In dec 2012 / Jan 2013 starten met IVF-ICSI

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Dobbermama1986, 14 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dobbermama1986

Dobbermama1986 Fanatiek lid

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    hey meiden ja het is echt een heel mooi lief kindje.
    ze is al redelijk goed in het regelen van haar eigen temp en zoals het er nu uit ziet hoeft ze vanaf morgen geen mutsje meer op..ook de kruiken hoeven er niet de hele tijd beide meer bij te liggen. gebruik sinds vandaag tepelhoedjes en nu gaat de voeding echt heel goed en valt ze voldaan in slaap en slaapt ze ook lekkerder hebben bij het idee :D
    me man is echt geweldig hij heeft mij super geholpen bij de bevalling en is mega goed met en voor sanne...ook helpt hij mij met alles en hoef maar te vragen en hij staat er.
    mijn hb gehalte is al wat beter zit aan de floradiks en dat werkt geweldig..alleen wat last van me onderkant maar ja dat hoort erbij

2. r1981

r1981 Actief lid

13 nov 2012
    356
    0
    0
    Dobber, dat klinkt allemaal heel positief! Wat fijn dat ze het zo goed doet, en dat je man je zo goed helpt en lief is voor jullie! Dat kun je goed gebruiken, helemaal in deze eerste week!
    Ja last van je onderkant is niet heel vreemd, maar als het goed is gaat dat gauw weer beter. Gewoon lekker rustig aan doen en vooral genieten van jullie wondertje!!!!

3. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    Wat fijn dat het zo goed gaat dobber! Wat goed dat je man n echte papa is meteen :) en je onderkant..tja, dat kan ik me helemaal voorstellen dat dat ff erg pijnlijk is! Maar inderdaad lekker genieten eb rustig aan!

Hoe is het verder met iedereen trouwens?

4. r1981

r1981 Actief lid

13 nov 2012
    356
    0
    0
    Vandaag manlief jarig, we gaan zo lekker naar het thermaalbad. Heel veel zin in, even dat gewicht van het bekken en heerlijk genieten met zn 2en. Vanavond klein feestje.

Mijn buik gaat voortaan alle kanten op, jeetje wat is ons meisje actief! Heb jij dat ook Fiona?

5. Zonneschijn38

Zonneschijn38 Bekend lid

25 apr 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland
    zonneschijn
    Hey hier alles oke,
    Wij gaan vandaag een weekendje weg, ik heb er helemaal zin in..
    Dus zometeen mijn tasje en spulletjes pakken.
    Mijn man moet eerst nog werken dus we komen laat aan..
    Mijn zus heeft een huisje en die huurt ze de hele winter zei kunnen dit weekend niet dus wij mogen er gezellig heen. Hopelijk komen er nog meer van dit soort weekenden..
    We zitten in het bos heerlijk..

Verder voel ik me prima, heb kleren gekregen van 2 vriendinnen dus ben helemaal happy, hoef ik gelukkig niet zoveel kleren te kopen scheelt een hoop geld.
    Vandaag nog even wat omrommelen en wassen en opruimen en inpakken. Ik kom me dag vandaag wel door.

Dobbermama
    Ja die onderkant kan me voorstellen dat je daar last van hebt.
    Maar fijn om te horen dat het goed met je gaat.
    Ga maar lekker door met genieten.

R1981 Hartelijk Gefeliciteerd met je mannetje, en heel veel plezier saampjes geniet er maar fijn van. Lekker ontspannen met zijn 2 en (3en).

6. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    r1981, heerlijk lekker naar thermaalbad... zie ik ook wel zitten om te doen inderdaad!! En mijn buik die beweegt ook behoorlijk haha... de hele dag door voel ik ons mannetje wel bewegen..erg grappig!

zonneschijn, jij ook lekker zeg een weekendje weg!!! Lekker genieten!!

7. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    @r1981 gefeliciteerd met manlief. Veel plezier! Lekker genieten. Leuk is dat he als je je kleine druk ziet bewegen.

@zonneschijn veel plezier! Geniet van jullie weekend. Uitje.

@hier is het nog steeds een beetje aanrommelen. Nova heeft veel last van reflux. Nu weer nutriton proberen en als ze daar teveel laat van heeft dan moet ze naar de kinderarts. En gaan ze verser kijken wat werkt. Uit voorzorg geef ik infacol erbij. En dan hoop ik dat het een beetje meevalt met de darmkrampjes. Ze drinkt wel rustiger met de nutriton.
    Verder doet Nova het prima en het is echt een schatje.

8. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    R1981 nog gefeliciteerd met je man.

zonneschijn een heel fijn weekend

het genieten gaat hier goed hoor :D sanne is echt een schatje.

9. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    @romie, oo dat is wel vervelend als ze daar last van hebben... hopelijk lost het op met de andere voeding inderdaad!

@dobber, heeeeeeeerlijk lekker doorgenieten!!

10. r1981

r1981 Actief lid

13 nov 2012
    356
    0
    0
    Romie, ik hoop dat het gauw beter gaat! Zo zielig als je je kleintje zo ziet trubbelen met voeding.

Dobber, mooi zo!!!! Vooral blijven doen!!!

Gisteren kraampakket van CZ ontvangen, met alle verband enzo. Slik, het begint nu toch wel wat dichterbij te komen die bevalling. En ik wil er eigenlijk nog niet echt aan denken, hihi.

11. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    r1981, ja die heb ik vorige week ofzo binnengekregen... maak je de doos open begint het met wat leuks... en dan die verbanden enzo haha... maar goed, kreeg er ook wel een gevoel bij van... leuk! Einde begint in zicht te komen...

12. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Na het ontvangen van die doos wordt het ineens heel echt, dat is toch wel een lekker gevoel!!

13. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Haha jaa het gaat ook hier snel gebeuren dat er nog meer baby's gaan komen haha en die doos met al die spullen maakt wel even duidelijk dat idd die bevalling dichterbij komt.

hier gaat het goed, sanne heeft af en toe krampjes maar voor de rest doet ze het heel goed. De borstvoeding loopt ook goed. Slapen gaat ook goed al heeft ze soms wat moeite om weer in slaap te komen. Ben helemaal in love haha heb ook al 2 dagen veeeel kraamtranen.

14. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    hahahah kraamtranen horen erbij en dat in love zijn... LOGISCH.. :D

Wel fijn dat ze het zo goed doet.. kun je niet eeuwig naar haar kijken???? Jullie mooie kleine wondertje!

15. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Afwijking zeldzame gevonden aan chromosoom 12. Ze zal licht tot zwaar geestelijk beperkt worden waarschijnlijk. Niet zeker maar waarschijnlijk wel... Ik trek me even terug. Weet het even zelf niet meer. :(

16. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Poppetje wat een verschrikkelijk nieuws. Heeeeeel veeel sterkte en een dikke knuffel

17. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    @poppetje ik wil je heel veel sterkte wensen. Ik weet even niet zo goed wat ik moet zeggen, ben er stil van..

18. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Sterkte Poppetje..... wat oneerlijk toch!!! Hoop dat je steun kan vinden bij je partner, familie en vrienden! *dikke knuffel* XX

19. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    poppetje, jeetje... heel heel veel sterkte meid!!

20. r1981

r1981 Actief lid

13 nov 2012
    356
    0
    0
    Poppetje, geen woorden voor. Heel heel heel veel sterkte.

Deel Deze Pagina