In dec 2012 / Jan 2013 starten met IVF-ICSI

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Dobbermama1986, 14 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dobbermama1986

Dobbermama1986 Fanatiek lid

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    poppetje nou die klachten gaan ook wel weer minder worden of weg haha. ik ben toen tot 18 weken echt heel erg misselijk (vaak ook overgegeven) geweest...

r1981 ik zal zo eens gaan kijken naar je mooie wondertje

fiona nee ik heb de meetste sprongetjes niet echt meegekregen bij Sanne. en bij die ik wel heb meegekregen was ze 2 dagen moeilijk...nu lijkt ze er wel iets meer last van te hebben we zullen zien haha
    ja die kleintjes reageren er wel op als jij ergens mee zit of iets. Sanne deed dat tijdens de borstvoeding erger dan nu bij de fles.
    Ik ga ook even bij jou je wondertje bekijken

zal Sanne er hier gewoon even bijzetten

Bijgevoegde bestanden:

• sanne.jpg
      sanne.jpg
      Bestandsgrootte:
      17,6 KB
      Weergaven:
      10
  2. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Wat is ze leuk!!!! En wat gaat het hard. Ze kijkt al zo wijs uit haar ogen. <3

3. Liz21

Liz21 Bekend lid

9 okt 2008
    500
    0
    0
    Oooohh wat een mooi meisje Dobber!

Ik kijk zo even naar de andere kleintjes

Ben nog niet echt zenuwachtig voor de cursus.. zal nog wel komen. bedankt voor jullie lieve woorden!

4. r1981

r1981 Actief lid

13 nov 2012
    356
    0
    0
    Poppetje, is het mis?????....

5. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Mk is een feit, soms vandaag heel veel bloed en enorme stolsels.. Verder met een cryo maar kan pas als mijn hcg op 0 staat.. :(

6. r1981

r1981 Actief lid

13 nov 2012
    356
    0
    0
    Och meis toch, heel veel sterkte!

7. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    oooo poppetje... wat ontzettend klote!! Sterkte zeg!

8. Liz21

Liz21 Bekend lid

9 okt 2008
    500
    0
    0
    Meen je niet meisje... Geen woorden.. Heel veel sterkte!

9. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    poppetje, hoe gaat het met je?
    Wanneer verwachten ze dat je hcg weer naar 0 is?

10. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Weten ze niet.. Een van de twee is al losgelaten maar de ander niet, nu dus aan de medicatie, hopen dat het geen curettage wordt... Hcg hoort binnen 4-6 weken weg te zijn dus verwacht pas eind juni de eerste cryo terug. Maar voorlopig eerst dit maar..

Liz hoe was de cursus?

11. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    pfff jeetje heftig hoor poppetje! sterkte meid!

12. Liz21

Liz21 Bekend lid

9 okt 2008
    500
    0
    0
    Poppetje hoe is het met je?

Vanavond hebben we pas de 1ste cursusavond. Heel klein beetje kriebels. Ik laat jullie horen hoe het is geweest.

13. r1981

r1981 Actief lid

13 nov 2012
    356
    0
    0
    Ja Poppetje, hoe gaat het met je?

Liz, heel veel succes vanavond, en ook een beetje genieten! Weet zeker dat jullie er super goed in zullen zijn ;)

14. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    hoe is het geweest Liz?

En idd hoe gaat het met jou poppetje?

En hoe is het met jou R1981?

15. Liz21

Liz21 Bekend lid

9 okt 2008
    500
    0
    0
    Ha dames,

Pfff intensieve avond gehad. Heel veel informatie gekregen en vooral over de gevoelens van een pleegkind en de biologische ouders. Was best heftig maar ik vind het super dat ze het op deze manier doen. Het is echt niet zomaar iets en zal heel veel tijd en energie kosten. Hier waren ons natuurlijk al van bewust.
    Het voelt nog steeds goed. Waarschijnlijk zullen we wel ons aanbod aanpassen en dan als eerst voor weekend-vakantie opvang gaan. Dan zal steeds hetzelfde kindje een korte periode bij ons verblijven. Wij genieten zo van onze tijd samen na de afgelopen jaren en als dan een kindje zou komen, met toch wel een rugzak(je), veranderd ons leven drastisch. Het is niet alleen een kindje maar ook de ouders en evt familie en jeugdzorg wat je erbij krijgt. In de toekomst willen we dan wel voor langdurig gaan maar daar willen we in ons eigen tempo naar toe groeien.
    De 1ste avond heeft dus al iets positiefs gebracht!

Hoe is het met jullie alle?

16. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    wat super liz!
    Fijn dat het jullie zoveel duidelijkheid heeft gegeven alweer, en ik denk een hele goede keuze om te starten met kortere opvang en dat evt. uit te bouwen!

Hier gaat alles goed, teun ligt in de box naast mij te kletsen tegen zijn mobiel, erg grappig!
    Ik moet morgen weer écht gaan werken... 3 dagen achter elkaar... ben benieuwd hoe dat bevalt, maar we zullen zien, zal wel goedkomen, heb er ook wel weer zin in!

17. Liz21

Liz21 Bekend lid

9 okt 2008
    500
    0
    0
    Zal zeker goedkomen Fiona, veel succes!

18. r1981

r1981 Actief lid

13 nov 2012
    356
    0
    0
    Liz super dat het nog steeds zo goed voelt. Het klinkt ook alsof jullie echt heel goed weten waaraan jullie gaan beginnen en er voor 300% voor gaan samen. Alleen maar goed dat jullie hierin je eigen tempo aanhouden! wanneer is de 2e cursus-avond?

Fiona fijn dat je zin hebt in je werk, zal toch wel af en toe moeilijk zijn maar hey, dat is alleen maar heel normaal, dat je je manneke dan mist! Gezellig dat gebrabbel hè! Vind je ook niet dat het ontzettend snel gaat allemaal?!

Bij ons gaat het wat beter. Ik had een verrassingsweekendje geregeld naar een luxe hotel vlakbij Scheveningen. Lekker samen in slaap gevallen (haha) in het duobad. Heerlijk gegeten op de boulevard en een klein stukje gewandeld. (was nog erg zwaar ivm mn bekken) Even met zn 2en. Maar we misten de kinderen zo erg dat we de volgende dag 's middags alweer terug waren, haha. Stelletje helden.

Lisa groeit goed en is heel tevreden. Wel nog steeds Nutriton en Infacol anders wordt het direct spugen en buikpijn.
    Zondag wordt ze gedoopt en gaan we daarna met familie een hapje eten in een pannekoekenrestaurant. Wel zin in, ik hoef dus ook niets zelf te doen (lopen rennen springen met koffie gebak en alles)

mn tattoo is ondertussen ook genezen en ik vind m fantastisch!

Bijgevoegde bestanden:

19. Liz21

Liz21 Bekend lid

9 okt 2008
    500
    0
    0
    R1981 hopelijk hebben jullie een mooi dag gehad! Het weer zat iig mee. Wauw mooie tattoo, echt gaaf!

Donderdag 2de avond..

20. r1981

r1981 Actief lid

13 nov 2012
    356
    0
    0
    Hoi Liz, we hebben een heerlijke dag gehad. En gisteren zijn we met zn 3en (zonder Lisa) naar de Beekse Bergen gegaan. Bart vond het geweldig! hij kon er geen genoeg van krijgen. zo mooi om te zien! Even een dagje met alle aandacht alleen voor hem.

Vanavond alweer 2e avond! Veel succes en plezier!

Deel Deze Pagina