fiona o dat is wel fijn dat het toch allemaal ok lijkt te zijn nu en je je geen zorgen hoeft te maken. wel spannend nu he je bent echt bijna op het einde meis. zonneschijn heb even je foto's zitten kijken haha we hebben idd dezelfde meubeltjes alleen dan een andere kleur. Wel heel mooi die muur op het kamertje, past goed bij de kleur van de meubeltjes. Ohhh zo jaloers op die kinderwagen hahaha ik wilde die ook alleen dan in die zand kleur. Jufa hoe is de terugplaatsing gegaag? 6 is een mooi aantal meis! Ben ook benieuwd hoeveel ze er in kunnen vriezen deze keer. nou mijn duimen draaien overuren voor je meis. Liz hey hoe is die bij jullie? poppetje zo dat is even geleden...hoe staat het er bij jullie voor? Hoe gaat het nu met jullie? r1981 GEFELICITEERD met jullie mooie knappe dochter..heb de foto's bekeken en het is echt een dotje! Goede gedaan hoor mama. Wel vervelend dat je nog heel erg beperkt bent! hoop dat je snel bij trekt en zelf met je kleine meid kan gaan knuffelen en tutten.
r1981, wauw wat een mooi, lief meisje zeg!!! En wat een bos haar!!!! hier nog alles rustig... vanmiddag weer naar de verloskundige... dus hopelijk ziet die ook dat ons mannetje nog steeds ingedaald ligt... jufa, inderdaad terugplaatsing gehad? Ik duim weer voor je meid!! Spannend! poppetje/liz/dobber, hoe is het verder met jullie?
Fiona hoe was het bij de vk? Hier gaat het rustig aan...sanne heeft besloten vanavond niet te willen slapen haha beetje eigenwijs is ze wel. Ze slaapt nu iets meer dan 2 weken de nachten door. Ze doet lekker veel babbelen en lachen en veel ontdekken..echt leuk om te zien allemaal.
woww dobber wat een grote meid al! Wat een schatje zeg! bij de vk was alles prima, kindje lag nu weer goed in mijn bekken... nog wel een beetje los, maar lag er wel in... alleen had wel een nogal hoge bloeddruk... (onderdruk 85 en 2e meting 87) nog net onder de 90, maar moet wel in de gaten houden hoe het verder met me gaat... lijstje met signalen van zwangerschapsvergiftiging meegekregen waar ik op moet letten... mocht ik daar iets van merken dan moet ik bellen... verder dacht ze ook wel dat het nog een tijdje zou duren voor ik zou bevallen... dat ik zeker wel over de 40 weken heen zou gaan... tja, dat gevoel heb ik zelf ook... volgende week woensdag terug en als er dan nog niks gebeurd is dan krijg ik de week erna een afspraak met de gyn en als er dan nog steeds niks gebeurd is dan gaan ze kijken om me in te leiden...
fiona mij hebben ze eerst gestript bij 40+3 dagen en met 40+4 dagen is Sanne geboren. Ik wilde eerst strippen proberen voordat ik naar het ziekenhuis ging. Ik had toen voor mezelf zoiets van ik probeer max 2x strippen en als dat niet werkt dan ga ik maar naar het ziekenhuis en zo was het toen ook met de vk afgesproken. Is trouwens dat als dit je eerste kind is de kans ook groot dat je gaat bevallen met 40+4 of 40+5 (ervaring van mijn vk en kraamhulp). Wel fijn dat hij toch wel weer terug in je bekken ligt...poeh maar idd wel een hoge onderdruk. Ik heb toen ook onderzoeken in het ziekenhuis gehad omdat ze dachten dat ik zwangerschapsvergiftiging had. Succes meis
Leuk die foto's van die kleine moppies! Aaaaah Fiona het wordt wel spannend nu! Hier alles rustig. Nog geen bericht maar ze hadden al aangegeven dat het wel even kon duren.. Ben er ook eigenlijk niet mee bezig. Als dit voor ons bestemd is komt het wel. Wij zijn nog steeds heerlijk aan het genieten van ons leventje wat niet meer in het teken staat van alle behandelingen en de ellende daarom heen. Tuurlijk is er het gemis en hebben we het er regelmatig over dat het zooooo jammer is onze intense liefde voor elkaar waarschijnlijk nooit handjes en voetjes zal krijgen. Het is gewoon oneerlijk maar hier kunnen we lang en breed over praten, het zal niets oplossen. Wil niet mijn hele leven treuren om iets wat ik niet heb maar genieten van wat ik wel heb. Heel fijn weekend dames! Lief dat jullie naar me vragen.
Liz, wat mooi om te lezen dat je toch zo positief en nuchter hierover schrijft. Je hebt helemaal gelijk, maar ik hoop dat je gevoel het zo ook ''ziet''. Ik hoop echt dat jullie met pleegzorg een groot geluk zullen vinden. Fiona!!!!! Spannend spannend!!!! Het kan nu echt ieder moment gebeuren. Ohhh, ik voel de kriebels in mn eigen buik hahah!!! Succes, ik duim voor je!!!! Hier gaat alles prima. Gisteren is onze zoon alweer 3 geworden, 1e dag zonder kraamhulp, maar het ging prima. Hij is lekker verwend en heeft alle aandacht gekregen. Lisa is heel tevreden en drinkt haar flesjes goed. Beetje last van krampjes maar met de Infacol is het al wat minder. Ik geniet enorm!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dobbermama wat een schatje is het toch, maar dat gaat wel snel zeg. Maar je hebt toch nog even verlof, kun je nog even lekker genieten en zo. Fiona jee je zit al over de 40 weken hopelijk gaat het een beetje opschieten. Ben je er al klaar mee of zit je nog lekker te genieten van jullie kleine schopper in je buikje.. Maar ik kan me voorstellen dat je jullie zoontje nou wel eens wil gaan zien..Hopelijk dient hij zich snel aan. En kunnen jullie lekker gaan genieten van jullie kleine spruit. Liz wat kun je dat weer mooi zeggen. En ja ik kan me zeker voorstellen dat je ook best verdriet hebt waarom dat niet wil met jullie. geen handjes en voetjes ja de waarheid is erg hard. Maar gelukkig voelen jullie je al weer veel sterker en kunnen jullie dit allemaal aan. Maar ook wel weer spannend wat er bij jullie gaat komen.. r1981 Ja genieten van jullie kleine meid. En dan zonder kraamzorg. Maar goed jullie hebben al een keer ervaring gehad dus weten jullie hoe je moet handelen.. Voor ons zal het best spannend zijn, maar dat zal ook wel weer goed komen.. Heb je ook een leuk kamertje voor lisa graag foto. Zonneschijn Ja hier alles oke, probeer heerlijk te genieten van mijn buikje en mijn vrije tijd, ik moet zeggen dat ik me nog niet verveeld heb. Helaas voel ik haar nog niet achter elkaar schoppen maar goed af en toe een schopje is ook goed. Straks weer een verjaardag dus ik ga lekker mijn buikje pronken en een taartje eten.. Fijne dag allen..
@dobber, 40,4 of 40,5 zou ik ook mooi vinden we wachten maar gewoon verder af... @Liz, snap dat het fijn is om je leven "gewoon" te kunnen leven, zonder inderdaad steeds de spanning en het afwachten enz... een vriendin van mij is tegelijk met ons allemaal gestart en daar is nu de 3e poging mis gegaan... heeft nu voor het eerst wel een cryo en dus nog hoop, maar is wel pittig hoor! Mooie keuze bij jullie voor de pleegzorg! @r1981, wat fijn dat het allemaal zo lekker loopt thuis! Ik heb ook wel echt zin om te gaan genieten van ons kleine mannetje moet ik zeggen!! En gefeliciteerd met jullie oudste natuurlijk! @zonneschijn, jeetje, jij ook alweer 30 weken! Gaat toch wel snel he... niet de hele dag voelen is echt niet erg... hier denk ik af en toe... pfff nou ff rustig! (Hoewel ik hem vanmorgen met wakker worden voor mijn gevoel weer te lang niet voelde, en dan word ik weer heel onrustig en wil ik juist wat voelen, maar goed... haha) @hier, begin het wel meer beu te worden het wachten... dat ga ik woensdag bij de vk ook wel aangeven... slaap steeds slechter en ben steeds meer verkouden aan het worden sinds een week, op zich niet erg, maar nu word ik 's nachts wakker dat ik het ontzettend benauwd heb door al het slijm in mijn neus en keel (ja lekker ik weet het haha...) Verder is de opa van mijn man gisteren opgenomen, hij ligt heel slecht en er is zelfs gewaakt... erg dubbel gevoel zo, maar goed... we wachten maar gewoon af hoe het gaat...
Liz wat spannend zeg die pleegzorg. Ik kan me indenken dat het heel dubbel is..jullie hebben nu niet heel die molen en alle bijkomende stress en ellende en aan de andere kant weet je dat die handjes en voetjes zoals je ze zelf omschrijft er wel kunnen komen maar niet van jullie zelf. Blijf het erg vinden voor jullie maar o zo prachtig dat jullie je aan hebben gemeld voor pleegzorg. Zonneschijn lekker pronken dat mag haha deed ik ook heerlijk was dat. R1981 wat heerlijk om te lezen dat het zo goed gaat. Wij zijn sinds een paar dagen gestopt met de infacol ze heeft heel af en toe krampjes maar is zo weinig en niet heviger als met de infacol. Fiona idd wwoensdag wel aangeven dat het klaar is...misschien strippen voorstellen (als je dat zou willen) Heftige situatie zitten jullie in sterkte
Algzaam beter, ben hier even minder geweest omdat het te confronterend was, klinkt gek maar ook bij twee vriendinnen ben ik nog niet op kraamvisite geweest.. Wij mogen deze ronde weer voor de laatste cryo, precies drie maanden na Mia..
kan me voorstellen dat het erg confronterend is poppetje! Spannend dat jullie voor je cryo gaan binnenkort... ik hoop dat het iets moois brengt voor jullie, het is je ontzettend gegund!! En dat je niet op kraamvisite bent geweest nog kan ik me helemaal voorstellen... had ik al toen het bij ons niet wilde lukken zonder mmm, toen heb ik dat ook bij 2 vriendinnen (die tegelijk met ons begonnen waren en direct aangeteld waren) uitgesteld... r1981, het blijft verdacht rustig... haha as maandag afspraak komt de vk hier langs om te strippen... en daarnaast maakt ze as vrijdag een afspraak met de gyn voor volgende week dinsdag om indien nodig in te gaan leiden... hoe gaat het met jullie?
Poppetje, alle begrip dat je idd niet op kraamvisite gaat, dat zou ik ook niet gekund hebben. En dat je het moeilijk vind om hier mee te lezen snap ik ook. Het is nogal wat, wat jullie meegemaakt hebben. Ik hoop zo dat jullie het geluk gegund is deze nieuwe ronde. Ik duim heel heel hard voor jullie! Fiona, dat manneke zit nog lekker warm en beschermd daar in jouw buik. Hihi. Hopelijk meldt hij zich toch voor maandag zodat er niets gedaan hoeft te worden (strippen/inleiden), dat zou natuurlijk wel het fijnste zijn. Ik ben erg benieuwd wanneer hij gaat komen! Hier gaat alles goed. Het wordt nu wat drukker met kraambezoek en de woonkamer hangt vol met allemaal kaartjes, slingers en roze ballonnen. Erg leuk allemaal. Lisa doet het erg goed. Ze kan wel flink hard huilen, een echte meid zoals iedereen dan zegt. Maar het is zo'n heerlijk hummelke, ik geniet er enorm van. Gisteren voor het eerst een klein stukje gewandeld, maar vandaag teruggefloten want het was toch nog te veel. Dus vandaag rustig aan en morgen weer opnieuw rustig verder opbouwen.
oo lekker genieten r1981!! en inderdaad rustig aan... stapje voor stapje.. je moet zelf ook goed herstellen he! ja, hier straks nog maar even met de fiets het dorp in gegaan.. probeer een beetje actief te blijven, misschien helpt dat wel
Fiona: met de fiets/auto over de drempels heen, seks, hart van een ananas opeten, bitter lemon drinken, seks, frambozenbladthee drinken, nog meer seks, drukpunten massage, etc.
Ik heb slecht nieuws en ik heb nog slechter nieuws.... Vanmorgen al bruin bloedverlies gehad, waardoor ik de hoop heb verloren! Daarnaast heb ik vanmiddag bericht gehad dat er geen embryo's zijn ingevroren.... Ik ben er stil van. Kan het nog geen plaats geven. Ik ben dan wel een paar maanden geleden naar PNOzorg overgestapt, waardoor een eventuele 4e poging vergoed wordt. Maar ik wil daar nu absoluut nog niet aan denken. Ik voel me zo ontzettend leeg. Bah! Wat een ellende! Ik ben lichamelijk en psychisch helemaal uitgeput.
Jufaman, wat een rotnieuws.. ik hoop dat het loos alarm is het bruinige.. kan het geen innestelingsbloed zijn???
ooo jufaman... wat een ROTnieuws!! moest vandaag nog aan je denken wanneer je precies mocht testen.. is het inderdaad zeker nu of zou het zoals poppetje zegt innesteling kunnen zijn?