In dec 2012 / Jan 2013 starten met IVF-ICSI

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Dobbermama1986, 14 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liz21

Liz21 Bekend lid

9 okt 2008
    500
    0
    0
    Fijn om te lezen dat het allemaal goed met jullie gaat, op wat dingetjes na dan.

Wij hebben de goedkeuring ontvangen! Nu wachten op pleegzorg totdat ze bellen voor een afspraak te maken.
    Ik verwacht wel dat we niet meer mee kunnen doen met de cursus in maart. Even afwachten dus.

2. r1981

r1981 Actief lid

13 nov 2012
    356
    0
    0
    Liz, wat super! Hopelijk volgt de cursus toch gauw! Maar het gaat de goede kant op. Spannend hoor!

3. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    liz, super! komt steeds dichterbij zo

r1981, fijn dat het goed gaat met de kids!alleen minder dat je zelf niet zo lekker in je vel zit...beetje n dipje of?

4. r1981

r1981 Actief lid

13 nov 2012
    356
    0
    0
    Fiona, ja behoorlijk dipje. Ik zit totaal niet lekker in mn (te losse) vel en ook niet lekker in mn relatie. Ik weet niet zo goed wat ik erover moet zeggen. Ik ben ook nog steeds niet fit en heb toch ook wel wat slaaptekort, dus hopelijk waait het wel over.

5. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    hmmm dat is niet fijn! beetje alles bij elkaar dus zo te lezen... :(

Als je maar zorgt dat je goed blijft praten he! En anders zorgen dat je de kids een avondje/dagje wegbrengt zodat je écht even tijd voor elkaar hebt en je ook écht even kunt praten samen!

Hopelijk voel je je snel wat beter!

6. Zonneschijn38

Zonneschijn38 Bekend lid

25 apr 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland
    Goed nieuws lieke is sinds vrijdag thuisgekomen zou zaterdag zijn maar in overleg met kinderarts mochten we naar huis..

R1981 pff wat vervelend dat je je niet lekker in je vel voelt, maar ik kan wel met je mee praten hoor. Zit soms ook nog behoorlijk in een dip..
    Maar zoals inderdaad Fiona zegt goed praten. En ik kan me ook voorstellen dat slaap te kort van nachtvoedingen ook wel behoorlijk inslaan.
    Maar helpt je man je niet met wat voedingen. Je man moet natuurlijk ook door de week werken. Maar hoe is dat dan in het weekend..?

Maar moet zeggen dat sinds lieke er is de relatie alleen maar beter en beter is geworden, we zijn super samen aan het genieten van de kleine spruit.
    Ik doe wel de nacht voedingen omdat mijn man straks ook weer aan het werk gaat..(is nu weekje vrij)
    Mijn man wil ook best wat doen, en maakt dan voor het gemak de fles klaar...

Maar toen ik aan het pendelen was heen en weer naar ziekenhuis wilde ik zoveel mogelijk bij haar zijn, en reed dus flink heen en weer nu was het niet zover. Maar het brak me wel pffff.
    En moet ook wel heel veel huilen en ja waarom ik verdrietig ben weet ik niet.. Maar heb hulp gezocht en ben nu bij psycholoog en ik moet zeggen dat helpt me wel.

En ja de eerste nacht dat ze thuis was pfff de voeding uit de fles kon ze maar niet leeg drinken gevolg dat de fles niet goed aangemaakt was en ja zo kreeg ze ook niks leeg. Omdat de speen verstopt was.
    Maar gelukkig hebben we het nu hoe het moet..
    En ging deze nacht al veel beter..En dronk ze haar flesjes goed leeg..

In het ziekenhuis was alles kant en klaar maar nu hadden we dus thuis een bus met poeder.

Nu kan ik langzaam aan weer genieten van alles maar er zijn ook dagen dat ik denk pffff waar ben ik aan begonnen. maar als ik dan naar ons meisje kijk ja dan ben ik weer helemaal verliefd en wet ik weer waar ik het voor doe..

Fijne dag allen

7. r1981

r1981 Actief lid

13 nov 2012
    356
    0
    0
    Wat super Zonneschijn, heerlijk dat ze thuis is. Fijn dat jullie samen er zo van genieten.

8. Dobbermama1986

Dobbermama1986 Fanatiek lid

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Fiona meis ai dat is wel heel zwaar...heb je al eens een osteopaat overwogen? Kan goed zijn dat hij ergens last van heeft.

r1981 nou ze klinkt al een heel voldaan meisje hoor :D nou als ze de avonden maar goed slapen dan maakt het niet zo uit dat ze overdag wat meer wakker is...heb je zelf tenminste nog een goede nachtrust.
    Maar niet zo lekker in je vel en je relatie? dat klinkt dan weer niet zo goed meis..heb je wel iemand om ermee over te praten? Heb je dit ook aangegeven bij je man?

liz he dat zou jammer zijn als je die niet meer mee kan doen...maaaar de goedkeuring is binnen gefeliciteerd :D

zonneschijn he wat fijn dat de kleine meid weer thuis is!! het is zwaar zo'n kleintje en ik heb ook die gedachten wel eens gehad dat ik het even te zwaar vond...maaar moet zeggen sinds sanne 3.5mnd is gaat alles zoveel makkelijker. Je went aan de hele situatie en veel vervelende dingen zoals krampjes zijn dan veel minder of zelfs weg. Jezelf ook echt de tijd geven hoor om te wennen aan je meisje en de nieuwe situatie. Wel heerlijk om te lezen hoe je geniet en jij en je man het zo goed doen samen.

Hier gaat het rustig..heb maandag eindelijk een gesprek en gelukkig weer bij me oude werkgever. Ik kan dan op me oude uurloon beginnen (als het doorgaat) alleen moet wel het hele traject van uitzendbureau-payroll-contract weer doorlopen. Ze konden me ook niet zeggen wat de vooruitzichten waren...naja alles beter dan geen werk en zo bouw ik me WW weer op dus mocht ik er weer inkomen dan heb ik nog WW over dus heb een back-up dat is heel fijn. Zou dan of 24hrs of 28hrs zijn en dat is goed te doen zo met sanne. Sanne doet het super..ze is echt een rustig kindje en een makkelijk kindje al kan ze ook echt een dwarsknuppel zijn haha. Ze heeft sinds zondag ook groentehapje erbij haha dat is best wel vreemd voor der maar ze doet het wel goed. Helaas hebben we wel afscheid genomen van onze hond...ze is nu bij nieuwe baasjes 2 weken op proef maar het ziet er naar uit dat ze daar kan blijven. Raven was zwaar ongelukkig en begon echt hele vervelende trekken te krijgen omdat ze nu minder aandacht kreeg..zal de details besparen (geen agressie trouwens). Nu zit ze in een gezin met 2 wat oudere kinderen en nog een dobermann maar die is 11mnd en raven bijna 4. Het geeft mij zoveeeel rust nu ik mij alleen hoef te richten op Sanne maar mis Raven wel heel erg.
    Nou ik ga Sanne haar laatste fles geven hmm die vindt ze zo lekker met de rijstebloem en dan ga ik me mannetje nog even vervelen.

9. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Wat een stilte hier zeg

10. Liz21

Liz21 Bekend lid

9 okt 2008
    500
    0
    0
    Haha ik dacht hetzelfde
    Allemaal druk met de kleine moppies waarschijnlijk

Gisteren gebeld door pleegzorg.. 24 maart komen ze op huisbezoek!
    Spannend!

11. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Liz dat is spannend en ook bijna...maar gaat goedkomen ik weet het zeker

12. Zonneschijn38

Zonneschijn38 Bekend lid

25 apr 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland
    oooh liz wat super nieuws zeg, komt al steeds dichter en dichterbij.

Ja het is hier erg stil zeg. Maar inderdaad iedereen is bezig druk, druk en het is mooi weer dus dan zijn ze allemaal aan het wandelen. Nu kunnen we er van genieten. Want ja het is heerlijk wandel weer..

Hoe is het met iedereen.

13. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    Al 2 keer geprobeerd te schrijven, maar hij deed het niet... hopelijk nu wel!

Liz, wat fijn dat het allemaal steeds dichterbij komt inderdaad!

Hier gaat verder alles goed, heerlijk aan het genieten! Wel druk inderdaad! Teun doet het super, alleen hij slaapt erg slecht in, dus daar zijn we nu mee bezig... ´s nachts slaapt hij gelukkig wel goed... maar hopelijk komen we er wel :)

14. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Fiona heb je al geprobeerd te inbakeren? Kan goed zijn dat teun zich wakker doet wapperen met zijn armpjes. Ze hebben het bij sanne dat een keer voorgedaan bij het cb en die werd meteen rustig en ging helemaal ontspannen. Ik heb er toen voor gekozen om het niet te doen. Ben een slaapzakje gaan kopen en ben een slaapritueel gaan bedenken en die pas ik nu nog toe. Sanne weet nu ook precies wat er gaat gebeuren...ze slaapt nog niet altijd meteen in maar uiteindelijk kan ze zelf in slaap komen ook wanneer ze s'nachts wakker wordt.

Zonneschijn het is heerlijk wandel weer...ik wandel zoiezo veel met sanne en de frisse lucht is goed voor ons beide en de beweging voor mama haha.

Nou van de 20 kilo die eraan waren gekomen tijdens de zwangerschap hoef ik er nog maar 4.5 te gaan en dan zit ik weer op me oude gewicht.
    Gister met Sanne naar cb geweest...ze weegt nu 6680gram en is 63cm...mijn meisje wordt groot.
    Ze zit mooi bij de middenlijn alleen haar gewicht zit er net ietsjes boven maar dat is te verwaarlozen.
    Ook weer prikjes gehad 2 germ en huilen dat ze deed pff me hart breekt elke keer weer. Nu pas weer met 11 mnd prikjes

15. r1981

r1981 Actief lid

13 nov 2012
    356
    0
    0
    Liz nog 4 dagen en dan is het al zo ver, dan heb je alweer een stap die je af kunt vinken en op naar de volgende!

Dobber knap hoor dat je nog maar 4,5 hebt te gaan. Kan ik nog niet zeggen, haha. Zielig ja die prikjes, maar ik ben wel absoluut vóór het vaccineren! Lisa heeft haar eerste prikjes ook al gehad en ook zo gehuild. Fijn dat ze het verder zo goed doet.

Fiona, ja idd, misschien is inbakeren wel een goed idee! Of anders es navragen op het bureau, of ze nog tips hebben. Ja druk als er zo'n kleintje bijkomt hihi! Stel je eens voor hoe druk het is als er ook nog eens een 3jarige peuterpuber rondhuppelt! ;)

Zonneschijn, lekker aan het genieten? Hoe gaat het met jullie kleine meisje verder?

Sorry voor mijn afwezigheid; het gaat hier nogal met ups en downs. We hebben gepraat over wat mij dwars zit en wat ik niet leuk vindt, maar er verandert weinig. Maandag ga ik weer beginnen met werken, even kijken hoe dat gaat. Misschien als ik weer in dat ritme zit, dat het dan weer wat beter gaat.
    Verder vandaag weer mn eerste menstruatie gekregen; meteen een aanslag op mn bekken. Phoe dat voel ik goed! En dan ook nog te weten dat het voor niets is; menstrueren terwijl ik toch niet zwanger kan raken. Frustrerend!
    Maarrrr......... Lisa doet het zo ontzettend goed!!!! Het is zo'n ontzettend mooi meisje en heel tevreden. 's Avonds om 21.30u de laatste fles en volgende ochtend om 6.30u weer de eerste. Ze lacht al heel veel, zo schetig! Het knisperdoekje onder haar handje vindt ze heel lollig, echt al een beetje spelen is dat dan.

Dus ik geniet enorm veel van mn kindjes en van mn laatste verlofdagen.

Hoor weer graag van jullie hoe het met jullie allemaal gaat!!!
    Liefs...

16. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    r1981 je eerste werkweek zit er alweer bijna op...hoe is het gegaan?
    Super K dat de situatie niet veranderd ondanks dat je je uitgesproken hebt. Hoop voor je dat het werkt als je weer in een eigen ritme komt..hoop het heel erg voor je.
    Bah jij bent al snel weer ongesteld...ik had vrij snel ook vloeiingen maar ben vorige week voor het eerste echt ongesteld geworden bleh wat had ik last van me hormonen en wat heb ik het zo niet gemist ook.
    Ahh je kleine prinsesje doet het kei goed, zou willen dat sanne met 2 maanden zo goed deed slapen haha die kreeg om 23hrs a 24hrs haar laatste voeding.
    Hallo jij bent nog maar 2mnd geleden bevallen...ons sanne is zaterdag 5mnd zit verschil in. Hoeveel was jij aangekomen dan met de zwangerschap? Ikke 20KG :$:$:$

Ik mag maandag weer voor het eerst werken, mijn laatste werkgever had gebeld of ik terug wilde komen. Ga nu 27 uur in de week werken dat is 3 uur meer dan dat ik van plan was maar anders ging het niet. Werk op de maandag en woensdag de hele dag en de dinsdag en vrijdag tot 2 de donderdag is mijn vrije dag.
    Poeh en wat kijk ik op tegen de maandag ik sta emotioneel op springen ik heb al 2 dagen dat ik het idee heb elk moment in tranen uit te kunnen barsten.
    Afgelopen vorige week weer afgevallen woot woot nog 3.3 nu te gaan haha...hoop zaterdag weer een halve tot hele kilo te zijn afgevallen. Hoop eigenlijk 7.7 af te vallen nu dan zit ik op "normaal" gewicht maar eerst eens die zwangerschapskilo's eraf

17. r1981

r1981 Actief lid

13 nov 2012
    356
    0
    0
    Ja Dobber, dat ongesteld mochten ze van mij wel afschaffen! Ik word daar ook nooit vrolijker van.
    Eerste werkweek is goed gegaan. Het is wel lekker om aan het werk te zijn, maar donderdag heb ik Lisa voor het eerst naar de opvang (kinderdagverblijf) gebracht en ik vond het vreselijk!!! Echt niet leuk. Gelukkig kan ik Lisa thuis houden op de andere dagen dat ik werk. Het zal wel een kwestie van wennen zijn, maar bah, echt niet leuk. Wat doe jij met Sanne morgen (en de rest van je werkweek) qua opvang?

Ik ben in totaal maar liefst 25 kilo aangekomen deze zwangerschap. Ik heb nog steeds het gevoel dat ik een pak aan heb dat ik niet uit kan trekken.

Heel veel succes morgen!!!

18. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    R1981 pff ja erger me scheel aan mijn buik en al die kilo's..naja dat komt wel weer goed.
    Sanne gaat 3 dagen naar mijn schoonzus die doet gastouderopvang en 1 dag naar mijn schoonouders....maar sanne haar neef heeft de waterpokken dus deze week is al meteen anders. Ze gaat deze week 3 dagen naar mijn tante en 1 dag naar mijn moeder. Naja deze week en volgende week werken en dan gaan wij een midweek weg samen met mijn moeder en stiefvader.

Ideaal ik heb van dookie zo'n doek gehaald tegen de zon en wind...die had ik veel eerder moeten halen. Vandaag ook nog maar even snel een stokke stoel gekocht met babyset en tuigje was laatste dag bij prenetal dat je veel korting kreeg.
    Nou ik ga me bedje opzoeken....
    Fijne week allemaal met dit mooie weer

19. r1981

r1981 Actief lid

13 nov 2012
    356
    0
    0
    Hey Dobber hoe ging je eerste werkdag???

Tripp Trapp stoel is heel fijn, wij hebben nu ook de 2e gekocht!
    Dookie doek ken ik niet, zal es opzoeken.

20. Liz21

Liz21 Bekend lid

9 okt 2008
    500
    0
    0
    Ha dames,

Even snel een up-date over pleegzorg:

Ze zijn vorige week maandag op huisbezoek geweest.
    Het was een prettig gesprek maar wel met een dubbel gevoel.
    Ze deed een beetje moeilijk om het feit dat we ongewenst kinderloos waren. Volgens haar veroorzaakte dit vaak problemen ivm hechting aan het kind. Ben toen een beetje boos geworden en gezegd het jammer te vinden dat er een stempel op ons gedrukt werd terwijl ze ons nog niet kenden. Natuurlijk snap ik het van hun kant ook maar ik was daarna erg verdrietig en boos. Zij wilde onze situatie overleggen met haar team. Donderdag te horen gekregen dat we mogen deelnemen aan de cursus! Yeah!

Tot snel!

Deel Deze Pagina