WAUW Jane! GEWELDIG!! Wat mooi!!!! Zooooo blij voor jullie! Je geeft me stiekem een beetje hoop, de wonderen zijn de wereld nog niet uit hihihi Fiona ik kijk iedere dag even of jullie mannetje er is.. Spannend!!! Jufa hoe is het?
Nou onze vreugde was van korte duur. Ml wilde vanochtend nog een cb zien. NIET ZWANGER meteen een action en een kv gedaan. Beide omo wit
Fiona hoe is het met jou vrouwke...ben je ondertussen al mama geworden? Hoop voor je dat jij je kleintje in je armen hebt en lekker kan genieten
Zo even niet geweest zie ik hier een heel verhaal staan pfff even bij lezen hoor. Maar ik had gisteren al heel wat getypt en pffff weg was het balen. Dus vandaag maar weer een nieuwe poging wagen..Typ het nou in word en ga dan wel knippen plakken. Lukt meestal beter. We hebben de kinderwagen opgehaald en heb hem lekker zelf in elkaar gezet helemaal leuk om te doen. En ben er super blij mee staat nu lekker de pronken in onze huiskamer kan er heerlijk elke dag naar kijken hmmmm. Nog even. Moet wel zeggen dat mijn buikje steeds meer in de weg gaat zitten. Gisteren nog fotos van mijn buik laten maken ja het wordt steeds leuker allemaal. Dinsdag nog 1 keer zwangerschapscurcus en dat zit dat er ook weer op. Lieve poppetje Kan me voorstellen dat je daar hier even niet wilt zijn. En dat je nog niet op visite bent geweest bij je vriendinnen. Dan stuur je toch even een kaart en dat je later een keertje langs komt. Moeten ze vast niet erg vinden.. En zeker in jou situatie. Fiona je zoontje heeft zeker wel naar de zin in je buikje. Maar je bent het nog niet beu aan het worden..Maar ik zie dat je vandaag moet strippen hopelijk wil dat wat lukken succes. R1981 Wat fijn om te lezen dat alles goed gaat met jullie kleine meisje lisa. Ja en ik snap dat je nu ook wel wilt pronken met jullie kleine meid, maar helaas je moet nog even geduld hebben met je zelf.. Jufaman Poeh zeg wat kloten...Ik wens je sterkte toe met dit verwerken. En maar fijn genieten van jullie samen want je wereld staat zeker even helemaal op zijn kop als je in de medische molen zit. Er komt best veel bij kijken wat anderen van af de buitenkant niet zien..knuffel voor jou. Jane Wat jammer nou dat het niet gelukt is..Wat gek dat het een dag later omo wit is. Dobbermama Wat fijn dat jullie ook zo aan het genieten zijn. En ja het voordeel van geen werk hebben is dat je fijn nog even bij je dochter kan zijn. Het heeft zijn voordelen en nadelen. En ja dat heb ik straks ook. We zien wel wat de toekomst gaat bren
Jane wat balen! Hoe gaat het met je? Zonneschijn, ja dat buikje kan af en toe flink in de weg zitten. Fijn dat je zo geniet. Het begint echt al op te schieten voor je. Fiona, vandaag strippen, succes!!! Ik hoop dat we gauw goed nieuws van je horen (lezen)! Zet 'm op!!!!
ja zit hier nog steeds te wachten... nog niet gestript en nog geen kindje haha... vk zou tussen 9 en 12.30 komen... hopelijk komt ze zo... anders ga ik echt bellen... duurt me te lang haha
nou inmiddels wel gestript... had 1 cm ontsluiting en strippen ging erg goed... dus nu afwachten. Verder morgen in elk geval naar het ziekenhuis om een afspraak te maken voor evt. inleiden en dan woensdag nog een keer strippen... (als dat nog nodig is, ik hoop natuurlijk van niet haha...)
Fiona spannend!!!!! Nu lijkt het dan toch bijna te gaan gebeuren. Heel veel succes, ik hoop dat het vanzelf door gaat zetten nu.
Zonneschijn haha ja die buik kan flink in de weg gaan zitten nu...je bent ook al ver he. Heerlijk dat je zo kan genieten van al die spullen. Fiona hoop dat 1x strippen genoeg is voor je! R1981 hoe is het bij jou? Gaat het al beter met je? Hoe doet de kleine het?
pff opnieuw blaasontsteking.... Is natuurlijk niet heel erg maar wel beetje vervelend. Fiona ben je al aan het bevallen?????
R1981 auwie dat is bagger een blaasontsteking. ..heb je wel al medicatie? Dan is het bij mij altijd snel weer weg. Uhhh fiona? Is je zoontje er al?
Dobber ja ik heb medicijnen. Ik had nog nooit blaasontsteking gehad maar 2 weken geleden (paar dagen na bevalling) voor het eerst, en nu dus weer. Hoop dat het gauw over is en dan ook wegblijft. Fiona, je bent aan het bevallen hè! (alsof je dit dan leest, haha!) Als dat zo is; héél veel succes, nog even en jullie wondertje ligt in je armen!!!!!
R1981 weet niet of je borstvoeding geeft ander cranberry tabletten ter ondersteuning. ...of je drinkt elke dag een glas cranberrysap. (Ik had dat voor de zwangerschap heel veel last van moest tijdens de zwangerschap ook elke maand laten testen). Poppetje hoe gaat het? Gister was mijn meisje alweer 3mnd pff wat gaat het hard. Morgen een sollicitatiegesprek ook spannend.
Hey Dobber, ja ik heb 5 liter cranberrysap in de koelkast staan, haha! Nee ik geef geen borstvoeding dus ik kan ook alle medicijnen gewoon slikken. Pff vervelend zeg als je dit zo vaak hebt, ik had geen idee dat het zo rottig kan voelen als je moet plassen! 3 maanden alweer, het gaat echt snel! Lisa is morgen 3 weken, gaat ook al snel vind ik. Straks even informeren bij tattoo shop; ik wil de namen van mijn kindjes op de zijkant van mijn arm/pols laten zetten. Morgen sollicitatie, goed bezig!! Leuke vacature? Heel veel succes in ieder geval!
Fiona ben je al aan het bevallen, het mag nu wel eens opschieten hoor hahahah.. Succes met de bevalling..