kijkt er iemand nog wel hier? Of heeft eigenlijk niemand er meer zin in? Ik merk dat ik zelf ook minder hier kijk hoor. Voor degenen die het leuk vinden om met mij contact te houden; als je wilt stuur dan een privéberichtje met je facebook-naam. Dan houden we daar contact.
Het moet inderdaad ook geen verplichting worden. Het mooiste is dat we veel steun aan elkaar hebben gehad in de periode dat we nog allemaal in de mmm zaten. Ik stel ook voor om te pb-en als je graag wilt weten hoe het met iemand gaat. Hier eigenlijk weinig te melden. Nog steeds geniet ik iedere dag van een hormoonvrij lijf! Dinsdag komen ze op huisbezoek en daarna nog 2 cursusavonden. Fijn pinksterweekend!
Dankje.. hebben het alweer gehad. We hadden 1 persoon verwacht maar het waren er 3! Waren ze ons vergeten te vertellen... Verliep allemaal goed. Ze wilden ons gewoon nog beter leren kennen. Vooral om dadelijk voor een goede match te kunnen zorgen.
Kan me voorstellen dat je dan even slikt als er 3 man staat ipv 1. Fijn dat het allemaal goed is verlopen. Al enig idee wanneer er daadwerkelijk een kindje bij jullie in huis komt, rond welke periode dat zal zijn/worden?
Liz, wat spannend! Idd heb je al enig idee wanneer jullie voor een kindje mogen zorgen? hoe lang van te voren hoor je dat concreet?
Het is echt wachten op een match. Misschien hebben ze op dit moment wel al iemand die bij ons past maar misschien ook pas over een jaar. Vanavond mogen we familie en vrienden meenemen naar de cursus. Ben blij dat dit de laatste avond is. Hoe is het met jou poppetje?
dus echt afwachten dan liz... spannend hoor! Ja hoe gaat het met jou poppetje? Voel je je weer een beetje beter inmiddels?
Spannend straks dus! Hoop dat jullie snel een match hebben! Derde keer spoedpoli kwam de derde arts er achter dat er restweefsel zat, vandaar het bloed en mijn hcg die langzaam daalde. Sinds 6 juni is mijn hcg negatief dus wacht nu op mijn menstruatie. Daarna een cryo tp.. Alleen wanneer ik ongesteld wordt??? Weet niet hoe dat is na mijn mk.
jeetje zeg...dat dat zo lang moet duren voordat ze erachter zijn... hopelijk wordt je snel genoeg ongesteld en mogen we weer met je mee gaan duimen!
Hoi hoi lijkt me leuk om via fb te contacten. Met mij alles oké.geniet enorm veel van mijn meisje. Ze is inmiddels al weer vier maanden. Hoe gaat het met de rest en hun kindjes.