In dec 2012 / Jan 2013 starten met IVF-ICSI

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Dobbermama1986, 14 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Dames, wanneer starten die krampen? ik heb geen steken gehad, bij Mia wel. Nu wel krampjes af en toe en soms steekjes in mijn liezen.. Vandaag overigens zeer weinig.. Hebben jullie allemaal steken gehad of kan dat nog later komen of kan het ook anders zijn omdat ik drie maanden geleden bevallen ben?? manlief zegt dat iedere zwangerschap anders is en er genoeg dames zijn die voor de nod niets voelen.. Voelde vanochtend maar was niet warm, geen temperatuur meter en met je hand voelen is vast niet juist.. Arghhhhh maak me gek!!!

2. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    poppetje, je maakt jezelf gek meid! Je vriend heeft gelijk, elke zwangerschap en elke vrouw is anders! Ik heb achteraf één avond wat krampjes gehad, net voor mijn NOD, maar merkte verder eigenlijk helemaal niks... probeer echt niet te druk te maken meid! Nog heeeeel even wachten... komt goed!

3. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Dank je, maak me echt gek hè! Vergelijk alles met Mia :(

4. r1981

r1981 Actief lid

13 nov 2012
    356
    0
    0
    Och Poppetje toch, je maakt jezelf echt gek ja!!!! Realiseer je dat je op dit moment ook echt alles voelt! Zelfs dingen die je niet echt voelt, denk je te voelen! En is dat goed, of is dat niet goed? Tja, daar kan niemand antwoord op geven, het is voor iedereen anders. Maar ik begrijp het helemaal, iedereen hier wel denk ik. Dat wachten is zó ontzettend zwaar.
    Succes meissie, het is alweer bijna zondag, en dan maandag, dan dinsdag en dan woensdag, dan weet je hopelijk meer.
    Dikke knuffel...

5. Zonneschijn38

Zonneschijn38 Bekend lid

25 apr 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland
    Hoi hoi ik ben gisteren bevallen van een prachtige meid. Lieke 2220 gram en 45 cm. Ze ligt in de couveusse. En mama ligt ook nog fijn in het ziekenhuis. Ik ben binnen 5 uren bevallen. Veel liefs.

6. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Gefeliciteerd!!!! Hoe is het met jullie, wat is ze vroeg gekomen! Maar toch voor de termijn gelukkig een goed gewicht.

7. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    proficiat zonneschijn met jullie meisje! Inderdaad wel vroeg!
    Maar zo te lezen wel alles goed...

8. Liz21

Liz21 Bekend lid

9 okt 2008
    500
    0
    0
    GEFELICITEERD Zonneschijn!!
    Fijn om te horen dat alles goed gaat

9. r1981

r1981 Actief lid

13 nov 2012
    356
    0
    0
    Van harte gefeliciteerd Zonneschijn!!! Jeetje wat is ze vroeg gekomen! Hoop dat alles goed gaat en dat jullie gauw naar huis mogen om daar verder te genieten.

10. r1981

r1981 Actief lid

13 nov 2012
    356
    0
    0
    Poppetje, nog 1 dag! Hoe gaat het met je?

11. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Mijn test was negatief :( verdrietig, hoe kan mijn lijf zich zo voor de gek houden. Straks bloed prikken voor de vorm..

12. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    oo poppetje wat ontzettend shit!!sterkte meid :(

13. Liz21

Liz21 Bekend lid

9 okt 2008
    500
    0
    0
    Sterkte poppetje.. Ik had het zooo gehoopt voor je..

14. r1981

r1981 Actief lid

13 nov 2012
    356
    0
    0
    hè Poppetje, sterkte meis!

15. Dobbermama1986

Dobbermama1986 Fanatiek lid

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Poppetje wat erg ik had het zoooo gehoopt voor je...echt heel veel sterkte...sorry weet even niet wat te zeggen.

Zonneschijn oei je meisje is wel heel vroeg geboren he. Is alles wel oke verder? Gefeliciteerd hoor mama enne super leuke naam.

16. Zonneschijn38

Zonneschijn38 Bekend lid

25 apr 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland
    Oooh poppetje ik weet ook niet wat ik moet zeggen veel sterkte.
    Knuffeltje voor jou.

Ja lieke is vroeg geboren. Maar het is een topper. Ze zit inmiddels al niet meer aan de antibiotica en de glucose is er vanmorgen af gegaan. Verder heeft ze nog wel sonde want de fles leeg drinken wil nog niet altijd. En ze ligt nog in de couveusse.
    Maar ik ben zeker trots op mijn kleine meid.

Ik zelf mocht ook nog blijven omdat het hier zo rustig is en ze hebben nog geen bed nodig.
    Mag 8 dagen blijven dit is tot za. Maar denk er zelf over om vrijdag te gaan mijn mannetje hoeft dan niet te werken. En dan kunnen we za samen heen en weer naar ziekenhuis.
    En ach lekker op eigen bed slapen is ook heerlijk.
    Als ik weer thuis ben doe ik gauw een fotootje...

Veel liefs

17. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    ha dames, hoe gaat het met jullie inmiddels?

Hier gaat het op zich goed alleen Teun huilt overdag ontzettend veel... na een voeding valt hij óf meteen tevreden in slaap, óf hij huilt en huilt net zo lang tot de volgende voeding... en dan kunnen we geluk hebben dat hij daarna rustig wordt of dat hetzelfde riedeltje zich herhaalt.
    Wandelen en autorijden zijn wel zijn hobby, dus dat scheelt... dan valt hij wel lekker in slaap, dus ik wandel wat af ;)
    En gelukkig slaapt hij 's nachts wel goed door... krijgen we zelf ook een beetje rust...

18. Zonneschijn38

Zonneschijn38 Bekend lid

25 apr 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland
    oooh tjee zeg, dat is niet zo heel fijn... Maar goed wandelen met dit weer is wel heel lekker.

Hier alles goed met lieke, ze is een topper en ligt inmiddels al weer in een wiegje heb wel al foto's in mijn album gezet. Zodat jullie even kunnen kijken..
    Ze ligt al in een wiegje en ook al op een warme kamer noemen ze dat.
    Verder ga ik vrijdag rooming-in doen dat is dat ik een hele dag/nacht met lieke op een kamer mag liggen en dat ik haar dan verzorg zodat de verpleegkundige back up is..
    En we hebben het ook al over naar huis gaan... want haar flessen leeg drinken doet ze goed.
    Oooh dat zou wel te gek zijn maar dan krijg ik wel gebroken nachten hihihih...Maar het scheelt dan hoef ik niet meer heen en weer te vliegen...

fijne dag allen..

19. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    Zonneschijn, wat fijn dat het zo goed gaat met haar!! Hopelijk mag ze dan ook binnenkort naar huis, dat zou helemaal super zijn.

Wat een mooi lief klein meisje is het trouwens, jeetje vond Teun al zo klein, maar lieke is dan helemaal een kleintje! Genieten hoor!

20. r1981

r1981 Actief lid

13 nov 2012
    356
    0
    0
    Zonneschijn, wat een dotje inderdaad. Fijn dat het goed gaat. Hopelijk mag ze gauw mee naar huis.

Fiona, wat vervelend dat Teun zo huilt. Zouden het krampjes kunnen zijn en zo ja, gebruik je daar al iets tegen? Hopelijk wordt het gauw beter. Zielig als zo'n kleintje bijna ontroostbaar is hoor! Fijn dat je wel aan je nachtrust toekomt.

Poppetje hoe gaat het met je meis?

Dobber hoe is het met jou?

Liz alweer vooruitgang in het pleegouder-traject?

Met Lisa gaat alles goed, ze drinkt haar flesjes goed, is overdag wat meer wakker en slaapt 's nachts ook goed door. Ikzelf zit momenteel wat slechter in mijn vel. Komt wellicht ook doordat ik wat grieperig ben, maar goed, zal wel weer overwaaien.

Zometeen even Bart uit bed halen (jaja hij slaapt nog steeds 's middags!) en lekker een stukje wandelen met z'n 3tjes.

Fijne dag!

Deel Deze Pagina