Zo even niet geweest en gelijk weer wat te lezen zeg... Welkom, romie en zoetje..Wat gezellige dat jullie er ook bijkomen. Poppetje wat vervelend nieuws zeg, Ik snap er niks van zeg. Wil je nu echt uitwijken naar belgie of duitsland. Misschien is inderdaad een ander ziekenhuis ook zo gek nog niet..Want ja nu moet je nog verder rijden ik snap dat je dat er wel voor over hebt..maar het zal zeker niet meevallen..maar goed het maakt je ook weer sterk want je hebt er alles voor over, om het te laten slagen. Ik wens je heel veel succes met zoeken, wat je ook gaat doen..Dikke knuffel voor jou. Hier nog wachten op een brief van uit het umcg.. pff wat duurt wachten lang zeg... Maar ze zei omstreeks feb, hmmm was het maar zo ver..Maar goed een beetje rust is ook niet verkeerd. Want ja het zal straks wel een achtbaan van emoties zijn. Dus ik ben nog niet zo actief maar blijf wel zeker lezen.. Fijne dag allemaal..
Nou, ik stap over naar een andere kliniek!!! Vandaag te horen gekregen dat ik nog es 2 cycli de pil mag doorslikken omdat er nu geen plek is/te druk. Bij intake (in oktober) was wachttijd 2 mnd. Vanmorgen gebeld naar andere kliniek waar we ook op intake zijn geweest. Ik moet per direct stoppen met de pil en mag op cyclusdag 21 beginnen met spuiten, over 17 dagen. jane 1981____31___zwanger! saskiaenroy___28___7-1 testen Poppetje77____35___Gesprek ziekenhuis 4-1 Romie________28__6-1 fm meting Mama-in-love______uitgangsecho 14-1 Carla83________29__begin spuiten 4-1 Dobbermama1986__26__18-1 uitgangsecho Lindazzz_____27______16-1 uitgangsecho Liz21_______26_____23-1 uitgangsecho Jufaman81___31____begin spuiten 9-1 r1981_______31_____begin spuiten 24-1 Sanst_______41______begin spuiten 26-1 fiona1983____29____begin spuiten 27-1 zonneschijn38___39__binnenkort begin pil numatje___________zkh bellen bij menstruatie Babyliz____22________intake 8-1 citroen____22______binnenkort starten Mariska11_________ronde wachten ivm cyste nana1980___32____nemen pauze Kick_______________?
Hallo zonneschijn, wachten is echt zo vervelend. Weten we hier allemaal helaas... Ik heb net gebeld met Gent en heen half februari de intake in Gent!!! Daarna mogelijk nog onderzoeken maar toch, we hebben weer iets oom naar uit te kijken.
poppetje, jeej, fijn dat je daar nu naar toe kunt leven!! zonneschijn, wachten pfff ik haat et ik doe ook in umcg, in combi met mcl... waar woon jij in het friese land? ik woon daar namelijk ook saskia... mijn duimen vallen der bijna af meid ik hoop het zo voor je!!!
Wel mooi.. we komen echt uit alle uithoeken.. ikke niet, gewoon lekker centraal in de drechtsteden.. regio Rotterdam. Voor ons is België anderhalf uur rijden, de intake is al erg vroeg dus gaan de dag ervoor al in een hotel zitten. Moet alleen nog ff oppas voor mijn hond regelen voor een dag..
@poppetje fijn dat je er al vrij snel terecht komt! gelukkig weer vooruitzichten voor jullie. wat fijn @R1981 wat fijn dat je eerder terecht kunt bij een ander ziekenhuis. schiet het voor jullie ook al een beetje op. @saskia hebben ze al gebeld of nog niet......spannend. mijn duimen draaien nog steeds. @hier, zenuwachtig voor morgen. Ik moet morgen ook nog een halve route werken, omdat het anders niet ging, wel even afleiding dan, haha. ik hoop zo dat er morgen een paar zijn bijgekomen....
Hoi meiden, Helaas de test was negatief. Ergens al verwacht natuurlijk vanwege de bloedingen. Wel goed nieuws er zitten er nu 4 in de vriezer yeaaaahhh dus in ieder geval nog iets en geen vervelende punctie meer. Bedankt voor alle duimen draaien.. Wij gaan even lekker uiteten vanavond.
Wat een vervelend nieuws.. en groot gelijk, even samen weg. Ik ga toch hopen dat een van je cryo's het gaat worden. Vriezen ze er 2 per rietje in zeker?
@poppetje fijn dat je snel in Gent terecht kan. Dat geeft weer hoop. @ saskiaenroy wat jammer zeg! Gelukkig heb je er nog 4 in de vriezer. Inderdaad die punctie, daar zie ik zo tegen op. Mijn schema is veranderd. Ik heb van de pil migraine aanvallen gekregen sinds vorige week waardoor ik ook slechter zag. Migraine met aura noemen ze dat. Best beangstigend. Vandaag met arts besloten te stoppen met de pil en nu wachten tot ik ongesteld wordt deze week. Dat betekent dat ik één dezer dagen al begin. Spannend!
@Sanst, dat moet ik het EMC nageven, van de punctie op zich geen ernstige pijn gehad, is niet lekker maar te doen met pijnbestrijding. De napijn was ook te doen maar vond ik vervelender. Al met al zag ik er heel erg tegenop maar is het me eigenlijk heel erg meegevallen..Hoop voor jou ook!
Hallo meiden. Ik zit met een vraag. Wanneer is definitief de eerste poging voorbij. Heb nu 1 punctie gehad 1 tp icsi maar nog 4 cryo's over is de eerste poging voorbij wanneer deze alle 4 ook niet lukken??????.
Poppetje dank je wel!!!! Weet je ik dacht dat 3x icsi tp is einde oefening.. Maar heb er ook nooit over geïnformeerd stom hè!! Maar gelukkig dat geeft ons nog extra hoop. En stel je voor het is echt over dan zou je toch gewoon van zorg verzekeraar kunnen overstappen of nemen die deze pogingen ook mee
In principe nemen die ze gewoon mee, ik weet niet of ze het altijd opvragen maar indien niet heb je volgens mij puur geluk. Zou wel fijn zijn als je ieder jaar anders opnieuw mocht beginnen!!!!
R1981 dat is beter nieuws! Haha nu denk je vast en zeker was ik maar eerder overgestapt. Zonneschijn begrijpelijk dat je dan minder actief bent en idd het is veel wachten elke keer opnieuw. Poppetje wat fijn dat je zo snel daar heen kunt. Ik weet wel dat ze mijn voorlichting toen hadden aangegeven dat ij mensen hebben die in belgie zitten maar bij hun de controles doen... Saskia wat vervelend maar wel fijn dat je er nog 4 in de vriezer hebt . En idd de aantallen tellen alleen de puncties dus 1ste punctie is poging 1, 2de punctie is poging 2 enz enz. Sant wat spannend zeg yeh
Helaas mag je na die 3 pogingen niet verder tenzij je zelf betaald. Maar je ziet van een cryo kan je zeker ook zwanger raken.