In dec 2012 / Jan 2013 starten met IVF-ICSI

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Dobbermama1986, 14 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. r1981

r1981 Actief lid

13 nov 2012
    356
    0
    0
    Fiona hopelijk helpt het zalfje snel. Fijn om te lezen dat ook jij zo geniet!!!

Poppetje succes zondag, ik duim voor je!!!

2. Liz21

Liz21 Bekend lid

9 okt 2008
    500
    0
    0
    Poppetje heeel veeel succes zondag! Hoop zo dat je over 2 weken goed nieuws hebt!

3. Zonneschijn38

Zonneschijn38 Bekend lid

25 apr 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland
    Poppetje heel veel succes a.s. zondag.

fiona wat leuk om weer wat van je te horen. En dat het super goed gaat met teun ondanks die blaar die die heeft, maar dat komt vast en zeker ook wel weer goed.
    Zo te lezen ben je nog lekker aan het genieten, wel fijn dat ie na het drinken ook gelijk in slaap valt.

Hier het ik gisteren last van waterverlies, vondt het toch wel gek en aan het einde van de dag toch maar eens gebeld, kom maar even langs zeiden ze. Gelukkig was het geen vruchtwater en was het vruchtwater nog intakt en de onsluiting nog dicht.
    Dus heerlijk met een gerust hard weer naar huis, maar moet nu toch echt maandverband om want anders kan ik om de tijd een schone broek aan trekken, Ik verlies gewoon heel veel afscheiding.. Pffff en ik moet nog 8 weken dat zijn geen leuke dingen.
    Verder heb ik last van dikke benen, voeten en merk dat ik al lastig in mijn laarzen pas.
    En ik heb last van druk op mijn bekken pfff dat kan best pijn doen. M
    Maar goed verder gaat het nog heerlijk en ben nu bezich aan de knutsel nog voor de baby kamer.
    Wilde eerst een sticker op de deur, maar bij de blokker zag ik van die houten letter en die ga ik beplakken met behang en dan plakken we ze op de deur. Hele leuke eigen creatie dacht ik zo.
    En ben nog eens goedkoper uit.
    Zo freubel ik lekker verder.

fijne dag allen.

4. Dobbermama1986

Dobbermama1986 Fanatiek lid

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    R1981 Sanne had eerst veeel last van krampjes..gebruikte infacol maar dat werkte niet. Nu is dat gelukkig veeel minder misschien 1x in de week nog. Dan is het niet huilen maar krijsen wordt ze helemaal rood en gaat ze zweten en als ze voorbij zijn valt ze meteen in slaap zo vermoeiend zijn ze voor haar.
    2.5 jaar nou dan moeten wij heeeeeeel wat gaan schrappen hier dat halen wij nu echt niet. Uiterlijk 19 november moet ik een baan hebben.

Fiona gecondoleerd met de opa van je man. Als het met een zalfje te verhelpen is dan is dat mooi.
    Heerlijk om te lezen dat het zo goed gaat.
    Doe maar lekker genieten van teun en nog niet aan werken denken.
    Nee heb niks lopen nu kwa sollicitatie.

Poppetje spannend weer en heeeel veeel succes.

5. Dobbermama1986

Dobbermama1986 Fanatiek lid

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    zonneschijn ik had je berichtje niet eerder gelezen..denk overeen gekeken sorry.
    Wat naar zeg van dat waterverlies, dan heb je wel echt heel erg veel last van afscheiding. gelukkig dat het vruchtwater nog oke is dan zal een hele opluchting geweest zijn voor je.
    Het is nou niet echt weer om slippers aan te trekken he anders had je dat kunnen doen. misschien gympen of andere lage schonen die niet te strak zitten om je voeten??
    Die druk op je bekken dat herken ik wel hoor dat kan heel pijnlijk zijn idd...
    Nou hoop dat die laatste weken toch wel lekker soepel gaan verlopen voor je :D en je kan lekker knutselen en doen lees ik wel dus jij vermaakt je wel tot de kleine er is :D

6. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    Zonneschijn, wat schrikken zeg! Maar gelukkig hebben ze meteen vast kunnen stellen dat het geen vruchtwater was, maar afscheiding... fijn dat je dan meteen terecht kunt he!

Dobber, wat vervelend die krampjes, maar nu gaat het beter dan? Wat zielig zeg, hier huilt Teun echt nauwelijks... ja als hij honger heeft dan moppert hij een beetje en als we hem uitkleden om te verschonen of in bad te gaan... dat vindt hij niet zo fijn... verder niks!
    Qua solliciteren wel lastig denk ik zeg... een vriendin van mij heeft een beetje hetzelfde als jij, ze wil graag een baan maar maakt eigenlijk niet zoveel uit wat. Ze heeft nu nog wel een andere baan, werkt in de horeca als hoofd receptioniste, maar wil hier echt graag weg. Ze heeft al behoorlijk wat sollicitaties weg gedaan, maar ook nog steeds niks.. Het is best lastig want volgens mij komt er op elke vacature een vrachtwagen aan brieven binnen...

R1981, hoe gaat het nu met jullie? Wilde jij nou een tatoeage gaan zetten of heb ik dat verkeerd gelezen? Ik heb dat ook heel lang gewild, aan de zijkant van mijn buik zeg maar onder mijn arm. Maar ben er inmiddels wel vanaf gestapt.

Hier gaat het met de blaartjes al een stuk beter, op zijn rug is al bijna weg en op zijn vingers is het alleen nog wat rood, geen blaasjes meer... wel fijn! Verder heeft Teun vannacht 2 of 3 blokken van 4 uur gehad tussen de voedingen, ook ontzettend fijn! Nu had hij wel vanmorgen gedronken en moest hij daarna spugen, dat is dan weer zielig (dat hoeft hij namelijk ook eigenlijk nooit haha)

7. r1981

r1981 Actief lid

13 nov 2012
    356
    0
    0
    Fiona, Lisa spuugt de laatste paar dagen ook wat meer. Kan toch wel es hè, dat ze even wat meer spugen. Ze drinkt nu ook al 5 flessen van 120, dus dat gaat supersnel.
    Ja ik wil een kleine tatoeage op de zijkant van mijn pols, met de 2 namen. 4 april kan ik terecht. Waarom ben jij van het idee afgestapt?
    Fijn dat de blaartjes bij Teun weg zijn. Ik ben wel benieuwd naar jullie manneke; mogen we een foto zien?

Dobber, zielig hoor die krampjes. Ik heb het idee dat Lisa ook best wel wat krampjes heeft, moet ook veel scheetjes laten. Je kunt er zo weinig tegen doen en tot een bepaalde mate hoort het er ook wel een beetje bij. Dus naast de Infacol doe ik er (nog) niets mee. Hopelijk gaat dat gauw over.
    Ik had natuurlijk wel 2 jaar uitkering (ww) anders hadden wij het ook niet gered hoor. Tja en als je geen baan kunt vinden, dan zul je ook wel moeten hè! Succes met het zoeken/vinden van een baan natuurlijk.

Zonneschijn gelukkig dat het geen vruchtwater was. Dat zou wel echt niet goed zijn. Pfff, dit is natuurlijk ook niet leuk maar kan verder geen kwaad.

Poppetje succes morgen!!!

8. Zonneschijn38

Zonneschijn38 Bekend lid

25 apr 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland
    Hoi hoi nee gelukkig was het loos alarm, maar was toch een beetje zenuwachtig je haalt in een korte tijd van alles in je hoof hihihih.
    En ach ik moet niet klagen, ik heb gelukkig niet last van mijn bekken zoals R1981 heeft/had..
    Dus dit is met een maanverband te verhelpen..

Vandaag is het super vies weer brrrrr wat vandaag een pyama dagje hahah met lekker binnen zitten en voor het schaatsen van de dames kijken... En verder nog wat freubelen...

Fijne zondag.

9. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Hier weer op het broedbankje! 19-2 bloedtest. Hoop zo dat ik jullie weer mag volgen!

10. r1981

r1981 Actief lid

13 nov 2012
    356
    0
    0
    Poppetje, ik duim HÉÉÉÉÉÉÉÉL hard voor je/jullie!!!!! Ik hoop het ook voor je. Wat zou het fijn zijn. Het is je zó gegund.

11. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Dan zou ik met mijn uitrekendatum van Mia zwanger zijn, dat maakt die dag dragelijker.. Zie best op tegen 26 april..

12. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    Poppetje, ik duim weer mee meid! Spannend!

R1981, ik zal nu meteen eens even een foto in mijn album zetten! Is er niet meer van gekomen...
    Tatoeage, ja met name het definitieve ervan zag ik toch wat minder zitten. Dus dat het ook op mijn lijf als 80 jarige zeg maar nog zou staan... dat is eigenlijk de enige reden...

13. r1981

r1981 Actief lid

13 nov 2012
    356
    0
    0
    Poppetje misschien een stomme vraag maar wat was er op 26 april? Hoe voel je je verder op moment?

Fiona heel mooi manneke hoor!

14. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    26 april was ik uitgerekend bij Mia..

15. r1981

r1981 Actief lid

13 nov 2012
    356
    0
    0
    poppetje nou dat begrijp ik, dat je tegen die datum opziet! sorry dat ik t niet meer wist. hoe voel je je verder?

16. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Ik word gek van dat wachtbankje..

Mijn gevoel dat het raak is, is zo sterk dat ik het weer eng vind. Symptomen: rommelende darmen, soms wat lichte buikkrampjes, ook richting mijn liezen, Emo bv gisteren ineens huilen bij een liedje in een grappige film, moe maar in de avond niet in slaap komen maar geen steken. Ja de dag van de tp 1 maar bij Mia had ik meer echte steken.. En omdat ik die niet heb word ik weer onzeker.. Aan de andere kant zegt manlief dat iedere zwangerschap anders is en mijn bevalling is pas drie maanden geleden natuurlijk.

17. Zonneschijn38

Zonneschijn38 Bekend lid

25 apr 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland
    Ja luister maar goed wat je mannetje zegt. Je kunt er helaas niet van op aan. Want elke keer is weer anders..
    Gewoon lekker positief blijven, wanneer mag je testen?

18. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Woensdag een bloedtest!!!

19. r1981

r1981 Actief lid

13 nov 2012
    356
    0
    0
    Poppetje, ik begrijp dat je knettergek wordt van het wachten. Dat is ook helemaal niet vreemd en vooral niet met jouw voorgeschiedenis. Héél veel sterkte met het wachten!!! Hoop dat je af en toe toch wat afleiding kunt vinden.

En verder duim ik KEIHARD voor je en voor een positieve test. Het zou toch geweldig zijn. Het is je gegund. Duim duim duim!!!

20. Liz21

Liz21 Bekend lid

9 okt 2008
    500
    0
    0
    Poppetje kan me helemaal voorstellen dat je gek wordt.. Knuffel!
    Hoop zoooo dat dat je woensdag goed nieuws krijgt!

Deel Deze Pagina