In dec 2012 / Jan 2013 starten met IVF-ICSI

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Dobbermama1986, 14 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dobbermama1986

Dobbermama1986 Fanatiek lid

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    jane 1981____31___zwanger!
    saskiaenroy___28___Op naar cryo terugplaatsing
    Poppetje77____35___15-2 intake Gent
    Romie________28__10-1 punctie
    Mama-in-love______14-1 uitgangsecho
    Carla83________29__4-1 begin spuiten
    Dobbermama1986__26__18-1 uitgangsecho
    Lindazzz_____27______16-1 uitgangsecho
    Liz21_______26_____23-1 uitgangsecho
    Jufaman81___31____9-1 begin spuiten
    r1981_______31_____24-1 begin spuiten
    Sanst_______41______26-1 begin spuiten
    fiona1983____29____27-1 begin spuiten
    zonneschijn38___39__binnenkort begin pil
    numatje___________zkh bellen bij menstruatie
    Babyliz____22____prikinstructie afwachten, start volgende cyclus
    citroen____22______eerst zelf nog een keer proberen
    Mariska11_________ronde wachten ivm cyste
    nana1980___32____nemen pauze
    Kick_______________?

2. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Hey meiden, even een kort berichtje van mij.

Morgen om 15:40 al een echo, dit vanwege steken na inspanning.
    Moet nu rust houden, nou ja rustig aan doen.
    Even uitsluiten dat het niet op de verkeerde plek zit.
    Vermoedelijk is het groeipijn bij mijn litteken van de verwijderde eileider.
    Hoefde me geen zorgen te maken is me verteld dus dan proberen we dan maar.

3. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Jane, ik ga er vanuit dat ze gelijk hebben en je kleintje lekker warm bij je blijft, de komende 7 a 8 maanden tot hij/zij groot genoeg is.. dan is de temperatuur een stuk beter dan nu, dus hey.. ik zou ook lekker warm blijven zitten ;)

4. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    jane, rustig aan dus meid! en tuurlijk is het spannend, maar ook wel mooi want nu krijg je nog eerder je wondertje te zien!

r1981, meis je hebt ons (mij in ieder geval) geen naar gevoel gegeven door je verhaal hoor. ik denk dat jou verhaal ons allemaal raakt omdat wij kunnen begrijpen hoe je je voelt. en ik vind het allemaal maar mooi dat jij dat met ons wilt delen meis.

5. r1981

r1981 Actief lid

13 nov 2012
    356
    0
    0
    Citroen; het is zó fijn om begrip te krijgen! En het doet mij goed om mijn verhaal te delen hier. Ik merk dat ik het toch nog niet helemaal (of helemaal niet?) heb verwerkt, maar mijn omgeving denkt/verwacht dat wel. Vooral ook omdat we nu met ICSI gaan beginnen. Ook mijn man staat er veel anders in en is alweer bijna ''vergeten'' wat er allemaal is gebeurd. En het feit dat ik thuis zit (ww) maakt het niet gemakkelijker. Te weinig afleiding, zeg maar.

Jane1981; voetjes omhoog, boekje erbij, kopje thee en ontspannen!!!

6. r1981

r1981 Actief lid

13 nov 2012
    356
    0
    0
    #346 r1981, 9 jan 2013
    Laatst bewerkt: 9 jan 2013
    Poppetje77, heb je ondertussen al een klacht ingediend? Ik ben wel benieuwd!

7. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    *even een ego-bericht!!*

Jaaaaaaaaaaaahhh, eerste spuit is net gezet. Ik had gewoon bibberende handjes hahahaha! Blij dat het spits is afgebeten en dat het prikken goed is gegaan. Pffffff, wat een opluchting, heb er de hele dag tegen aan lopen hikken! Hopen op minimale bijwerkingen... Op naar morgen, het wordt iedere keer een beetje makkelijker!

Toch een beetje trots op mezelf!! Als je een paar jaar geleden tegen mij had gezegd dat ik dit nu bij mezelf zou doen, had ik dat nooooooit geloofd!!

Oja, vrijdagavond ga ik uit eten en neem de spuit gewoon mee. Moet ik dan ook dat afvalemmertje voor de spuiten meenemen of hoe ga ik dat doen??

8. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Ook trots op jou Jufamam!!! Emmertje zou ik niet meenemen, spuit weer in dat plasticje en of daar weggooien, maar moet je wel vragen waar het kan of in je tas doen en thuis weggooien.

9. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Thanks voor de tip Poppetje!!

10. saskiaenroy

28 dec 2012
    82
    0
    0
    Veiligheid
    Noord-holland
    @Jane doe jij even lekker rustig aan... Verdikkie je moet nog 7,5 maand hè...... Nu hopen dat de echo goed is!! Laat je het ons wel even weten.... Sterkte meid zal aan je denken.
    @ romie, meid onwijs veel succes morgen. Doe rustig aan en zal aan je denken * knuffel *

11. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    romie succes morgen meid!!

12. Babyliz

Babyliz Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.038
    0
    36
    NULL
    @poppetje: Dankje! Zal idd wel goedkomen. Morfine is natuurlijk wel een stuk zwaarder dan een zetpilletje.. maar als het echt niet te houden is zullen ze vast nog wel extra verdoving kunnen geven neem ik aan.

@romie: Ja 150 is toch wel redelijk de standaard. Toch wel apart dat ze bijna iedereen een standaarddosering geven. Er zit toch verschil tussen mensen van 20 en mensen van 40 denk ik dan. Maar, komt goed ;) Heel veel succes morgen bij de punctie, ben benieuwd hoe je het ervaart en of het te doen is met de pijnstilling!
    ja rare reden he, vind ik ook.

@dobbermama: Ja is ook vaag. Kort protocol heb ik ook zelf om gevraagd hoor. Ben daarom ook overgestapt vanuit streekziekenhuis wat alleen lang protocol kon doen. Balen van je hoofdpijn! hoop dat je lekker slaapt vannacht en dat het er morgen weer heel anders uitziet. Decapeptyl is toch wel rotspul he? Thanks voor het bijwerken van de lijst.

@jane: poeh dat is toch wel even spannend zeg. Ik duim heel hard voor een goede echo! Bij 5 weken en 5 dagen is er nog niet heel veel te zien denk ik?

@r1981: jammer dat je omgeving er zo over denkt. Daarom is het ook heel fijn om zo'n forum te hebben vind ikzelf! Mooie ring! ;)

@jufaman: Woaah wat goed! De eerste spuit lijkt me ook doodeng. heel veel succes, hoop ook op weinig bijwerkingen!

Hier vreselijk ongesteld vandaag. Bah, wat een enorme pijn zeg. Elke maand weer, zo ontzettend vervelend. Begon helemaal te zweten en werd misselijk van de pijn.
    Man even de hormonen op laten halen bij de apotheek, dus de Gonal-F, Cetrotide, pregnyl en utrogestan zijn vast binnen!

13. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Jufaman jeej wat goed van je dat je het hebt gedaan! Nou op naar de volgende stap de uitgangsecho (wanneer heb je die?)

babyliz bleh ja het is wat die decapeptyl gelukkig is de misselijkheid al heeeel erg afgenomen. Nu de hoofdpijn en vermoeidheid nog haha.
    Nou ik zou denk ik ook liever een kort protocol hebben gehad achja we doen dit voor een goede reden he.
    Hopelijk je ben je over een tijdje voorlopig nie meer ongi :)

Jane lekker rustig aan doen meis

14. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Weet ik nog niet Dobber. Ik moet nu nog de 4 laatste pilletjes innemen van DE pil en dan zou ik nog moeten gaan menstrueren. Gelukkig maar kort, een dag of 3/4 zei de gyn. Bij 1e dag menstruatie gyn bellen en dan gaan ze dagen tellen. Waarschijnlijk bij dag 11 of 12 dan de eerste echo. Dus datum staat nog niet vast. Bij de 2e dag van de menstruatie moet ik gonal-f erbij gaan prikken.

Succes Romie morgen!! Denk aan je...

15. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Jufaman dan moet jij ook snel die tweede spuit erbij gaan zetten.
    Ikke waarschijnlijk pas rond de 19de dus das op de 15de dagen na mijn eerste prik dag. Ben nu als het goed is eind di weekend ongi.

16. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    Dank jullie wel allemaal! Ik ga zo maar eens mijn bedje opzoeken en hopelijk kan in een beetje slapen. Slaap al een paar dagen slecht.
    Tot nu toe nog niet echt zenuwachtig voor morgen.
    Ik denk dat dat morgenvroeg komt.

Zodra ik meer weet. Laat ik het jullie weten.
    Lief dat jullie aan mij denken. Knuffel

17. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Romie succes vandaag

18. r1981

r1981 Actief lid

13 nov 2012
    356
    0
    0
    Romie heel veel succes vandaag!

19. r1981

r1981 Actief lid

13 nov 2012
    356
    0
    0

20. Liz21

Liz21 Bekend lid

9 okt 2008
    500
    0
    0
    Goeiemorgen dames,

Dobbermama,vervelend dat je zoveel bijwerkingen hebt.
    Ik merk dat ik alleen wat eerder moe ben in de avond. Laatste 2x deed het injecteren ook veel pijn. Zelf denk ik dat ik niet snel genoeg ben. Ik leer het vanavond mijn man aan dat gaat die naald er wat sneller in! Wel af en toe krampjes.

Romie, heeeeel veel succes vandaag, kaarsje brandt.

Jane, voor jouw een heel mooie echo!

Deel Deze Pagina