In dec 2012 / Jan 2013 starten met IVF-ICSI

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Dobbermama1986, 14 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dobbermama1986

Dobbermama1986 Fanatiek lid

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    jufaman ben je er een beetje uit wat je nu wil gaan doen?

r1981 ahh mijn man is ook echt een computer mens. heeft pc, ps2, ps3, ds. heb hem gezegd wat er ook gebeurd de klusjes gaan voor het computeren want ik gooi je spullen het raam uit....en toen zijn er nog wat meer dingen gezegd maar ik was vrij duidelijk...je kind ook al is die nog niet geboren gaat VOOR spelletjes spelen.

poppetje voel me eigenlijk wel redelijk..ben wel eerder moe maar dat is nie zo erg haha bed en bank slapen goed ;)
    wel wat steken in me onderrug en me darmen zijn zich leeg aan het maken maarja dat wil nie veel zeggen en kan nog wel even duren zo. zolang ze donderdag nie geboren wordt vindt ik het best haha hebben we al 3 mensen in de fam die dan jarig zijn.
    idd poppetje wanneer heb je de vervolg testen?

2. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    r1981, haha computeren valt hier redelijk mee... alleen filmpjes kijken op zijn telefoon is een grote hobby maar goed... dat is naast mij op de bank een half uurtje en dan is het gelukkig weer over... haha hoe gaat het verder met je?

dobber, jeetje ik ben wel met je mee aan het leven zeg... voel helemaal hoe spannend het begint te worden zo die laatste dagen/weken...

poppetje, hoe is het verder met je?

jufaman, weet jij al hoe je nu verder wil? jij had nog wel een of meer cryo's of niet?

hier niks spannends te melden, morgen bloedprikken rhesus c, ijzer en suiker... verder vandaag flink last van mijn buik, en merk ook dat mijn darmen weer wat van slag zijn... is eigenlijk de laatste tijd heel goed gegaan, maar vandaag minder...

hoe is het eigenlijk met de andere dames? Liz, jane, romy... hoe gaat het met jullie?

3. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Manlief is nu niet op de PS3 maar youtube, daar is hij ook fan van!!!

Krijgen geen vervolgtesten, vrijdag uitslag voor down en is het goed kijken ze bij dezelfde vlooien ook nog naar meer, is dat goed, ontvang ik dat over twee weken per post.

Hier voel ik me gelukkig hetzelfde. Las dat omdat de vlokkentest via mijn buik is gedaan, de kans op een miskraam iets kleiner is.. Donderdag hartje luisteren bij de vk!

4. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Volgende week vrijdag hebben we weer het evaluatiegesprek met onze gyn. Wij hebben geen cryo's meer over....

Zelf wil ik dit jaar iig geen punctie meer ondergaan. Het wordt me een beetje te veel soms. Misschien begin volgend jaar. Ik wil ook nog het advies van de gyn. afwachten voordat ik een besluit neem. Aan de ene kant is het prettig om door te gaan (met de 3e en misschien wel laatste ICSI-poging) en mocht het daarna fout gaan dan is het hele mmm gebeuren gewoon over en kunnen we verder met ons eigen leven. Aan de andere kant is het dan ook echt definitief over, want ik weet ook niet of we nog voor een 4e poging gaan. Ik ben wel van plan over te stappen naar die verzekering die een 4e poging vergoed. Gewoon om achter de hand te hebben! Dussssss eigenlijk weet ik nog niks zeker...........

5. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Ik zit bij pno en ze zijn echt heel prettig, ok duur... Aan de andere kant ga je relaxter de derde poging in als je weet dat er nog een vierde kan!! En als je dit jaar geen punctie meer wil... Begrijp ik.. Vraag wel of je dan alvast de medicatie voorgeschreven kan krijgen.. Je eigen risico voor dit jaar is er toch al doorheen ;)

Kies in ieder geval voor wat goed voelt.. Je niet je goed voelen wanneer de volgende poging is een niemand behalve jij kan dat tijdstip bepalen!!!

6. r1981

r1981 Actief lid

13 nov 2012
    356
    0
    0
    Pff het is wat met die mannen hè! Maar ik zou mn schat ook voor geen goud willen missen hoor! Soms is het lekker om hier effe te kunnen klagen, that's all! En ik moet toegeven, het is ook wel fijn om van jullie te lezen dat het herkenbaar is. T zal wel een beetje een mannending zijn, haha.

Fiona, ik mag volgende week bloedprikken daarvoor. Vandaag wel controle gehad, alles was goed. Ook veel last van darmen, regelmatig. En mn buik begint zwaar te worden. Ik zag dat ik ook al 12 KILO (!) ben aangekomen. Dus niet gek dat het af en toe zwaar voelt. ;)

Jufa, is ook moeilijk om nu al echt een beslissing daarin te nemen. Neem de tijd en vertrouw op je eigen gevoel. Pfff geloof direct dat het je allemaal soms effe te veel wordt. Sterkte!!

Poppetje, ik duim voor je voor vrijdag. Toch spannend hoor. Ik hoop dat je gauw goed nieuws hier kunt posten.

7. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    fiona wat lief dat je met mij in spanning zit haha.
    van mij mag het vanavond wel beginnen hoor.. merk dat ik af en toe moeite moet doen om te ademen..het is adembenemend zullen we maar zeggen en goede harde buiken maar is nog zo onregelmatig allemaal.
    jeetje jij gaat ook snel zeg...jij gaat ook al naar de 28 weken

poppetje spannend zeg allemaal

jufaman meis het is al heel wat dat je kan zeggen dat je dit jaar zeker geen punctie meer wil ondergaan! en ook al ben ik wel zwanger ik weet nog goed dat ik ook d8 naar de derde icsi stop ik ermee dan zit het er voor ons niet in maar dat da dan weer een heel definitief en confronterend gevoel is. goed met de dokter en je man bespreken wat jij wil en waar jullie je goed bij voelen. als jij vindt dat jij gaat overstappen naar die andere verzekering moet je dat zeker doen. wil je wel hier in NL eventueel doorgaan of ga je net zoals andere het in België of Duitsland laten doen?
    nou hoop dat het gesprek je verder kan helpen in jullie keuze meis en o wat zit ik vaak de duimen voor jullie en aan jullie te denken...het is jullie zo gegund meis...veel sterkte

8. Zonneschijn38

Zonneschijn38 Bekend lid

25 apr 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland
    Hey poppetje ik was 13 weken en heb de vlokkentest via de vagina gedaan, dat kon no net.
    Maar het hangt er ook vanaf hoe je baarmoeder zit..
    En dan weet je het 100 procent zeker of het goed is.

Maar verder apannend hoor zo'n uitslag en wat duurt dat lang pfffff ik wist het binnen drie dagen..

9. Zonneschijn38

Zonneschijn38 Bekend lid

25 apr 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland
    oooh ja hoor, hier ook eens klagen over mijn man, dat is wel zo heel herkenbaar pffff.
    Maar inderdaad missen wil ik hem ook niet. Want zo af en toe kan hij best lief zijn..voor mij en zelf voor de kleine die nog in mijn buikje zit. Hij geeft altijd een kusje op de buik en roept dag (piekje) ja zo noemen we haar. Mijn beppe zei altijd lyts piekje tegen mij.. Dat is in het fries en heet klein kuikentje..
    Dus dat houden we er in...

Ga zo voor het eerst naar de verloskunige ben benieuwd hoe dag weer gaat..

Verder druk aan het opruimen en dat geeft wel zeker een voldaan gevoel zeg. Hier en daar wat kleertje via het werk kunnen uitzoeken en nog wat speelgoed hmmm altijd handig zo'n werkplekje..
    Dat komt trouwens omdat dit kdv is overgenomen en ja deze kdv had 2 locatie mar er is zoveel spul over...Dat ik wat mee heb genomen.

10. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Ben benieuwd hoe het bij de vk is gegaan, krijg je een echo of luisteren ze alleen naar haar hartje?

Jij had de uitslag echt super snel, bel morgen al.. Dit wachten is slopend! Wel gedroomd dat hij belde dat het goed was en we een meisje kregen. Nu kan ik eerlijk zeggen dat ik vooral wil dat het gezond is en ik verbaasd zou zijn als het een knul blijkt maar ik net zo gelukkig zou zijn! Als deze maar gewoon gezond is!!!

11. Zonneschijn38

Zonneschijn38 Bekend lid

25 apr 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland
    Ja als het maar gezond is...inderdaad nou spannend hoor..

Ik ben bij verloskundige geweest en ik kreeg eerst alle standaard vragen en zo..
    Daarna bloeddruk was aan de lage kant 110 om 58. Moet wat meer gaan eten en vooral zout..hahah
    Verder heb ik het hartje nog gehoord.
    En ik heb nog wat folders meegekregen, en mag dus kraamzorg aan gaan vragen, dus eerst maar even kijken welke we gaan nemen.
    Verder kon ik me opgeven voor ja weet niet hoe daat heet maar zal het even uitleggen..
    Het is gewoon net alof je naar de verloskundige gaat, maar dan ga je met veel meer vrouwen die ook zwanger zijn... Dit duurt 2 uur en kan je ook gewoon je vragen stellen en zo en kijken ze weer naar je bloeddruk en gaan ze naar het hartje van je kindje luisteren. En zijn er onderwerpen daar gaan we dan wat dieper op in zoals bevallingen en zo..

En als ik dat niet wil dan heb je om de zoveel weken een afspraak bij de verloskundige om de zoveel weken en dat duurt een kwartier...

Maar we hebben in iedergeval nog 13 november de 20 weken echo...

12. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    zonneschijn ik zou daar niet te lang mee wachten met die kraamzorg. ik heb dat hier rond de 10 weken geregeld en toen kon ik bij 1tje al nie meer omdat die al vol zat op mijn uitgerekende datum.

13. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Ik ga kraamzorg regelen als alles goed blijkt met mini maar er zijn er hier zoveel! Weet niet welke ik moet kiezen, ook omdat ik eerst moeten kijken naar welke zorgverzekeraar ik ga.

14. Zonneschijn38

Zonneschijn38 Bekend lid

25 apr 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland
    Vannacht zo ziek zijn. En vanmorgen ook nog steeds niet lekker. Toch asprine genomen. En naar het werk gegaan. Toen ik er zat dacht ik wat doe ik hier.
    Heb zelfs nog alles er uit gegooid.
    Ben naar huis gegaan en lig nu ziek op bed, heb wel 5 uren geslapen.
    Ik vindt dit niet fijn....en voel me nog steeds niet lekker bleeh.

15. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    Beterschap zonneschijn!!

Apart trouwens die manier van werken die je bij de verloskundige bij kuipte kunt doen...hier gewoon sowieso om de zoveel weken n afspraak en inderdaad dan n kwartiertje zoiets..

16. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    poppetje ja kan me wel voorstellen dat je daar op wil wachten.

zonneschijn beterschap meis

nog geen anderhalf uur meer en dan hebben we de 40 weken zwangerschap gehaald. haha in mijn omgeving is er letterlijk niemand behalve ikzelf die heeft gezegd dat ze langer zou blijven zitten..alleen mijn man heeft gezegd ze komt op de uitgerekende datum. de rest iedereen zei o die komt eerder haha heeft ons meisje even iedereen met beide voetjes terug op de grond gezet en laten zien dat alles mogelijk is ondanks het vroeg helemaal ingedaald zijn en alle activiteiten rond mij heen kwa harde buiken enz...ben nu al trots op haar hahaha

17. Zonneschijn38

Zonneschijn38 Bekend lid

25 apr 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland
    Voel me vandaag al iets beter, gelukkig maar. Na een hele dag op bed te hebben gelegen en veel kunnen slapen. kan ik vandaag al weer rechtop zitten.
    Maar vandaag heb ik lekker weekend dus nog maar lekker even genieten. En veel bankhangen..waar ik nog zeker aan moet wennen..Ben veel liever een actief bijtje..

Dobberman: hmmm spannend hoor en zeker dag wachten kan me voorstellen dat je haar nu wel in het echt wil zien..

18. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Alles is goed en het is een meid!!!!!!!!!! Weer een meid erbij hier :D

19. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    zonneschijn wat fijn dat jij je beter voelt al...haha w8 maar straks die nesteldrang dan kan je weer flink bezig zijn haha ;)
    lekker op de bank hangen is niks mis mee.

poppetje kijk dat is mooi nieuws dat alles goed is...en gefeliciteerd een meisje :D:D:D:D

20. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    zonneschijn, fijn dat je je weer wat beter voelt!!

poppetje, wat fijn dat alles goed is! En proficiat een meisje, leuk!

dobber, bij jou nog/weer alles rustig?

hier vandaag door de vk gebeld, moet komende week extra suiker laten prikken omdat deze te hoog was... moet nu een ontbijttest laten doen, dus nuchter prikken, dan wat eten en daarna weer prikken... ben benieuwd... wel een beetje vreemd... ze had het over een waarde van 6.5, maar een vriendin van me die in het ziekenhuis werkt als verpleegkundige zei dat dit helemaal niet te hoog was ofzo... dus ja... we zullen het zien...

Deel Deze Pagina