In dec 2012 / Jan 2013 starten met IVF-ICSI

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Dobbermama1986, 14 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonneschijn38

Zonneschijn38 Bekend lid

25 apr 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland
    Ooh dobberman, pfff dat is niet niks zeg...Hopelijk heb je ondanks dit slechte nieuws toch nog hele fijne kerstdagen.'
    Heel veel sterkte toegewenst met je man en de rest van de familie.

Hier alles oke hoor, ik zit al weer op week 24 dus gaat nu best wel snel, maar het kan voor mij niet snel genoeg gaan hahahah..

Fiona en r1981 alvast succes zet hem op..r1981 hopelijk heb je toch nog hele fijne kerstdagen..

2. Dobbermama1986

Dobbermama1986 Fanatiek lid

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Zonneschijn het gaat snel hoor tenminste dat vond ik wel tot me verlof vloog de tijd.

Ze heeft vandaag gesprek gehad bij longarts en plekje op der longen is niet zo heel groot maar de lymfklieren zijn wel aangetast morgenvroeg punctie vanmiddag bestraling vrijdag uitslag en behandelplan verder bespreken..zoals het er nu uit ziet wordt het bestraling en chemo

3. r1981

r1981 Actief lid

13 nov 2012
    356
    0
    0
    Dobber, jeetje heftig zeg! Hoe voel je je hierbij?

Fiona bijna verlof!! Laatste loodjes hè! Misschien ''haal ik je nog wel in'' hahaha!

Zonneschijn ja gaat echt snel, ook voor jou. Fijn, geniet er maar van.

Ik had in mn 1e zwangerschap ook veel last van mijn bekken maar ik kon net iets meer op het einde dan nu. Maar goed, we zijn ook ruim 3 jaar verder en het scheelt ook dat dit wel mn 6e zwangerschap is met al die hormonen in het begin, is natuurlijk allemaal niet bevorderlijk. Maar ik hou het wel vol. Het is nu echt aftellen. Over 2 wkn gesprek met gynaecoloog.

4. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Oeh spannend r1981
    Voel me er zwaar kl*te onder..broertje van mijn man heeft al vanaf zijn 15de ofzo te kampen met kanker..die heeft al 3 varianten voor zijn kiezen gehad waarvan 1 in zijn hele lijf zit zo ongeveer maar wel stil staat daar krijgt hij ook geen behandeling verder voor aangezien het daardoor ook niet minder wordt.....en dan nu zijn stiefmoeder daar horen we vrijdag het behandelplan van en wat voor iets ze heeft. Ze heeft vandaag de punctie. Wil genieten van mijn meisje nu zo in mijn verlof en biet bezig zijn met iemand om me heen die een tumor heeft en uitzaaiingen..voelt zo oneerlijk. Hoop zo erg dat het te behandelen is en ze hier weer bovenop komt.

5. r1981

r1981 Actief lid

13 nov 2012
    356
    0
    0
    Ik begrijp wat je bedoelt Dobber. Het is een keiharde ziekte, ongelooflijk slopend voor zowel de patiënt als de mensen eromheen. Het lijkt ook allemaal even heel oneerlijk. Maar goed, vergeet niet dat er ook hele mooie dingen gebeuren en gebeurd zijn, zoals dat mooie meisje in je armen. En probeer hier toch ook van te genieten, hoe haaks dit ook staat op de ziekte van je schoonmoeder.
    Ik duim voor je/jullie mee dat er gauw goed/positief nieuws komt en dat er een goede behandeling mag volgen.

6. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Elke lach van sanne en elk geluidje dat ze maakt dat maakt mij gelukkig en ook aan het lachen..hoe klein ze ook is ze is echt een steun voor mij.
    Laten we idd eerst vrijdag maar eens afwachten.
    Thanks dear

7. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Sterkte Dobber met dit akelige nieuws. Weer een onzekere periode breekt voor jullie aan. Zet 'm op! X

8. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Hey jufaman zie ik nu dat jij de 21ste aan de derde poging gaat beginnen?

9. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Ja, ik ben alweer begonnen met de pil en dan op 21-12 zet ik weer de 1e spuit deca.

Op naar ronde nummer 3 zeg maar.... Klinkt heel stoer, maar zo voel ik het nier hoor. Ben wel overgestapt naar PNO-zorg waarbij ze een 4e poging vergoeden. Zodoende gaan we rustiger de 3e poging beginnen.

10. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Oh heel stoer van je om door te gaan aangezien jij het er echt moeilijk mee had of je dat nog wel wilde. 3x is scheepsrecht toch?
    Doe je het wel gewoon in je eigen ziekenhuis of ben je overgestapt. Heeeeeeel veel sterkte en succes meis...
    Dan zullen we maar eens goed toosten met de feestdagen en veel bij jullie stilstaan dat ook jullie in 2014 papa en mama mogen worden

11. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    heel veel sterkte dobbermama!!

en veel succes jufaman!!

12. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Dank je fiona

13. Zonneschijn38

Zonneschijn38 Bekend lid

25 apr 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland
    Heel veel sterkte toegewenst dobberman..

En voor jufaman Succes Hopelijk krijgen we in jan 2014 goed nieuws te horen...

Zonneschijn
    Hier di voor het eerst naar zwangerschapscursus geweest, het was en klein groepje van 8 meiden.. Ik ben wel de oudste van het stel, maar zo voel ik me niet.
    Ik was wel de enige die het wist wat het wordt de rest wilde allemaal dat het een verradding bleef...
    Verder gaat het hier prima..
    Mijn man moet straks weer voor het werk een paar dagen weg, vindt het niet zo heel erg..Lekker even de tijd voor mezelf.
    En daarna heeft ie vakantie van 2 weken en gaan de de baby kamer behangen hmmm heb er helemaal zin in..
    Want in jan komen de spulletjes...
    De kinderwagen hebben we nog niet besteld want we willen een joolz. Ik heb gezien dat we daar de handvat en de ritsstikels in een andere kleur kunnen krijgen.. Dus nog even wachten..Ik wil lekker hip door de dag komen hahah.
    Hopen dat het lukt en anders doen we wel de gewone joolz..

r1981 heel veel succes met je gesprek met de gynacoloog.

14. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Zonneschijn ben nu heeel erg jaloers ik wilde ook dir nieuwe joolz kinderwagen maar ik vind die toch wel heeeel duur.
    Lijkt me juist fijner een klein groepje.
    Ik mag zaterdag weer sporten heerlijk even wat tijd voor mezelf merk dat ik er aan toe ben

15. Zonneschijn38

Zonneschijn38 Bekend lid

25 apr 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland
    Ja maar mijn schoonouders wilden ons een kinderwagen geven..Dus mogen we zelf 1 uit zoeken..

Ja het is ook wel leuk een klein groepje, maar ik merk wel dat ik nog even aan het idee moet wennen, dat ik mee doen aan een zwangerschapscurus.
    Komt vast wel goed.

16. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Mijn stiefschoonmoeder heeft gister de uitslag gehad. het is dus echt wel longkanker wat ze heeft met uitzaaiingen naar de rug en lymfeklieren. ze krijgt chemo en bestraling maar dat is alleen om tijd te rekken. ze heeft 3mnd tot 2 jaar gekregen dat ze nog te leven heeft :(:(

17. r1981

r1981 Actief lid

13 nov 2012
    356
    0
    0
    Heel veel sterkte Dobber, het is keihard!

18. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    jeetje dobber... ontzettend veel sterkte!!

19. Liz21

Liz21 Bekend lid

9 okt 2008
    500
    0
    0
    Goh Dobber wat een vreselijk nieuws! Heel veel sterkte voor jou en je dierbaren!

20. Zonneschijn38

Zonneschijn38 Bekend lid

25 apr 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland
    Lieve dobber en je man natuurlijk.

Ik wens jullie heel veel sterkte in deze moeilijke tijd..
    Dikke knuffel voor jullie.

Deel Deze Pagina