R1981 nou ze mag van mij wel komen. Slaap echt heeel slecht en was woe naar de vk geweest ze heeft ook echt bijna geen ruimte. Ze doet me zo pijn af en toe met haar billen..die zitten helemaal tegen me ribbenkast aan. Achja ze gaan haar toch nie halen en ze beweegt nog goed dus zal me tijd uit moeten zitten haha

5. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    Nog ff volhouden dobber! Laatste loodjes hè die wegen het zwaarst...succes nog even!

Liz, wat super wat jullie plannen zijn inderdaad! Fin dat het zo goed gaat en jullie gaan inderdaad echt n kindje geluk bieden dat het nodig heeft!

Hier lekker n weekje vakantie :) heerlijk!! Vandaag weekendje weg en verder lekker thuis wat rommelen...was er wel aan toe!

6. r1981

r1981 Actief lid

13 nov 2012
    356
    0
    0
    Dobber, dat slapen wordt echt niet veel beter als ze straks geboren is, hahaha! Maar ik snap wat je bedoelt, en je kunt ook gewoon haast niet wachten om haar echt te zien, te voelen, te ruiken en vast te houden! Nog effe volhouden meis!

Fiona, geniet van je vakantie, heerlijk! Hoe voel je je verder? Ook al lekker aan het uitbuiken?

Ik word al regelmatig uitgelachen omdat ik al ''waggel''. Maar komt vooral ook door mn bekken dus echt grappig is dat niet. Maar ja, het ziet er wel heel komisch uit dus ik lach gewoon mee. Het is wat het is en ik heb het er ook zeker voor over!!!
    Soms dringt het ineens weer tot me door; we krijgen nog een kindje, dat groeit in mijn buik. Wat een wonder is het toch...

7. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    R1981, ik voel me super! merk alleen dat ik zwanger ben haha... gisteren dagje in utrecht geweest en na 1,5 uur lopen moest er toch echt een terrasje gepikt worden en zo de hele dag door... ´s avonds ook echt helemaal op!

Verder inderdaad goed aan het uitbuiken en merk vooral s nachts dat die ook in de weg begint te zitten... maar goed, hoort erbij he ;)

8. r1981

r1981 Actief lid

13 nov 2012
    356
    0
    0
    Idd dat hoort erbij. Ik slaap al elke nacht op/om/met mijn voedingskussen, dat scheelt wel. Alleen manlief moest er weer even aan wennen; alsof er een complete 3e persoon bij je in bed ligt, hahahaha.

9. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik heb nu nog gewoon een extra kussen in bed liggen, maar mijn man zei al van de week... ga nou eens een voedingskussen halen... haha dus denk dat ik dat deze week maar eens doe...

10. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Ik kom hier alleen om slecht nieuws te melden....

Hier is het vannacht weer grandioos misgegaan. Het had helaas weer niet zo mogen zijn.... Ik ben er even klaar mee!

X

11. r1981

r1981 Actief lid

13 nov 2012
    356
    0
    0
    Jufa heel heel heel veel sterkte! Dikke knuffel voor jou. Weet niet wat ik anders moet zeggen. Heb er geen woorden voor.

12. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    ooo balen jufa!! knuffel!

13. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    heb net een paar foto's in mijn mapje gezet... kamertje en buik... :)

14. Zonneschijn38

Zonneschijn38 Bekend lid

25 apr 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland
    Fiona... mooi kamertje hoor, En je buikje ja die begint al echt te groeien...Nog maar lekker genieten van je vakantie..

Jufaman.. hmmm balen hoor, dikke knuffel voor jou.

15. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    fiona dat begint al een heel mooi buikje te worden :)
    en wat een lekker warm en knus kamertje is dat zeg..straalt veel rust uit :D
    Hoe is je weekje vakantie tot nu toe?

r1981 haha nee idd da slapen zal voorlopig wel heeeel wat minder zijn..maar zou zo graag weer baas willen zijn over mijn eigen lichaam..al gaat dat wel lang duren aangezien ik ook borstvoeding wil gaan geven, dan blijven de hormonen in je lichaam toch meer de baas dan dat je zelf zou willen haha.
    heb je therapie ofzo voor je bekken?
    Ik slaap zo goed als onder mijn deken uit (heb voor de zekerheid ook maar een iets dikkere pjamabroek aan ivm het raam dat open staat). vind het heerlijk om de deken zo te vouwen dat hij onder me buik ligt.

r1981 en fiona jullie gaan ook snel denk zal eens naar jullie banners kijken hoever jullie zijn maar jullie kunnen ook al gaan aftellen joh..voor mijn gevoel is het nog nie eens zo lang geleden dat jullie vertelde zwanger te zijn

jufaman onee wat erg!!! heeel veel sterkte meis en ik kan me goed voorstellen dat je er even klaar mee bent...he sh*t zeg

zonneschijn hoe is het verder met jou? wanneer heb jij je 20 weken echo...denk ook al snel nie?

Hier tja weinig nieuwe dingen te melden haha
    slaap gelukkig al weer sinds zaterdag ofzo redelijk goed dus dat is fijn. verder heb ik wat krampjes af en toe en af en toe een steekje en voor de rest is het vrij rustig allemaal.

16. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    dank jullie wel :) zijn zelf ook erg blij met het kamertje hihi
    ja, de accessoires moeten nog wel erbij komen, maar die hebben we nu nog weg staan omdat de mensen om ons heen niet mogen weten wat het wordt... en we willen het kamertje wel al graag laten zien

vakantie is tot nu toe heerlijk, lekker relaxt... slaap alleen erg slecht, dus elke dag al vroeg wakker... dat is minder, maar goed... dan de rest van de dag maar rustig aan ;)

fijn dat je al wat beter slaapt dobber! Ik heb sinds gisteren toch maar een voedingskussen aangeschaft, die ligt nu mee in bed... eerst gewoon een extra kussen, maar dit is toch ook wel prettig onder mijn buik zeg maar... ach de laatste loodjes voor jou... over max. 3,5 week is die buik in elk geval weg, dat scheelt hopelijk al wat... (hoewel dan de inhoud buitenaf je vast wakker houdt haha...) ;)

17. r1981

r1981 Actief lid

13 nov 2012
    356
    0
    0
    #1997 r1981, 15 okt 2013
    Laatst bewerkt: 15 okt 2013
    Fiona, ik kan je foto's niet zien, volgens mij moeten we eerst vriendjes worden, haha. dus ik heb je een verzoekje gestuurd.

Dobber, ja ik heb bekken-fysio, wekelijks op moment. Geeft wel wat verlichting als het weer los-gemasseerd is. Maar het is vooral uitzitten en pas na de bevalling kan ik echt met oefeningen aan de slag om te herstellen. Hopelijk kan ik blijven lopen tot aan de bevalling. Dan ben ik ''tevreden''.

18. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Fiona bij mij komt het slechte slapen als ik echt te laat naar bed ga of iets heb gegeten waardoor mijn lichaam moeilijk gaat doen.
    Weet nu een beetje hoe ik redelijk kan slapen haha.
    Nou wel fijn dat die voedingskussen helpt :)
    Dat hebben wij alleen met de naam haha over het geslacht zijn wij heel open geweest dus hebben meteen alles ook neer kunnen zetten.

R1981 ja dat zou wel geweldig zijn als je nie je bed op moet aan het einde van je zwangerschap.

19. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Ik verwaarloos jullie wel heel erg sorry...

Romy van harte gefeliciteerd met jullie kleine meid, wat een mooi meisje hebben jullie gemaakt.

Dobbermama nog ff!

Jufaman heel veel sterkte.

Hier gaat alles redelijk, Isabelle is een wakker kindje, slaapt erg weinig dus weinig ons tijd.

20. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Jane leuk weer iets van je te horen. Hmm dat zal zeker zwaar zijn als ze zoveel wakker is. Voor de rest gaat het wel goed met haar?

Deel Deze Pagina