In dec 2012 / Jan 2013 starten met IVF-ICSI

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Dobbermama1986, 14 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Ja het gaat redelijk.
    Ze is behoorlijk onrustig maar het gaat de goede kant op, gister eerste inenting gehad dus vandaag erg hangerig.

2. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Ons poppetje

3. Liz21

Liz21 Bekend lid

9 okt 2008
    500
    0
    0
    Jufa, een HELE DIKKE KNUFFEL VOOR JOU! Meisje toch..

4. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    @ Liz: Dankjewel! Ik doe je vanavond even PBtje met wat vragen....

5. Dobbermama1986

Dobbermama1986 Fanatiek lid

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    jane het is echt een mooi poppetje

jufa ga jij ook stoppen met het ivf traject? weet niet hoeveel cryo's je nog hebt? ook jij hebt nog een poging 3 toch?

6. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Jane wat is ze geweldig!! Wat gaat het hard hè!!

7. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    jane, wat een schatje!! :)

8. r1981

r1981 Actief lid

13 nov 2012
    356
    0
    0
    Jane, heel mooi!

9. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Nou net terug van de vk en moet morgen weer op controle.
    voel me lichtjes in me hoofd, hoofdpijn en misselijk en dat zijn toch wel al tekenen van zwvergiftiging...me bloeddruk was perfect. omdat me klachten niet constant zijn is er nu nog niks aan de hand en kan het ook gewoon een beginnend griepje zijn maaar ze willen het wel even goed blijven controleren.
    Heb wel meegekregen dat ik me bedje in moet gaan kruipen met paracetamol (3x per dag innemen).
    Dus dadelijk als manlief thuis komt snel boodschappen doen (ja is nodig) en dan lekker als ik thuis kom douche en de bank op met een dekentje.
    Het is wel echt allemaal aan het rommelen...zelf de vk zei dat ze nu wel mag komen haha

10. Liz21

Liz21 Bekend lid

9 okt 2008
    500
    0
    0
    Jane wat een moppie!

Dobber Spannend!!

11. r1981

r1981 Actief lid

13 nov 2012
    356
    0
    0
    Dobber, heel spannend!!! Doe rustig aan en op naar die bevalling!

12. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Dobber, spannend meis! Duim voor een goede en snelle bevalling deze week voor je ;)

13. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    oee dobber, spannend!!!

14. Zonneschijn38

Zonneschijn38 Bekend lid

25 apr 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland
    Hallo hier gisteren heel draaierig pffff wat kan je daar ziek van zijn zeg.
    Maar vandaag is er niks aan het handje gelukkig want dat hoop ik zeker niet elke dag mee te maken maar ik heb dus geslapen vannacht als een blok waarschijnlijk zo moe van het weerhouden.

Maar wat een schatje jane en ja ze ziet er zeker heel wakker uit..Nu kun je lekker gaan genieten..

Succes dobber.

15. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Dank jullie wel :) al denk ik dat het nog wel even gaat duren hoor haha.
    Verder hier op bed in opdracht van de vk met paracetamols..bleh niks voor mij haha. Om kwart voor 4 weer daar zijn voor extra controle.

Zonneschijn ja die vermoeidheid kan ook veel vervelende bijwerkingen hebben hoor. Als je moe bent bijv na het werken ook toegeven hoor aan die vermoeidheid

16. mb82

mb82 Actief lid

13 mei 2013
    274
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik heb even een brutaal vraagje. Vorige week hebben wij een intake gesprek gehad bij het STG Geertgen. Vandaag gaan we er heen voor een soort samenlevingstest. Ik begreep dat wanneer deze goed is wij pas in februari 2014 eventueel gaan starten met iui. wanneer de test niet goed is hoop ik eerder. Iemand ervaringen met het iui traject bij stg Geertgen? En is het stom om te vragen of ze eerder kunnen beginnen mocht de test goed zijn? Februari is nog zo ver weg! Zijn nu inmiddels een jaar en 4 maanden bezig, vele onderzoeken verder lijkt alles wel redelijk behalve dan dat mijn uitstrijkjes nog niet helemaal top zijn.....

17. r1981

r1981 Actief lid

13 nov 2012
    356
    0
    0
    Hoi mb82, je mag hier alles vragen hoor! Welkom trouwens.
    Ik ben zelf ook in behandeling geweest bij stg. Geertgen, maar direct voor ICSI, dus ik kan je niets zeggen over IUI. Maar als je wilt weten of je eerder mag beginnen, moet je dat gewoon vragen! Het is absoluut niet stom om dit (of wat dan ook) te vragen.

En dan nog; het gaat om jouw/jullie kinderwens, jouw dromen, jouw lijf en dus mag je best voor jezelf opkomen en duidelijkheid hebben!
    Heel veel succes!

18. mb82

mb82 Actief lid

13 mei 2013
    274
    0
    0
    Dank je wel! Ik merk dat ik het allemaal erg spannend en moeilijk vindt. Ik lees soms ook negatieve ervaringen over het stg geertgen wat ik dan ook wel weer spannend vindt maar tot nu toe voelt het goed daar.

Hoe houden jullie moed? Er zijn dagen dat ik me prima voel maar ook zoveel dagen dat ik zo graag ff een potje wil janken!

19. r1981

r1981 Actief lid

13 nov 2012
    356
    0
    0
    mb82, het IS ook heel erg spannend en moeilijk als je in die medische molen zit! Dat zal elke vrouw in dit traject toegeven.

Stg. Geertgen heeft idd ook slechte verhalen, maar ja, welke kliniek niet? Vertrouw op je eigen gevoel, iedereen is anders en heeft een ander verwachtingspatroon. Mijn ervaring: lekker dichtbij - makkelijk parkeren - kon snel beginnen met behandeling - goeie koffie (!) - soms wel wat onpersoonlijk.
    Maar zie mijn banner: dus ik ben tevreden!

Je houdt moed door je droom voor ogen te houden, en ikzelf heb er altijd veel aan om er lekker veel over te praten. En dagen gaat het wat minder; dat mag je ook gewoon toelaten en toegeven. Het is zwaar, het is emotioneel en dat moet er af en toe ook gewoon uit.

En dit clubje hier; daar heb ik ook veel aan en aan gehad. Je kunt lekker je verhaal kwijt, er is begrip, er is steun en er zijn veel digitale knuffels. Hihi.

20. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    hoi mb82, tja, het is inderdaad lang wachten steeds als het niet wil lukken!! Maar geef de moed niet op zoals r1981 al zegt...
    hier in elk geval ook een heleboel positieve verhalen en vooral inderdaad veel steun aan elkaar!

geertgen heb ik zelf geen ervaring mee... wij zijn bij het catharina in eindhoven geweest... en daar zelf positieve maar ook negatieve ervaringen gehad moet ik zeggen... denk dat je dat overal wel hebt...

nou... hier gisteren weer bij de verloskundige geweest...alles was goed... die placenta die ik heb (8 vormige) is vooral een risico voor het niet meekomen van de placenta... verder eigenlijk niks... dus moest me niet al te druk maken want waarschijnlijk had het zelfs bij mij door de ligging en de plek van de navelstreng in de placenta weer minder kans om te blijven zitten...
    zijn nu alleen aan het twijfelen wat we willen qua bevalling... maar eens over nadenken nog...

Deel Deze Pagina