Lieve Poppetje, ik weet nog steeds niet zo goed wat ik moet zeggen. En ik denk dat de anderen dat ook zo hebben omdat het zo rustig blijft hier. Maar ik wil je zeggen dat ik elke dag aan je denk en met je meeleef. Ik wens je heel veel kracht en steun; ik kan me niet voorstellen hoe het voor je zal zijn nu. Echt geen woorden voor. Heel veel liefs. Hoe gaat het met de andere dames?
Maar ik heb super goed nieuws.. Alles was tip top in orde.. Ze sprak vol lof over onze kleine meid.. Ze had een mooi rond buikje dus ze kreeg genoeg te eten.. verder was ze erg beweeglijk en liet ze haar gezicht maar niet zien.. hahahah. Ja het was super mooi om te zien... We hebben er zelf een dvd van, kunnen we nog even terug kijken... Ik zet nog even wat foto's in mijn album
Ja r1981, hier ook met mijn gedachten bij poppetje.. Gewoon geen woorden voor.. Verschrikkelijk. Mooi Zonneschijn! Fijn om te horen! Hier gaat ook alles goed! Ben aan de poets en nu ff pauze.
Poppetje ik sluit me bij r1981 aan.. R1981 hier gaat het goed vandaag 2de dag alleen met Sanne. Heb vandaag alle was kunnen wassen en beneden kunnen poetsen. Zonneschijn mooi dat het zo goed ging. .zal later eens de foto's bekijken Liz lekker rustig aan
ha dames, ja moet hier ook ontzettend veel aan poppetje denken... met mij gaat het verder goed, nog steeds niet echt ergens last van gelukkig... dus werken gaat ook nog prima... moet ook wel aangezien ik nog tot kerst (36 weken) door wil werken. Verder gisteren en vorige week cursus borstvoeding gevolgd, erg interessant vond ik... zonneschijn, super om te zien he!! En fijn om die bevestiging te krijgen.. liz, fijn dat het met jou ook goed gaat! Al meer duidelijkheid rond jullie plannen verder? dobber, dan heb je goed kunnen werken met die kleine dame om je heen!
Hey lady's, dan wordt er flink gepoetst! Zonneschijn, fijn dat alles goed gaat. Liz, ik ben ook benieuwd of er al meer bekend is rondom jullie plannen? Dobber, ben je zelf weer helemaal hersteld? Fijn dat je lekker vooruit kunt. Geniet van jullie prachtige meisje hè!! Fiona, super dat je nog steeds niet echt klachten hebt. Neem toch op tijd rust hè, want het is toch belangrijk om je ook goed te blijven voelen! Leuk dat je een cursus volgt. Ik ga denk ik direct aan de flesvoeding; borstvoeding was bij Bart ook niet gelukt en ik sta ook volledig achter flesvoeding. Poppetje, ik kan me voorstellen dat je even helemaal niet onze gesprekken volgt maar mocht je toch meelezen: NOGMAALS HEEL VEEL LIEVE KNUFFELS VOOR JOU!!! Ik vind het nu echt zwaar worden; ik kan niets anders meer dan liggen. Ben gestopt met werken, heb voor alles hulp nodig en kan gelukkig nog net zittend op een krukje douchen. De muren komen een beetje op me af en ik voel me vooral vaak schuldig tegenover onze zoon. Ik breng hem heel veel weg en als hij thuis is, ligt mama op de bank en ''wil'' niet met hem spelen. Ik leg hem niet in bed, haal hem niet uit bed, stop hem niet in bad, speel niet, wandel of fiets niet. kan hem niet direct knuffelen als hij dat wil, kan hem niet oppakken als hij gevallen is etc etc. Dit doet echt zeer. Hopelijk daalt ons meisje binnenkort wat in en zorgt dit voor iets meer stabiliteit in mn bekken. Nu voel ik het bij elke beweging verspringen en zak ik regelmatig bijna door mijn benen heen. Constante pijn en uitstraling in mijn benen. Maar met ons meisje gaat gelukkig alles goed en dat blijft het belangrijkste. Ik ben nog steeds heel blij dat we al zo ver zijn en ik ga het ook gewoon volhouden die laatste 10 wkn natuurlijk. Maar het is o zo fijn om hier even mijn verhaal kwijt te kunnen. Dus thanx dames! En alvast een heel fijn weekend.
r1981, jeetje wat vervelend!! Ik hoop ook dat je kindje snel indaalt dan, want dat is bijna niet te doen zo!! Sterkte!!
R1981 poeh dat is wel zwaar zo voor jou zeg! Geluk bij een ongeluk dat het nu pas zo erg is en niet al eerder in de zwangerschap. Kan me indenken hoe jij je voelt tegenover je zoontje. Jullie allemaal op tijd je rust nemen ook al voel jij je goed. Pff wat mis ik het zwanger zijn..al ben ik blij dat ik lekker met me meisje kan knuffelen. Herstel gaat goed...al loop ik mezelf wel eens voorbij..gelukkig zorgt sanne ervoor dat ik regelmatig rustig moet gaan zitten/liggen voor de borstvoeding.
Fijn om te lezen dat het allemaal goed gaat! R1981 wat vervelend zeg. Ik hoop voor je dat het toch snel iets beter gaat! Hier staat het even stop. 18dec informatieavond. Wel al een 'plan van aanpak' aan het maken hihi. Ben toch altijd wel goed voorbereidt en vindt dit ook heel belangrijk. Zo zijn we bij alles wat we doen na aan het denken hoe we dit straks combineren met een kindje erbij. Belangrijk is omdat mijn man vrachtwagenchauffeur is en toch wel veel van huis is, is dat we een vast netwerk hebben wat ons ondersteund. De tante van mijn man is gastouder dus dit is al allemaal geregeld. Jaaaa ben er steeds meer aan toe. Vandaag babykamertje ingericht samen met mijn beste vriendin. Zij krijgt rond de kerst een meisje. Zoooo leuk!
Liz wat heerlijk Om jou enthousiasme te lezen..18 december dat is het snel let maar op 😊 Ook heel mooi hoe jij kan genieten van het helpen bij je vriendin...laat allemaal toch wel zien wat voor een sterke vrouw je bent.
Liz, wat Dobber zegt vind ik ook ja! Super om je zo positief te horen. (lezen) Dobber wat mis je aan het zwanger zijn als ik mag vragen?
Poppetje vind het zo erg voor jullie! Geef jezelf ook de tijd om haar te mogen missen. Heel veel sterkte lieverd en een dikke knuffel. R1981 ik mis mijn buik en het getrappel in me buik. Heb me ook lang heel fijn gevoeld. Het is zo alleen nu ik haar niet letterlijk bij me heb
Heel veel sterkte Poppetje!! Ben sprakeloos en ik wil je alleen laten weten dat ik met je meeleef.... Knuffel X
Lieve Poppetje, ik vind het ook verschrikkelijk voor jullie!!! Gun jezelf tijd. Ik hoop dat je heel veel lieve mensen om je heen hebt die je een beetje kunnen dragen op dit moment. Mia zal voor altijd in je hart blijven.
poppetje heel heel heel veel sterkte... geen woorden voor meid... geef het de tijd en geef ook toe aan je verdriet!
poppetje, hoe is het nu met je? dobber, kan me voorstellen dat het erg vreemd is om niet meer continu je kleintje in je buik te voelen... zul je ook weer aan moeten "wennen" r1981, hoe is het met jou nu? kun je een klein beetje de rust vinden? hoe gaat het verder met jullie?
Dobber, ja ik geloof ook wel dat je het mist, maar voor mezelf is het toch anders aangezien ik het zwanger zijn op zich niet zo superleuk/gemakkelijk vind. Maar ik snap wel wat je bedoelt. Fiona, tja ik doe gewoon bijna niets meer. Ik denk dat ik 20 vd 24 uur per dag plat lig. Het is nu eenmaal niet anders. Maar het blijft lastig als je vanalles wilt en niets kunt. Vandaag ben ik jarig!!! 32 alweer. De leeftijd dat ik 2e keer moeder mag gaan worden. Erg bijzonder. Vanavond wat familie, klein feestje. Vind ik toch wel heel gezellig en het is gewoon self-service, ik blijf op de bank liggen. Vooral onze zoon vindt feestjes erg leuk: vlaggetjes en slingers, taart en chips. Wat wil je nog meer! haha. Wat hebben we het toch al getroffen met ons manneke. Jullie nog leuke plannen voor het weekend?
proficiat R1981! en slim hoe je het feestje gaat regelen! Kan me voorstellen dat dat niet leuk is, zoveel plat moeten liggen! Wij hebben vanavond lekker niks... morgenavond komen er vriendinnen en gaan we surprise avondje houden en zondag gaan we op bezoek bij vrienden... gezellig druk haha