poppetje nou die klachten gaan ook wel weer minder worden of weg haha. ik ben toen tot 18 weken echt heel erg misselijk (vaak ook overgegeven) geweest... r1981 ik zal zo eens gaan kijken naar je mooie wondertje fiona nee ik heb de meetste sprongetjes niet echt meegekregen bij Sanne. en bij die ik wel heb meegekregen was ze 2 dagen moeilijk...nu lijkt ze er wel iets meer last van te hebben we zullen zien haha ja die kleintjes reageren er wel op als jij ergens mee zit of iets. Sanne deed dat tijdens de borstvoeding erger dan nu bij de fles. Ik ga ook even bij jou je wondertje bekijken zal Sanne er hier gewoon even bijzetten
Oooohh wat een mooi meisje Dobber! Ik kijk zo even naar de andere kleintjes Ben nog niet echt zenuwachtig voor de cursus.. zal nog wel komen. bedankt voor jullie lieve woorden!
Mk is een feit, soms vandaag heel veel bloed en enorme stolsels.. Verder met een cryo maar kan pas als mijn hcg op 0 staat..
Weten ze niet.. Een van de twee is al losgelaten maar de ander niet, nu dus aan de medicatie, hopen dat het geen curettage wordt... Hcg hoort binnen 4-6 weken weg te zijn dus verwacht pas eind juni de eerste cryo terug. Maar voorlopig eerst dit maar.. Liz hoe was de cursus?
Poppetje hoe is het met je? Vanavond hebben we pas de 1ste cursusavond. Heel klein beetje kriebels. Ik laat jullie horen hoe het is geweest.
Ja Poppetje, hoe gaat het met je? Liz, heel veel succes vanavond, en ook een beetje genieten! Weet zeker dat jullie er super goed in zullen zijn
Ha dames, Pfff intensieve avond gehad. Heel veel informatie gekregen en vooral over de gevoelens van een pleegkind en de biologische ouders. Was best heftig maar ik vind het super dat ze het op deze manier doen. Het is echt niet zomaar iets en zal heel veel tijd en energie kosten. Hier waren ons natuurlijk al van bewust. Het voelt nog steeds goed. Waarschijnlijk zullen we wel ons aanbod aanpassen en dan als eerst voor weekend-vakantie opvang gaan. Dan zal steeds hetzelfde kindje een korte periode bij ons verblijven. Wij genieten zo van onze tijd samen na de afgelopen jaren en als dan een kindje zou komen, met toch wel een rugzak(je), veranderd ons leven drastisch. Het is niet alleen een kindje maar ook de ouders en evt familie en jeugdzorg wat je erbij krijgt. In de toekomst willen we dan wel voor langdurig gaan maar daar willen we in ons eigen tempo naar toe groeien. De 1ste avond heeft dus al iets positiefs gebracht! Hoe is het met jullie alle?
wat super liz! Fijn dat het jullie zoveel duidelijkheid heeft gegeven alweer, en ik denk een hele goede keuze om te starten met kortere opvang en dat evt. uit te bouwen! Hier gaat alles goed, teun ligt in de box naast mij te kletsen tegen zijn mobiel, erg grappig! Ik moet morgen weer écht gaan werken... 3 dagen achter elkaar... ben benieuwd hoe dat bevalt, maar we zullen zien, zal wel goedkomen, heb er ook wel weer zin in!
Liz super dat het nog steeds zo goed voelt. Het klinkt ook alsof jullie echt heel goed weten waaraan jullie gaan beginnen en er voor 300% voor gaan samen. Alleen maar goed dat jullie hierin je eigen tempo aanhouden! wanneer is de 2e cursus-avond? Fiona fijn dat je zin hebt in je werk, zal toch wel af en toe moeilijk zijn maar hey, dat is alleen maar heel normaal, dat je je manneke dan mist! Gezellig dat gebrabbel hè! Vind je ook niet dat het ontzettend snel gaat allemaal?! Bij ons gaat het wat beter. Ik had een verrassingsweekendje geregeld naar een luxe hotel vlakbij Scheveningen. Lekker samen in slaap gevallen (haha) in het duobad. Heerlijk gegeten op de boulevard en een klein stukje gewandeld. (was nog erg zwaar ivm mn bekken) Even met zn 2en. Maar we misten de kinderen zo erg dat we de volgende dag 's middags alweer terug waren, haha. Stelletje helden. Lisa groeit goed en is heel tevreden. Wel nog steeds Nutriton en Infacol anders wordt het direct spugen en buikpijn. Zondag wordt ze gedoopt en gaan we daarna met familie een hapje eten in een pannekoekenrestaurant. Wel zin in, ik hoef dus ook niets zelf te doen (lopen rennen springen met koffie gebak en alles) mn tattoo is ondertussen ook genezen en ik vind m fantastisch!
R1981 hopelijk hebben jullie een mooi dag gehad! Het weer zat iig mee. Wauw mooie tattoo, echt gaaf! Donderdag 2de avond..
Hoi Liz, we hebben een heerlijke dag gehad. En gisteren zijn we met zn 3en (zonder Lisa) naar de Beekse Bergen gegaan. Bart vond het geweldig! hij kon er geen genoeg van krijgen. zo mooi om te zien! Even een dagje met alle aandacht alleen voor hem. Vanavond alweer 2e avond! Veel succes en plezier!