In dec 2012 / Jan 2013 starten met IVF-ICSI

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Dobbermama1986, 14 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    ps... dobber hou je het nog een beetje vol??

2. r1981

r1981 Actief lid

13 nov 2012
    356
    0
    0
    Hoi Fiona, nou das dan toch goed nieuws eigenlijk.
    Hoezo ben je aan het twijfelen wat je wilt qua bevalling? Bedoel je thuis of ziekenhuis?

3. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Hier uitslag nekplooi, verhoogd risico van 1/81 op down.. Ze bellen morgen wanneer ik de vlokkentest krijg, dit kwam hard aan!!! Ok nog steeds 80 van de 81 gezond maar toch.. :(

4. Dobbermama1986

Dobbermama1986 Fanatiek lid

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    poppetje ai dat is k*t meis!! hopen dat je snel die andere test kan krijgen en dat het allemaal toch goed zit met je kleintje!!

mb82 Ik heb zelf alleen ervaring met MMC Veldhoven en Catharina in Eindhoven. Bij mij werkte deze twee samen, grootste gedeelte deed MMC, alleen lab werk en terugplaatsing deed Catharina. Wat andere zeggen er zijn positieve maar een ook negatieve ervaringen geweest. Jij moet je fijn voelen en ervan overtuigd zijn dat jij op de juiste plek bent voor jullie kinderwens..is dat niet er zijn genoeg andere locaties/ziekenhuizen waar je nog meer naar toe zou kunnen.
    Ga in het proces op jullie gevoel af en maak bespreekbaar bij elkaar maar ook in het ziekenhuis als je ergens tegenaan loopt zoals de tijd dat je nu waarschijnlijk moet wachten. Jullie zijn zeker niet gebonden aan 1 ziekenhuis.
    De moed erin houden is soms moeilijk...vooral als het even niet gaat zoals jij wil of zoals je verwacht zou hebben dat iets zou gaan. Wil je janken nou ga vooral je gang en laat zien aan je partner dat je het moeilijk hebt. Zoek hulp bij elkaar, blijf praten, blijf eerlijk naar jezelf...en voor mij hielp het om sommige mensen in me omgeving in vertrouwen te nemen en om hier te komen praten...vooral hier omdat we allemaal gelijk zijn begonnen en allemaal in dezelfde fase zaten. Heel veel sterkte en succes.

nou ik had om kwart voor 4 bloeddruk controle aangezien ik zoveel klachten had..uiteindelijk zat ik in het ziekenhuis aan de ctg, bloedprikken, urine controle en de hele rataplan.
    alle uitslagen zijn gewoon goed...het is voorwerk waar me lichaam mee bezig is.
    Mocht het zo zijn dat me klachten erger worden moet ik me eigen vk bellen en heb voor maandag een nieuwe afspraak bij me vk staan. poeh dat was wel even schrikken hoor...ikke me moeder gebeld want tja manlief die was op het werk en heeft alleen een fiets en geen rijbewijs en wilde echt nie alleen gaan.
    om 10 voor 5 lag ik aan die ctg en om kwart voor 7 liep ik die kamer weer uit. heb wel redelijk wat harde buiken dat ding is toch wel vaak aangeslagen en die kleine doet het ook gewoon goed. pff hoop dat ook ik haar snel in me armen kan nemen...dan hebben we wel de volgende zware fase maar poeh heb toch wel even wat traantjes gelaten want dit had ik nie aan zien komen

5. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    fiona mag je op dit moment nog gewoon kiezen of je thuis of in het ziekenhuis wil bevallen? Kan me indenken dat je zit te twijfelen wat nu het beste voor jullie is..gelukkig heb je nog even.
    En heb je alle vrijheid in je keuze dan zou je bij wijze van nog op het laatste moment je keuze aan kunnen passen. Misschien roep je wel heel hard ik wil in het ziekenhuis bevallen en blijkt tijdens de bevalling dat je liever in je eigen omgeving wil blijven....zolang er medisch gezien geen noodzaak is zou ik er nog lekker even rustig over nadenken en inlezen met manlief

6. r1981

r1981 Actief lid

13 nov 2012
    356
    0
    0
    Poppetje, jeetje, natuurlijk komt dat effe hard aan! Hoop dat je snel meer duidelijkheid krijgt! Dikke knuffel!

Dobber, pff, lekker onrustig bij jou! Ik duim voor je mee dat je haar gauw in je armen mag houden. Wel fijn dat alles nagekeken is en toch goed blijkt te zijn. Hopelijk mag je gauw gaan bevallen. Ook voor jou dikke knuffel!

7. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    r1981 dank je meis :D ach nog een weekje en dan zit ik aan me uitgerekende datum. hoe dan ook het zal nu geen weeeeeeeken meer duren.
    Bij jou wel alles goed op je bekkeninstabiliteit na dan? (dat was jij toch he, sorry weet het niet altijd even goed meer haha)

8. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    @Poppetje, jeetje dat is wel even schrikken dan zeg!! hopelijk snel genoeg meer duidelijkheid!

@dobber, sjonge jonge bij jou dan ook nog de nodige checks zo aan het einde... hopelijk komt het kindje snel genoeg meid! En kun je lekker gaan genieten!

Keuze qua bevalling is inderdaad thuis of in het ziekenhuis... wilde eerst thuis, maar toen dacht ik dat het ziekenhuis eigenlijk wel zou moeten en nu heb ik toch weer de keuze... ik ben aan het twijfelen wat ik nu ga doen... mijn man laat de keuze een beetje aan mij... hoewel ik wel het idee krijg dat hij toch meer voorkeur bij het ziekenhuis heeft...

9. r1981

r1981 Actief lid

13 nov 2012
    356
    0
    0
    Fiona, voor je man is het ook anders dan voor jou, en ik ben van mening dat je moet kiezen wat voor jou het beste voelt, jij bent toch degene die het moet gaan doen! Ikzelf kies absoluut voor het zkh, dat vond ik 1e keer echt fijn en ik was een paar uur later ook weer thuis. Maar ik begrijp ook goed dat mensen liever thuis willen blijven. Het is heel persoonlijk.

Dobber ja dat ben ik, met die bekkenklachten. Het gaat nog steeds, ik kan nog steeds kleine stukjes lopen en kleine beetjes doen.
    Wil jij trouwens thuis gaan bevallen? En heb je je op enige manier voorbereid (in zoverre dat kan) op de bevalling?
    Dextro's al klaarliggen? haha

10. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    R1981 oh nou mooi dat je nog steeds wat kan doen :) hoop voor je dat het ook zo blijft
    Ik heb de keuze voor het ziekenhuis gemaakt om te bevallen.
    Mocht het nodig zijn hebben ze alles bij de hand en de eerste 5cm doen we thuis. Ik heb me flink ingelezen en dat is het dan ook wel. Dextro zit in de tas ;)

Fiona is ook een hele moeilijke keuze hoor...zelfs ik twijfel af en toe nog een beetje nu alles dichterbij komt.

11. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Dikke knuffel Poppetje!!! Wat een onzekerheid.... Alweer!!! Het leven is vreselijk oneerlijk! X

12. r1981

r1981 Actief lid

13 nov 2012
    356
    0
    0
    Dobber, nog steeds rustig?

13. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    R1981 het is het hele weekend onrustig geweest juist maar gelukkig vannacht is het wel rustig gebleven en heb lekker kunnen slapen had ik even nodig. Om 11:15 bij de vk zijn.

14. r1981

r1981 Actief lid

13 nov 2012
    356
    0
    0
    Dobber succes zometeen! Ben benieuwd hoe nu verder!!!

15. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Nou bij de VK geweest en alles zag er weer goed uit :D veel van de klachten zijn over (neem ook wel belachelijk veel rust).
    Hebben het over strippen gehad en als de kleine er maandag nog niet is gaan we dat proberen en anders die woensdag nog een keer. Als dat allemaal geen effect heeft moet ik die vrijdag 1-11 naar het ziekenhuis en dan wordt er gekeken of ze mij gaan inleiden of dat ik nog even kan wachten.
    waarschijnlijk het onrustige gedoe in me buik afgelopen weekend is geweest omdat mevrouw weer met haar rug naar de andere kant is gaan draaien.ze lag eerst met haar ruggetje rechts en nu ligt ze weer links..zal ook wel voorwerk bij hebben gezeten maarja nu is het weer vrij rustig op haar bewegen na dan.

16. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    jeetje wat spannend allemaal dobber!! Ben benieuwd hoe het verder gaat!

17. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Zet 'm op Dobber!!!! Vreselijk spannend wordt het nu... xx

18. r1981

r1981 Actief lid

13 nov 2012
    356
    0
    0
    Idd Dobber, zet 'm op!

Fiona, hoe gaat íe?

Jufa, en met jou? Al enig idee hoe jullie nu weer verder gaan?

Hier ''enige'' frustraties. Manlief speelt toch liever GTA5 dan dat hij verder gaat aan het kamertje.....zucht.....en ik lig op de bank en kan niet anders dan toekijken......zucht......
    Misschien ben ik soms ook wel te veeleisend, maar het frustreert als je het zelf niet kunt doen.

19. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Dobber, hoe voel je je?

R1981 snap die frustraties wel, mijne is druk aan het witten... Hoop niet voor niets! Maar hoop dat hij de nieuwe FIFA ook pas haalt als alles af is!!! Playstations zouden verboden moeten worden!!!

20. r1981

r1981 Actief lid

13 nov 2012
    356
    0
    0
    Idd verbieden die ps en xbox! grrrrr......hahaha

Hoe gaat het verder met je? en wanneer heb je eigenlijk vlokkentest???

Deel Deze Pagina