fiona hier gaat het af en aan...heb wel vannacht voor het eerst een soort gevoel in me buik gehad dat ik nie eerder heb gevoeld..maar dat hield op een gegeven moment weer op. heb nu wel geregeld wat harde buiken en wat steken hoger in me buik aan de zijkant. we zien wel wat het gaat doen haha kan ook weer wegtrekken natuurlijk haha zal niet de eerste keer zijn
dank jullie wel meiden. helaas nog helemaal niks hiero. heb alleen wat harde buiken en een vervelend gevoel in me onderrug tja en hier en daar een steekje maar die zijn wel heel minimaal. dus dat wordt morgen strippen ben ik bang en als dat al kan. denk namelijk niet dat er veel gaat gebeuren vannacht..al weet je het nooit natuurlijk. poppetje en al helemaal aan het idee gewend dat je een meisje krijgt en dat ze gezond is vooral dat laatste moet een flink last zijn die van je schouders af is gevallen. jufaman wanneer had jij ook al weer dat gesprek met je arts? met de andere zwangere alles nog goed? flink last van kwaaltjes of valt het mee?
Hallo allemaal, Nou ik kan zeggen dat ik me weer helemaal beter voel na drie dagen lekker niks doen... Zaterdag met mijn mannetje op pad geweest, we zijn naar de heit en mem beurs geweest dit was voor aanstaande ouders of ouders met kinderen. Was weer reuze leuk om daar even te snuffelen..Zelfs nog een jas gekocht voor de winter want die kon ik steeds niet zo goed vinden.. en nog een mutsje voor de kleine.. Verder heb ik me gelijk aan gemeld voor de kraamzorg.. Maar er was nog genoeg plek hoor.. Dus dat is ook weer geregeld.. Maar zo af en toe heb ik zeker nog last van het zuur bleeh heb er nu wel een drankje voor en dat helpt zeker.. Verder nog zo af en toe wat draaierig en nog wel moe zijn zeg. Ik slaap minstens op een dag wel 10 uren.. Zo naar het werk door de wind ik ga denk ik maar lopend het niet zo ver, want op fiets ik weet het niet ik denk dat ik niet vooruit komt.... Hartelijk Gefeliciteerd poppetje... wat een super nieuws zeg, en nu kan het genieten beginnen.. Dobber hoe is het ermee kun je het nog wat aan de laaste loodjes.
zonneschijn lekker toegeven hoor aan die vermoeidheid, het is heel wat dat je lichaam nu allemaal moet doorstaan. iew ja zuur bah bah bah ik heb daar heeel veeel last van gehad tijdens mijn zwangerschap..nu trouwens ook nog tijdens de laatste loodjes maar wel minder als eerst. vandaag afspraak gehad bij de vk en had 1cm ontsluiting...ze hebben me ook kunnen strippen dus hoop zo dat het werkt. gelukkig deed dat strippen geen pijn, was alleen even ongemakkelijk. nu net in de douche geweest, ga zo even wat eten en dan lekker op de bank onder een deken film kijken.
zonneschijn, fijn dat je alweer wat meer opgeknapt bent! dobber, fijn dat het geen pijn deed! Hopelijk gaat het nu allemaal redelijk snel.. zou fijn zijn denk ik! Hier alles goed, woensdag de ontbijttest voor mijn suiker, leek wat te hoog, dus daarom woensdag even extra checken... verder niks spannends eigenlijk, begin wel steeds meer te waggelen haha... maar goed... ook dat komt wel goed hoe is het verder met jullie allemaal?
snel reageer straks op de rest. Kwart voor 8 vanmorgen is sanne geboren na een hele snelle bevalling hij begon om 2:12. Ging zo snel dat het een thuis bevalling is geworden. Ze weegt 3510 gram en heeft nu maatje 56 aan en dat is te groot haha bij mijn vk doen ze dus niet meten weet haar lengte dus nie.ze is met haar hoofd dwars geboren dus heeft hoofdpijn. Heeft wel al 3x borstvoeding gehad
Wauw Hartelijk Gefeliciteerd dobber, daar is ze dan eindelijk nu mag ze heerlijk in haar nieuwe bedje liggen.. geniet er maar van samen... Hoe is het met jou verder en je mannetje...kunnen jullie het al geloven. veel liefs zonneschijn.
Gefeliciteerd Dobber, wat een mooi lief klein meisje!!!! Geniet er samen van..Hoe voelt het nu je meisje eindelijk te kunnen zien en knuffelen?? dikke knuffel meis (ook voor de anderen hoor )
YEAH, Dobber, van harte gefeliciteerd!!!!! ik zit hier met kippenvel!!!! Wat een geweldig mooi meisje! Hoop dat alles goed met jullie gaat! Hoe voel jij je? Hele dikke knuffel!!!!!!!!!!!!!