r1981, vandaag ingeleid toch?? Heeeeel veel succes! Ben benieuwd... straks kun jij al lekker genieten van je kleintje!!
en ik ben me toch een partijtje zenuwachtig!!!! Hahaha. Held op sokken. Maar komt helemaal goed. Geweldig als we haar straks in onze armen mogen houden. Wat een vreemde dag zo. Zodra we weer thuis zijn en het gaat goed, zal ik jullie op de hoogte brengen!
Oooh r1981 Wat spannend vandaag gaat het gebeuren, ik kan me voorstellen dat het ook wel een beetje gek is. Dat je al weet welke datum ze geboren gaat worden. Verder wens ik jou en je man heel veel succes en het gaat zeker goed komen...
ooo wat ontzettend spannend r1981!! hier vanmorgen bij de vk geweest... kindje was weer helemaal uit het bekken gekomen... dus nu morgen naar de gyn voor een echo... ff checken of het een reden heeft...
R1981, Hopelijk is alles goed gegaan en ben je nu lekker aan het genieten!! Jufa, heeeeel veeel succes meid! Ik duim voor je! Fiona, succes met de laatste loodjes!
Jufa hoe is het met je? R1981 hoop dat je lekker aan het genieten bent van jullie kleine spruit....w8 geduldig te foto en je bericht af!
bij de gyn was alles goed... ze zei zelfs dat het eigenlijk niet nodig was geweest om te komen. Het kindje lag gisteren bibi (beweeglijk in bekken ingedaald)... heb het gevoel dat het vandaag weer wat hoger ligt, maar goed... dat wisselt dus een beetje. Duidelijk is in elk geval dat het prima tussen mijn bekken past en niet heel groot is ofzo wat ook een probleem zou kunnen zijn. Ze schatte het nu op 3100 gram. Ik kon gewoon rustig de bevalling afwachten...
Wat fijn om te horen...fiona. Ben wel benieuwd hoe het met r1981 is. Zonneschijn. Hier ook alles goed we hebben nu eindelijk een kinderwagen uitgezocht en besteld. En zelf nog een goeie deal uitgeslagen. Er zaten drie naast elkaar en hebben daar om een prijs gevraagd. Zo zijn we tot een goeie deal gekomen.. Nu nog geboorte kaartjes gaan zoeken.. Zie foto in mapje.
Alles is goed gegaan gisteren. Er zijn 6 eitjes 'geoogst' en het zaad van mn man was goed genoeg voor de ICSI. Thuisgekomen heb ik lekker een paar uurtjes geslapen. Vannacht ook aardig geslapen, dus vandaag maar rustig aan doen... Op naar de terugplaatsing as maandag! Prettig weekend allemaal!
Jufa, super! Nu lekker rusten en op naar de terugplaatsing! Fiona, spannenddddd! Heeeel veeeel succes in ieder geval mocht ik je niet meer spreken! Zonneschijn, fijn dat jullie de kinderwagen hebben. Veel succes met het uitzoeken van een geboortekaartje. Benieuwd hoe het met R1981 is...
Jufaman wauw wat super nieuws zeg...Op naar maandag.. Hier vandaag nog even met manlief geklust aan de babykamer zie foto's voor al een stukje resultaat. ben er super blij mee. Vandaag hebben we nog onze mooie zilveren gordijnen opgehaald.. Het wordt een leuk, gezellige hippe kamer..
Hi dames!!!!!!!!!!! Hier een superstralende mama!!!!!! Gisteren is onze ontzettend mooie dochter Lisa geboren, om 21.52 uur. Ze weegt 3246 gram en is echt een plaatje. De bevalling is echt meegevallen. Ik laat binnenkort meer weten en foto volgt nog. Maar dit vast even snel. Zucht......wat kan het ook allemaal mooi zijn...... Oja en grote broer is superlief, trots en beschermend. Geweldig om te zien.
GEFELICITEERD MAMA. Wat fijn om wat te horen. Maar gauw weer genieten en ben wel zeker benieuwd naar de foto..
Dankjulliewel!!!! Het is echt helemaal geweldig. Ik heb even gauw 2 foto's toegevoegd. Ik heb nog heel veel last van mijn bekken en naweeën, waardoor ik nog bijna de hele tijd moet blijven liggen en toch behoorlijke pijnstilling nodig heb/ slik (gelukkig geef ik geen borstvoeding en kan dit dus ook). Ik heb dus nog geen luier verschoond/in badje of bedje gestopt of flesje gemaakt, ze ligt af en toe bij mij om te knuffelen als het even goed gaat. Dit is wel balen, maar ik hoop dat het over een paar dagen beter gaat. Hoe gaat het met jullie? Poppetje, gaat het een beetje met je? Fiona, alles nog rustig? Liz, nog vooruitgang mbt pleegzorg? Jufa, vandaag terugplaatsing gehad?