Hey meiden. Wat veel veel werken dus niet op het forum gezeten. Gister heb ik een bloeding gehad helaas. Meteen AMC gebeld maar moet maandag gewoon bloed komen prikken. Het kan nog steeds all kanten op maar eerlijk gezegd niet echt vertrouwen erin tenzij het er eventueel 2 waren geworden en er 1 mij heeft verlaten, maar dat weet ik niet. Ik ga ook niet eerder testen en wacht maandag af, dan horen we ook of er iets in de vriezer is geplaatst... @poppetje weet jij als iets?????????? Meiden succes x x x x x
Hey meiden Poppetje spannende dag vandaag voor jullie, ik ga ervan uit dat jullie een mooi embryotje terug geplaatst krijgen. Vraag je de gyn wel om extra lijm? Saskia balen van t bloedverlies, echt voortekenen van ongi of? Hoe is t met de rest van de dames? Hier gaat alles goed, voel me ook goed. Vanochtend knaltest gehad dus dat zit wel goed.. Meiden happy new year en hopelijk snel 2 dikke strepen voor jullie..
Helaas slecht nieuws, ze hebben er 7 bevrucht, 1 is maar gaan delen maar vandaag tot 3 cellig dus plaatsen ze niet terug. Ben er zo verdrietig van! Had toch wel gehoopt dat er minimaal 1 mooie ontwikkeld was. Morgen gesprek in het ziekenhuis. Hoop dat dit niet het einde gelijk is. Ze zeggen weleens karma, nou als ik naar mijn leven kijk, ben ik in mijn vorig leven schijnbaar een enorm slecht mens geweest.
Jemig wat ontzettend kut! Is niet het einde meis, ook bij een natuurlijke bevruchting kan t fout gaan. Dit zegt niets over de kwaliteit van je eitjes. Heel veel sterkte voor jullie beide en huil maar goed uit bij elkaar. Dikke knuffel
Ooooooooow wat balen poppetje! Ik had zo gehoopt op beter nieuws.... Knuffel voor jou. Je hebt alle recht om verdrietig te zijn! Dit zal toch zeker niet meteen het einde betekenen?? Misschien kun je opnieuw beginnen. Ik weet dat het makkelijk klinkt, maar ik weet ook dat het erg moeilijk zal zijn... Ik ga voor je duimen morgen, hopende dat ze met iets komen waar jij je ook in kunt vinden! Heeeel veeeel sterkte, ik denk aan je!
We weten niet waar het aan ligt. Stel dat het nooit gaat delen, dat het altijd zo blijft, wat dan? Moet ik dan naar Duitsland of België omdat ze daar verder zijn? Ik voel me zo enorm kut dat ik me het liefste in wil graven!!!!
poppetje lieve schat, een hele dikke knuffel voor jou! wat een !#@&# nieuws! logisch dat je verdrietig bent meis! maar ik denk niet meteen dat dit het einde is, niet de moed opgeven meid, bij een volgende poging kan het wel heel anders gaan! was dit ivf of icsi? als dit ivf was denk ik dat je de volgende keer met icsi zoiezo al meer kans maakt. dan helpen ze de zaadcel een handje door hem in de eicel te injecteren, dus volgens mij heb je dan al meer kans op meer bevruchtingen... nu heb je 1 bevruchting en die is dus niet goed gegegroeid, dikke vette pech dus! ik kan helaas niks voor je doen meid, maar geef de moed niet op hoor!
Dit was al ICSI. Manlief heeft te weinig zwemmers dus hebben ze direct voor ICSI gekozen.. Maar gewoon zo kut, dat er van de 7 maar 1 is gaan delen en dan onvoldoende. Wist niet dat dit zo'n pijn kon doen..
Oh poppetje toch! Wat een ellende meisje! Tuurlijk mag je flink balen, schreeuw het eruit! Bah wat is het toch allemaal oneerlijk. Heel veel sterkte en een dikke knuffel!
Ahh poppetje dat is zeker nie het nieuws waar je op zat te wachten. Er kunnen helaas zoveel redenen zijn waarom dat er maar 1 is gaan delen en dan ook nog onvoldoende. Kan me indenken dat je onzeker bent voor wat er nu gaat komen. Maar denk dat ze je zo snel nie laten vallen!! Misschien krijg je wel andere medicijnen ofzo, als ik kijk hebben we het hier allemaal over ivf (icsi) maar loopt het bij iedereen anders in tijd en medicijnen. Je hebt alle recht om je k*t te voelen maar zal morgen zeker da gesprek even afwachten en hopenlijk ben ja na dat gesprek iets meer geholpen. Denk ook nie da je moet vergeten dat vrouwen die op de "natuurlijke" manier zwanger raken ook al deze problemen kunnen hebben maar het niet weten. Wij weten precies hoe we er in staan dat er iets samengevoegd gaat worden en dat we iets terug geplaatst hebben gekregen wat zich verder zou kunnen ontwikkelijk in ons lichaam. Sterkte poppetje.... Ik ga weer verder met ziek zijn en lekker terug onder de wol.
Poppetje!!!!! Wat een vreselijk rot nieuws zeg!!!! BAHHHH Je heb echt alle recht om je verdrietig te voelen. Praat er in ieder geval goed over samen. Wacht morgen het gesprek af en wie weet is indd andere medicijnen een oplossing wat een eventuele bevruchting sterker maakt.. Veel sterkte gewenst en huil maar goed uit Xxxx
Had ladiez, Sorry late reactie. Gelukkig zitten de beladen feestdagen er op met alle goed bedoelde zware speeches . Poppetje wat ontzettend gemeen en rot! Ik ben benieuwd wat er besproken is? Ik start zaterdag met de lucrin , 16 januari uitgangsecho. Het is onze 2e icsi. De eerste icsi matige embryos. Heb ik daar invloed op? Ik word de 21e januari 28 jaar! Succes en sterkte allemaal ! Groetjes linda!
@Linda, was het bij de eerste poging matig maar wel een tp of niet? Gaan ze door als je de eerste keer een heel slecht resultaat hebt. De arts vanochtend snapte het ook niet, alles zag er vooraf goed uit.
jane 1981____31___zwanger! saskiaenroy___28___7-1 testen Poppetje77____35___Gesprek ziekenhuis 4-1 Mama-in-love______uitgangsecho 14-1 Carla83________29__begin spuiten 4-1 Dobbermama1986__26__begin spuiten 5-1 > 18-1 uitgangsecho Lindazzz_____27______begin spuiten 5-1 > 16-1 uitgangsecho Liz21_______21_____begin spuiten 5-1 Jufaman81___31____begin spuiten 9-1 Sanst_______41______begin spuiten 26-1 fiona1983____29____begin spuiten 27-1 r1981_______31_____binnenkort begin pil zonneschijn38___39__binnenkort begin pil numatje___________zkh bellen bij menstruatie Babyliz____22________intake 8-1 citroen____22______binnenkort starten Mariska11_________ronde wachten ivm cyste nana1980___32____nemen pauze Kick_______________?
Hallo dames, Mag ik hier mee komen kletsen ? Zal even kort ons verhaal vertellen We zijn nu ruim twee jaar bezig voor ons eerst wondertje afgelopen jaar werd pcos bij mij ontdekt er werd toen begonnen met clomid 50 mooie eisprong gehad maat helaas niet zwanger man lief zijn zaad zat net op het randje maar was volgens de gyn voldoende ze zouden na 3 maande nog eens controleren omdat het dan ook anders kon zijn. 3 maanden door met clomid uiteindelijk op 100 mg maar zonder resultaat er werd nog eens een keer het zaad onderzocht was het eerst 1 nu 0,23 terwijl mijn man juist gestopt was met roken gezonder leven dus maar da heeft dus geen verschil gemaakt beter gezegt is slechter geworden. Er werd ons dus gezegt dat het zo niet gaat lukken en we over moeten op IVF icsi dat was echt even een schok nooit gedacht tot we tot zo ver zouden moeten gaan. We hebben 21-01 een intake gesprek we hebben natuurlijk 100 vragen maar we wachten de intake eerst maar eens af vandaag hebben we wel beide bloed moeten prikken al. Kan iemand van jullie me vertellen wat ik van de intake kan verwachten ?
Zoetje88 welkom meid, en wat vervelend dat jullie ook dit traject in moeten. Maar er is nog steeds hoop achter deze donkere wolk. De intake ja wat kan je verwachten, ieder ziekenhuis doet het anders waar gaan jullie heen??? Bij onze werd er op de intake eerst voorbereid op de TESE behandeling van mijn man vanwege verkleving in zijn zaadleiders. Nadat die positief was en er 6 rietjes met uitstekend zaad waren gevuld begonnen we over mijn traject. Voorlichting over prikken en te horen krijgen welke medicijnen ik ging gebruiken... Meid je mag je vragen hier altijd stellen........ Tenminste dit is hoe het bij ons is gegaan....
Zoetje welkom (vergeet jezelf er niet bij te zetten in het lijstje als je bij ons rond blijft hangen zodat iedereen weet waar je staat in het proces). Allereerst heel veel succes. Wij hebben er voor gekozen om eerst alle onderzoeken te doen en aan de hand daarvan een gesprek aan te gaan met de dokter. Hier in het ziekenhuis kan je beide doen hoor eerst een gesprek dan alle onderzoeken en dan weer een gesprek of zoals wij dat gedaan hebben. Tijdens ons gesprek ging het dus ook over de uitslagen en wat wij zelf allemaal hadden geprobeerd en wat zij vonden welk proces we zouden in gaan. Bij ons is het allemaal heel snel gegaan, we zijn in april 2012 naar het ziekenhuis doorverwezen door de huisarts en toen alle onderzoeken en gesprek en heeft mijn man nog een operatie gehad waardoor we 3mnd niet verder konden en nu starten we zaterdag met de eerste spuit.
Poppetje wat vreselijk om zo'n bericht te ontvangen. Ik begrijp de grote teleurstelling en verdriet. Hou moed en wacht het morgen even af. Sterkte.
welkom zoetje, bij ieder ziekenhuis is de intake weer anders denk ik maar over het algemeen is het zoiezo wel dit: - man en vrouw bloedonderzoek - vragen lijst invullen - man zaadonderzoek - vrouw echo van baarmoeder en eierstokken - een gesprek met veeeeel info en waar je vragen kan stellen - veeeel info folders ik hoop dat je snel van start kunt, het is een hele stap natuurlijk... gezellig dat je mee kletst!