In dec 2012 / Jan 2013 starten met IVF-ICSI

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Dobbermama1986, 14 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. saskiaenroy

28 dec 2012
    82
    0
    0
    Veiligheid
    Noord-holland
    Ik moet even ego doen...
    Even een paar dagen niet geweest, maar meiden wat een verhalen. Het raakt me diep en heb zelfs een traantje gelaten..
    Ben een beetje een emo bom op het moment... Ik zou eigenlijk naar een ander topic moeten ivm de cryo's maar wil gewoon bij jullie blijven. Voel me al een paar dagen na het slechte nieuws niet lekker buikpijnn(steken) diarree en mega emo.. Zullen nog wel de hormonen wezen denk ik...
    Iemand verliezen in dit leven, is uitkijken naar het wederzien hierna...
    ********knufffffff voor jullie allemaal**********

2. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Saskia, mooi gezegd!!! Bij zonneschijn en mij weet ik dat onze mama's op ons wachten...

Je kan altijd in meer tics zien. Ik zou je hier ook missen!! Wel echt rot dat je je zo voelt, daarom een virtuele knuffel van mij

3. Dobbermama1986

Dobbermama1986 Fanatiek lid

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Saskia wat rot voor je dat jij je zo emo voelt en zo te lezen je lichaam aan het vervelen is nu.
    Je bent hier gewoon welkom hoor... De cryo komt uiteindelijk van een ivf poging ;)

4. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    En ik ben hier toch ook nog welkom ondanks dat ik al zwanger ben?

Meiden ik lees wel mee hoor maar ben echt moe de laatste dagen.

5. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Natuurlijk ben en blijf jij hier ook welkom jane!!!

6. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    @saskiaenroy wat vervelend van je emo buien.
    Tuurlijk mag je hier blijven schrijven je hoort bij ons clubje!

@jane en jij natuurlijk ook! Je hoort er gewoon bij

Hier vandaag ook en emo dagje. Vanmorgen op begrafenis geweest van een client waar ik afgelopen week ben geweest en ook overleed waar ik bij was. Als je hormonen al op zijn kop staan dan is zo'n uitvaart best heftig met alle mooie woorden van haar dochter en zoon en de nummer die gedraaid werden. Ze was nog maar 56 na een kort ziekbed van 2 half jaar..

Hier erg zenuwachtig voor morgen...

7. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    2,5 jaar is toch niet heel kort? 56, wel veel te jong. Mijn mama was 52 en is maar 3,5 maand ziek geweest.

Niettemin snap ik je emoties wel, waar knap dat jij het werk kan doen! Ik zou dat niet kunnen, zou het te moeilijk los kunnen laten en mee janken. Niet te mijn wel super blij dat er mensen zijn doe het kunnen. De nachtzuster van mijn moeder de laatste dagen was ook zo verschrikkelijk lief!

8. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    Ow schreef ik 2 en half jaar moest 2 en halve maand zijn.
    Ja is best heftig. Ik heb het al meerdere keer meegemaakt maar het blijft niet makkelijk. Het hoort dan wel bij het werk maar je bent ook maar een mens. Ik ben daar bijna elke dag over de vloer geweest en dan bouw je toch een band op. Afgelopen dinsdag kwam biet geheel onverwachts haar overlijden maar wel dat ik daar bij was. Samen met een collega hebben we haar nog verzorgd en netjes aangekleed. Zodat je het voor je gevoel kan afsluiten.

Jemig is voor jouw ook heftig geweest als he moeder na zo'n kort ziekbed overlijd. Ik weet even niet zo goed wat ik moet zeggen...

9. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Kanker is een heftige ziekte, je moeder zo te zien aftakelen als je 29 bent en nog geen jaar uit huis is heftig.je voelt je zo machteloos, had zo de helft van haar pijn overgenomen, zo niet menswaardig. Daarbij komt iemand met een morfinedelerium is heftig en ze kreeg de dag voor haar sterven al lijkvlekken. De zuster zei al, ze was thuis, ze vecht zo enorm om jou niet achter te laten. Zeggen tegen je moeder dat ze moet stoppen met vechten is alsof je hart breekt. Niet uit te leggen. Daarom zou ik jouw werk niet aan kunnen. Continue zou ik mama weer zien en dat is te pijnlijk..

10. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    Kanker is een heftige ziekte ja. Ik kom het in mijn werk helaas te vaak tegen.
    Is de ene client maar net overleden staat de volgende al weer in rij om het even heel cru te zeggen. Vaak ook nog op de meest te vroege leeftijden...
    Je beseft je dan steeds meer wat je dan zelf nog hebt..
    Ik merk wel dat nu met al die hormonen in mijn lijf het wel moeilijker maakt in zo'n situaties en moet ik echt drie keer slikken.

Wat je schrijft over je moeder is echt heftig als je dat zo van dichtbij mee maakt en dan nog zo jong bent. En vooral wat je gezegd hebt. Respect
    Ik heb er geen woorden voor..

11. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Dank je, weet je, het is nu 5,5 jaar geleden maar het voelt als gisteren en ik mis haar nog steeds zo enorm. Ook nu in de mmm, met verdriet wil je je kind voelen en getroost worden door je moeder... Dat is echt klote want niemand kan dat vervangen.

En tja weet je, ik ben wel dankbaar voor 29 jaar met mijn supermama. Beter dan 80 jaar met een moeder waar jegeen band mee Gent. Hoor genoeg om me hem dat mensen waardeloze moeders hebben.

Als ik ooit een kind mag krijgen en Hetty de helft zo goed foute als mijn mama word ik al een held!

12. Dobbermama1986

Dobbermama1986 Fanatiek lid

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Goedemorgen damens, zit te w8ten tot ik me spuit kan gaan zetten en nog ff terug me bedje in kan kruipen.

Gadver kanker is zo'n kl*ote ziekte. Mijn schoonbroertje die had op zijn 15De het ook is toen geopereerd (heeft twee kunstribbe) en behandeld. Op zijn 22ste ofzo kreeg hij het weer en loopt er nu nog mee rond want het doet niks hij is nu 30. 2 jaar geleden kreeg hij nog eens teelbalkanker en dat is nu gelukkig ook weer behandeld en weg. Voor die tweede keer heeft hij verschillende behandelingen gehad maar het werd nie meer maar ook nie minder. Is wel heftig want iedereen weet dat hij vol zit letterlijk, dat het nu niks doet maar dat het ook ieder moment wel weer iets kan gaan doen.

13. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    Goeiemorgen ik ben wakker geworden door enorme buikpijn
    Soort van krampen en mijn buik is opgezet.
    Wat zou dit kunnen zijn?
    Ik hoop wel dat ze vandaag een terugplaatsing gaan doen...

14. Liz21

Liz21 Bekend lid

9 okt 2008
    500
    0
    0
    Heftig hoor meiden! Weet niet zo goed wat te zeggen..

Helaas in mijn familie vaak moeten meemaken dat iemand is overleden aan die ziekte op veel te jonge leeftijd.
    3jaar geleden is mijn schoonvader overleden. Een prachtman! Mijn man zegt ook vaak dat het niet te beschrijven is hoe het voelt als je een ouder verliest. Je verliest idd een deel van jezelf. En als je ook ziet wat het doet met mijn schoonmoeder.. Ze is gewoon haar maatje verloren. Verschrikkelijk!
    Heftig als je dit traject niet kan delen met je moeder..

Hier gaat het verder weer goed. Slaap alleen heel erg slecht. Ben steeds vanaf 3u wakker en val dan weer rond 5u in slaap. Maar ja, als dat alles is.
    Nu even lekker sporten en dan heerlijk even buiten wandelen met mijn mannetje. Heerlijk dat zonnetje en dan die koude wind.

Romie, succes he!

Fijne zondag dames.

15. r1981

r1981 Actief lid

13 nov 2012
    356
    0
    0
    Een hele dikke vette knuffel voor iedereen!!!

16. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    jeetje, wat een verhalen dames!!
    Ik heb vrij weinig tijd om mee te shrijven de laatste tijd.. .nogal druk met het werk... Vandaar niet veel reactie, maar ik lees zeker wel mee hoor!
    Romie succes vandaag! Laat je weten hoe het was?
    Ik weet nu definitief dat ik 14-2 pas met Menopur mag gaan beginnen (of ja uitgangsecho heb) dus ik ga denk ik ook even kijken naar een ander topic nog... tegen die tijd zijn jullie al allemaal klaar/aan het eind van de behandeling...
    Maar ik blijf wel meelezen hoor!
    xx

17. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Succes met wachten Romie!! Balen dat je je niet lekker voelt. Ik duim voor een goede terugplaatsing!!

18. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Gaat het weer Romie? En zit er al een emmy aan boord?

19. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    Hallo allemaal,

Er zit een hele mooie Emmy aan boord!
    Ze belde al om 9 uur op vanmorgen dus hoefde niet lang in spanning af te wachten. Er zijn 9 embryo ontstaan!
    De arts in het ziekenhuis vertelde dat het echt mooie embryo's zijn en dat de beste teruggeplaatst is. Hij zei het het echt een hele goede is. Ik weet niet hoe ver deze gedeeld is dat zei hij niet.

Mijn buikpijn is wel wat minder geworden maar heb nog wel af en toe krampen en een opgeblazen gevoel. Arts zei dat het wel minder wordt.

Ik mag 29 januari testen. Zo spannend. En zo onwerkelijk ook dat deze Emmy misschien wel doorgroeid naar een heel mooi kindje...
    Laten we het hopen

Ik krijg bericht over of er Emmy's zijn die ingevroren kunnen worden.

20. saskiaenroy

28 dec 2012
    82
    0
    0
    Veiligheid
    Noord-holland
    Hey meiden.. Bedankt voor jullie lieve reacties.
    En wat fijn dat ik lekker mee kan blijven schrijven. Jane indd jij bent l zwanger schrijft ook nog steeds mee.. Vind ik erg leuk hoor je hecht je toch een beetje aan elkaar.
    @romie hoe is het nu heb je er al 1 binnenboord????
    @poppetje bedankt voor je knuffel..

Hier nu alles weer redelijk. Me emo buien zijn zo goed als vertrokken en had vandaag een strijk bui :) hahaha.....
    Kanker wat is het ook een oneerlijke ziekte hè!!!! Ik heb het helaas zelf meegemaakt dat ik 15 was. Het heeft voor mijn 2 jaar geduurd voor ik eraf was. Ik heb leukemie gehad maar dan de omgekeerde variant dus mijn rode bloedlichaampjes waren niet meer aanwezig.. Heb 1 x kantje boord gelegen doordat ik stiekem naar me paard was gegaan en tegen mijn hoofd werd geschopt (deed ze nooit) heb hiervoor geen chemo en bestralingen kunnen krijgen en heb 2 jaar vol aan de prednison en nog iets gezeten.. En plots was ik binnen een dag genezen... Heel raar maar echt waar. Was de ene dag mijn waarde 1 en de volgende dag 200.. Zegt dat voor jullie niet veel maar Bij een gezond iemand ligt die waarde tussen de 500 en 800..... Gelukkig nooit meer een terugkeer gehad maar helaas vele mensen ook om ons heen gestorven.. Dacht ik vertel jullie mijn verhaal even.
    Xxxxxxxxxx

Deel Deze Pagina