Ik denk dat Fiona bevallen is dames hihi Dobber hoe ging je gesprek? R1981 balen van je blaasontsteking. Heb het in december voor de 1ste keer in mijn leven gehad. Boh wat is dat pijnlijk!
Hoi Liz, ja ik denk het ook! Hoop dat alles goed is en dat ze misschien al lekker ligt te genieten in haar kraambed. We zullen het gauw horen denk (hoop) ik. Blaasontsteking lijkt alweer heel eind over te zijn, had medicijnen kuur van 3 dagen en dat zit erop. Volgende wk ff bellen naar huisarts of er nog iets anders uit urine-kweek is gekomen. Ja leuk is anders idd. Hoe staat jullie pleegzorg-traject? En hoe zit jij verder in je vel op moment? Dobber heb je een baan nu?
Gelukkig maar R1981. Nog niets gehoord van de raad van kinderbescherming die ons toestemming moeten geven. Zij gaven al aan dat het een tijdje kon duren.. Hier is het nog steeds genieten en gaat het goed.
Liz fijn om te lezen dat het goed gaat. Ik hoop dat jullie niet te lang hoeven te wachten op die toestemming. Enig idee wanneer dat ongeveer wordt? En wat is dan een volgende stap? Zó benieuwd hoe het met Fiona is.....
haaaa dames, Sorry al dagen niet op de laptop gekunt... maaaaar .... Ons kleine mannetje is er! Dinsdagavond om half 12 kreeg ik weeën... Teun is afgelopen woensdag om half 1 's middags geboren! Het was behoorlijk heftig allemaal. Hij had in het vruchtwater gepoept en we moesten dus onder begeleiding van de gyn in het ziekenhuis bevallen. Dit merkten we pas bij het breken van de vliezen dus alle toeters en bellen kwamen er meteen bij. Vervolgens viel de hartslag van Teun regelmatig weg en moest ik op mijn zij gaan liggen. Ook bleek hij een sterrenkijker te zijn. Gelukkig is hij wel wat gedraaid en ben ik uiteindelijk op mijn linkerzij bevallen van ons mannetje. Hij was wat licht voor de termijn en moest dus 24 uur ter observatie blijven.. Zijn suiker bleef nogal laag, dus uiteindelijk nog een nachtje op de couveuse geweest. Daarnaast kwam bij mij de placenta niet mee en is die uiteindelijk op de OK verwijderd. Ik had ook veel bloed verloren en dus een heel laag ijzergehalte, dus ook ik moest blijven. Uiteindelijk zijn we met zijn 3tjes 2 nachten in het ziekenhuis geweest en mochten we gisteren naar huis. Teun is wel een heel tevreden mannetje, we genieten op en top en dan vergeet je die heftige dagen natuurlijk heeeeel snel Ik zet binnenkort wel even een foto in mijn album... Nu weer verder genieten! Ik hoop dat het met jullie verder ook goed gaat meiden, ik lees snel verder bij!
Fiona Hartelijk Gefeliciteerd met jullie mannetje.. Poeh best heftig dus, maar goed nu kan het genieten beginnen en ben je dus al het andere al weer vergeten.. Geniet er samen maar fijn van.. En ja ben zeker benieuwd naar de foto's//
Boh Fiona wat een verhaal zeg. Gelukkig gaat nu alles goed en een dikke PROFICIAT met jullie wondertje Teun!! Geniet!!!
R1981 de volgende stap is dan dat pleegzorg bij ons op huisbezoek komt. Als alles dan goed is mogen we in maart starten met een kleine cursus van 4 lessen. Dan brengen ze weer een huisbezoek en is het wachten op een match. Ik hoop dat we snel bericht krijgen zodat we in maart mogen starten!
r1981 hoe is het met je blaasontsteking al over? hoe staat het met je tattoo? Ik wil er van Sanne ook eentje gaan zetten maar ben er nog niet uit wat...misschien zet ik wel pas een nieuwe tattoo als ik (hopelijk) bevallen ben van een tweede kindje.. liz21 + r1981 ik weet echt niet wat ik van dat gesprek moet denken. zo raar normaal denk ik dit was een goed of juist een slecht gesprek en nu....ik weet het niet. Hoor deze week of ik voor een tweede gesprek mag komen of niet. Van de 60 sollicitaties waren er 9 uitgenodigd voor een gesprek. Fiona gefeliciteerd met de geboorte van Teun. Dat klinkt als een zware bevalling meis...maar heb je het toch nog redelijk snel gedaan allemaal idd je vergeet dat allemaal heel snel als je je kleine baby in je armen hebt liggen. Gelukkig gaat het nu goed en is hij een tevreden mannetje zonneschijn...jajaja jij bent de volgende voor jou is het ook aftellen... liz poeh dat is wel intensief wat jullie allemaal moeten doen voor de pleegzorg (wat natuurlijk alleen maar goed is). nou hopen dat jullie snel bericht krijgen en in maart kunnen starten met de cursus en natuurlijk dat er dan maar snel een match is
Fiona GEFELICITEERD met de geboorte van jullie heerlijke ventje Teun!!!!! Goh wat heftig ja. Gelukkig ben je nu dan toch thuis en hopelijk kun je al volop genieten!!!! Heel benieuwd naar de foto. Liz toch klinkt dat niet heel ver weg allemaal. Ik vind het wel goed dat je niet allemaal zomaar pleeggezin mag zijn; dat ze goed kijken naar ieders basis en een cursus is ook niet verkeerd. Weet zeker dat het goed gaat komen en dat jullie gauw een heerlijke match gaan hebben. Toch ook wel spannend aan het worden dan of niet? Ik duim voor je dat je in maart mag gaan starten!!!! Dobber blaasontsteking leek weg te zijn en lijkt vandaag alweer terug te zijn. Morgen even bellen voor uitslag urine-kweek in het ziekenhuis. Ben benieuwd hoe je sollicitatie verder zal gaan lopen. Heb je wel zin om te gaan werken? Beetje dubbel of niet? Zonneschijn, you're next inderdaad!!! haha. Nog maar wel even wachten hè! Geniet nog maar even van dat gespartel in je buik.
Oja, Dobber, tattoo afspraak 4 april (pas). Laat de 2 namen in een heel gaaf handschrift op de zijkant van mijn pols zetten. Ik wou idd ook de 2 namen bij elkaar en heb dus gewacht totdat we ons 2e wondertje mochten krijgen.
Tjee dobber je was ondertussen al weer aan het solliciteren. En uitgenodigd voor een gesprek, wat voor baan zoek je precies. Maar dan gaat sanne naar de dag opvang? Liz ja er zijn vele gesprekken vooraf, soms zou je wel willen dat het wat opschiet. En dat wachten duurt wel een eeuwigheid. Maar werk je ook liz. Of ben je thuis om op te passen.. r1981 Hoe gaat het met lisa gaat snel zeker. Ben je nog lekker aan het genieten van je kleine meisje. Hoe gaat het verder met jou ondanks dat je nog steeds van blaasonteking hebt. Kun je al wat meer of gaat het nog steeds met stapjes. En vindt je zoontje het want ja het is nu ineens wel heel anders voor hem.. zonneschijn Ja moet ook solliciterend ben benieuwd of ik naderhand zo snel een baan ga vinden. Maar goed kan het altijd proberen. En ik hoef geen fultime baan, paar dagen is goed. Ja het aftellen is begonnen. Die buik zit steeds meer in de weg, en best zo af en toe last van krampen maar wat dat zijn geen idee. Vandaag weer een nieuwe week en maar zien wat die weer gaat brengen..
Aaah een heel verhaal getypt en ineens alles weg!! Dan maar weer opnieuw.. Dobber, ik hoop dat je snel wat hoort... Een tattoo uitzoeken is inderdaad heeel moeilijk. Je moet er echt een goed gevoel bij hebben. Ik wil al jaren een erbij en heb steeds gewacht op evt namen van onze kindjes. Deze wilde ik dan graag aan de zijkant van mij buik. Nu ben ik al een tijdje aan het zoeken naar iets anders. Iets wat de afgelopen jaren kenmerkt. Ik denk dan aan iets in het 3-voud. Heb toch 3 ienimieni's bij me gedragen al was het niet lang. Mijn man wilt dan iets wat daar ook weer bij past. Als jullie ideeen hebben, graag! R1981, dankje voor je lieve woorden. Ik hoop ook dat we snel iets horen. Zonneschijn, Ik werk 28u als verpleegkundige in de thuiszorg. Veel diensten van maar een paar uurtjes. Voornamelijk avonddienst en een paar nachtdiensten. Wij hebben gelukkig in onze familie iemand die gastouder is. Vast netwerk is erg belangrijk bij pleegzorg. Zo nu ben jij aan de beurt hihi Spannend!!!!
Zonneschijn ik geniet van elke seconde! Zelfs van het verschonen van een dikke poepluier, ook dat is schattig! hihi Het gaat goed, elke dag gaat het beter qua bekken. En....Lisa heeft al 2 nachten doorgeslapen!!!! Laatste fles om 22.30u en eerste weer 6.30u. Ik moet zeggen; dat bevalt me wel!!! Onze Bart is zó onvoorstelbaar lief voor Lisa. Dat is echt mooi om te zien. Lieve zachte kusjes en knuffeltjes, Lisa vast willen houden, flesjes willen geven, willen troosten, noem maar op. Hij vindt het echt heel leuk en is een trotse grote broer. Liz ik heb die 3-voud in mijn ring (de afbeelding hier bij mijn naam) Die heb ik gekocht toen het voor de 3e keer mis ging en ik beide eileiders dus kwijt was. In een tattoo zou ik zo niet weten hoe ik dat zou willen zien. Maar het is ook heel persoonlijk hè. Succes met het uitzoeken hiervan.
R1981 o dat is nog wel ff w8ten voordat ze hem gaat zetten. Bagger dat je zo blijft sukkelen met je blaasontsteking. haha herkenbaar van die poepluier haha wij lachen nu ook wanneer ze aan het poepen is of een scheetje laat etc....alles is leuk of lief...alleen wanneer ze pijn heeft heb ik het moeilijk dan hou ik haar ook het liefste bij me tegen mij aan. Zonneschijn nee sanne gaat 1 dag naar mijn moeder 1 dag naar de vader van mijn man en 1 dag naar mijn tante of schoonzus (die is bezig met gastouder gebeuren) Kunnen die krampen niet het indalen zijn? Ik had bij sanne toen ze was ingedaald dat zij wel eens ging verliggen nou dat was ook niet prettig Liz ja en tattoo is moeilijk ik heb er 2 op iedere schouder 1. Goed zoeken naar een tattoo...ik zou zo niet iets weten als voorbeeld voor je. Baan is niks geworden...heel dubbel want wil natuurlijk financiële zekerheid maar van de andere kant ik kan nu langer bij sanne blijven. Ben niet echt specifieke op zoek naar een betaalde baan als het maar voor 24hrs is, ik niks hoef te verkopen en liefst kantoorbaan
Hey Dobber, heeft Sanne veel pijn dan??? Heel zielig ja! Bij onze zoon heb ik totdat hij 2,5 was zonder baan gezeten, ik herken het dubbel gevoel. We konden het gelukkig wel redden financieel en achteraf was het heerlijk om alles mee te maken, thuis met mijn knul. Ik hoop dat ik over een paar weken, wanneer ik weer aan het werk ga, Lisa thuis kan houden (ik werk veel vanuit thuis). Bart gaat wel naar de opvang dan. We zullen zien of dat gaat lukken dan! Fiona hoe gaat het met je? Poppetje, zwaai terug!!! Hoe gaat het met jou?
Zo dames, zal weer even wat laten weten... nogal druk hier op het moment. De opa van mijn man is inmiddels overleden en wordt morgen gecremeerd, dus dat is even heftig natuurlijk, en daarnaast zijn we vandaag met Teun naar de dokter geweest... hij had ineens een flinke blaar op zijn schouder en kreeg ook een blaartje op zijn middelvinger, dus daar maakte zowel de kraamhulp als de verloskundige zich wel zorgen om... wij nog niet zo, maar goed toch maar even langs de huisarts. Het is waarschijnlijk een bacteriële infectie die met een zalfje te verhelpen is, maar moeten het wel even goed in de gaten houden. Verder gaat het overigens super goed met ons! Teun drinkt goed, plast goed, poept goed en slaapt ook heerlijk! Echt heeeeeeel erg genieten! Dobber, balen van je baan! Inderdaad dubbel, ik bedoel ik heb er echt nog geen zin in om over 3 maandjes alweer te gaan werken, maar goed... het is wel fijn om inderdaad de zekerheid te hebben! Je bent dus zo te horen heel breed aan het solliciteren... heb je verder nog iets anders lopen of dat niet? poppetje, hoe is het met jou nu? R1981, wat fijn dat het zo goed gaat met jullie meisje!! En dat ze al zo lang doorslaapt! Hahah ik ben al blij met Teun zijn 4 uur achter elkaar 's nachts haha... maar goed, ook na elke voeding valt hij meteen weer in slaap, en ik gelukkig ook Liz, zo te horen is bij jullie wel alles goed geregeld om pleegzorg te kunnen doen, dus dat komt vast straks helemaal goed! Zonneschijn, bij jou begint het ook echt op te schieten nu he! Gaat het nog allemaal goed met je? Heb je veel last of niet? Jufaman, hoe gaat het met je? Je had nog een cryo toch? Gaan jullie daar nog mee door nu, of neem je een pauze of?
Als de cryo goed ontdooit krijg ik deze a.s. Zondag terug geplaatst.. Had pas op dag 16 een positieve ovulatietest.. Maar Gent zegt dat mijn cyclus dan ook iets langer zal zijn..