In dec 2012 / Jan 2013 starten met IVF-ICSI

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Dobbermama1986, 14 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Zou het te doen zijn, 10 kg in 4 weken???

2. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    thanks voor de reacties dames!! We zijn er nog niet helemaal uit wat we doen... ml vindt het inderdaad niet zo fijn om tussen de dronken mensen te staan, dus wie weet gaan we wel een weekend weg ofzo... of anders misschien gewoon alleen even optocht kijken en verder niet weg... we zullen zien...

ik ga trouwens niet helemaal weg hoor zonneschijn! Heb alleen een ander topic geopend ook, met meiden die tegelijk met mij echt de behandeling in gaan... maar wil bij jullie ook graag blijven horen hoe of wat en meeschrijven af en toe... alleen heb niet altijd veel te melden aangezien ik in een heel ander stadium zit...

Dieten... heb één keer sonja bakker gedaan, dat ging wel goed moet ik zeggen! Nu wil ml eigenlijk ook weer wat gaan afvallen, maar wil een heel snel dieet gaan volgen... ziekenhuis dieet met soep... alleen hoor nu net dat dat misschien niet kan omdat hij zijn pak voor onze bruiloft bijna gaat halen, en die kunnen ze niet zomaar aanpassen... dus ja... wat het gaat worden... we zullen zien... ik moet zelf eignelijk ook weer eens wat gaan oppassen... ben ook behoorlijk wat aangekomen het laatste jaar ofzo, maar weet nog niet hoe... weet ook niet of ik me er nu toe kan zetten...
    nou... vanavond heerlijk niks doen op de bank... fijn!!

3. saskiaenroy

28 dec 2012
    82
    0
    0
    Veiligheid
    Noord-holland
    10 kg moet lukken...

4. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Manlief wil eerst dieet pro proberen terwijl ik al denk.. cambridge, helemaal niet eten, crashen.. ja ben lichtelijk rigoreus op dit soort punten. Het liefste zou ik weer onder 70 willen wegen. Lijnen is een drama, had ik maar gewoon geen aanleg. Grrrrrrrrrrrrrrrrr

5. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Ha dames,

Lekker veel gekletst hier!

Mijn ongi heeft doorgezet vandaag (zoals de planning precies aangaf!!). Dus morgenochtend gyn. bellen voor 1e uitgangsecho. Meestal op dag 10 of 11 volgens mij. Vanaf morgen moet ik dus ook 2 spuiten gaan zetten. De decapeptyl deed ik al en nu moet er gonal-f bij.

Zo emotioneel als ik ben op prive gebied, zo sterk ben ik momenteel op professioneel vlak lijkt het wel! Vandaag 2 hele lastige oudergesprekken gehad. Vooraf heb ik me er erg druk om gemaakt en voelde me onzeker. Was bang dat ik niet goed uit mijn woorden zou komen enz. Ik voelde me zo sterk en zeker van mijn zaak, echt geweldig gevoel! Heb beide gesprekken heel goed afgesloten. Kreeg complimenten en begrip van de ouders en van de directie.

Afvallen: zoals ik al eerder schreef heb ik goede ervaring met cambridge crashdieet. Nu nog steeds op streefgewicht omdat ik op koolhydraten let. Wat is het toch fijn en belangrijk om je lekker te voelen in je eigen lijf!

Bah Dobber!! Erg vervelend voor je. Ik heb nog niet meegemaakt dat het niet prettig ging. Wel gaan de ene naald er makkelijker in dan de andere, maar van het vloeistof voel ik niets. Wel heb ik tot een half uur na het zetten van de spuiten een rode vlek rond de plek. Maarja, als dat alles is, mag ik niet klagen (dus dat doe ik dan ook niet!!)

Verder houden we hier lekker een rustig tv-avondje. Sporten ging niet door... --> vind ik eigenlijk niet zo heel erg! hihihi

6. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Anders hoor je ff vandaag dat er drie kennissen zo ineens zwanger zijn.. Fijn altijd, grrrrrrrrrrrrrrrrrrr... *niet in mijn hum*

7. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Eh gatver Poppetje!! Daar word ik ook echt niet vrolijk van.... maar str*ntchagrijnig!! Pfffffffffffff klote zeg!

8. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Ik herken het zo.. zo van.. ik graaf me in en zet iemand alsjeblieft ff die kinderwensmodus bij me uit.. ER FF KLAAR MEE.. dit doet soms gewoon heel veel pijn.

*offday*

9. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    He bah poppetje inderdaad niet leuk om te horen....
    Ik ben ook altijd meteen stik sjaggie als ik weer hoorde dat iemand zwanger is of via facebook komen er ook regelmatig voorbij dat vrienden van mij reageren op hun vrienden die inverwachting zijn. En dan ken ik die mensen nog geen eens.....

10. Dobbermama1986

Dobbermama1986 Fanatiek lid

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    #430 Dobbermama1986, 14 jan 2013
    Laatst bewerkt: 14 jan 2013
    Jufa ook hier is de ongi door aan het zetten.. Ben benieuwd wat ik vrijdag bij de uitgangsecho te horen krijg kwa starten met tweede spuit.

Poppetje ik zit net met me mannetje te eten komt daar een zwangere vrouw eten met haar mannetje en ja hoor gaan ze in mijn gezichtsveld recht achter mijn mannetje zitten. Lijkt net of iedere vrouw die ik zie zwanger is of alsof iedere vrouw op facebook net zwanger is of juist bevallen

11. saskiaenroy

28 dec 2012
    82
    0
    0
    Veiligheid
    Noord-holland
    Ahhhh poppetje gadverdamme...... Balen zeg ik weet hoe het voelt.... Houdt jezelf sterk hè ook al is dat vaak moeilijk genoeg.... Ik maak het ook mee ik werk met mensen die zich vol stoppen van kop tot kont met cocaïne en daar zitten ook weleens zwangere vrouwen bij... Zoooooo frustrerend.. Ik begrijp je echt... Iedereen is maar opeens zwanger blehhhh ik wil OOOOOKKKKKKKKK of eigenlijk WIIIJJJJJJ Willem ook.....
    Je mag best een offday hebben maar morgen ben je er gewoon weer hoor.... :)
    Hier vanavond bij de Cambridge consulent geweest 14 kilo gaat eraf... Aanrecht staat vol shakes dus hoopakeeee morgen beginnen...ben benieuwd.

12. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    hoi dames, even snel een berichtje van mij
    erg druk geweest dus even niet op het forum.

romie jeeeeej wat goed!!! ik duim voor je, en ook voor mooie cryo's!!

ik kom later uitgebreider terug :)

13. Liz21

Liz21 Bekend lid

9 okt 2008
    500
    0
    0
    Goeiemorgen,

Hier ook ongie doorgekomen vannacht..
    Ik heb deze maand eens geen pijnklachten gehad, wat was dat heerlijk!

Goed van jullie dat jullie willen gaan lijnen!

14. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Hey meiden.

Het is zo moeilijk om andere zwanger te zien die er niet goed voor zorgen.
    Steek door je hart ik weet het.
    Toen ik net begon met de MMM liep er een zwangete collega die was en bleef ern kettingroker.
    Verschrikkelijk om te zien.

Saskiaenroy, succes met het afvallen!
    Mbt de tp van een cryo, ik vond het een stuk fijner.
    1 echo en in de avond al direct de pregnyl.
    Ook de tp zelf ging makkelijker.

Hier morgen weer een echo en loop me nu al te stressen wat als er nou geen frummeltje te zien is?
    Wat nou als er geen hartje klopt?
    Ben echt erg onzeker.
    Gister zelfs nog een + test gedaan, hartstikke positief maar toch....

15. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    @Jane, jouw wondertje doet het goed..Weet zeker dat je morgen je mooie kleine frummeltje ziet!!!!

16. saskiaenroy

28 dec 2012
    82
    0
    0
    Veiligheid
    Noord-holland
    @ Jane, morgen zie jij echt wel je wondertje hoor... geloof me..
    Good luck girll

17. r1981

r1981 Actief lid

13 nov 2012
    356
    0
    0
    jane 1981____31___zwanger!
    saskiaenroy___28___Op naar cryo terugplaatsing
    Poppetje77____35___15-2 intake Gent
    Romie________28__10-1 punctie
    Mama-in-love______14-1 uitgangsecho
    Carla83________29__4-1 begin spuiten
    Dobbermama1986__26__18-1 uitgangsecho
    Lindazzz_____27______16-1 uitgangsecho
    Liz21_______26_____23-1 uitgangsecho
    Jufaman81___31____9-1 begin spuiten
    r1981_______31_____23-1 begin spuiten
    Sanst_______41______26-1 begin spuiten
    fiona1983____29____27-1 begin spuiten
    zonneschijn38___39__binnenkort begin pil
    numatje___________zkh bellen bij menstruatie
    Babyliz____22____prikinstructie afwachten, start volgende cyclus
    citroen____22______eerst zelf nog een keer proberen
    Mariska11_________ronde wachten ivm cyste
    nana1980___32____nemen pauze

@Jane1981; niet bang zijn, het is vast allemaal prima!!!

Ik weet hoe lastig het is om wat kilo's te veel te hebben, maar crash-dieten is ZOOOOO slecht!!!! Ben ook een beetje lief voor je lijf, het krijgt al zoveel te verduren in dit traject. Afvallen door op te letten met wat je eet en beweging is veel beter/gezonder.

Vandaag 1 jaar geleden dat ik 1e mk had. Maar het gaat wel. Focus me op starten volgende week. Kan haast niet wachten! En vrijdag is mijn zoontje jarig, ook een hele mooie en bijzondere dag. Dus genoeg positiefs erbij!!!

18. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Ik hoop het zo meiden :(

19. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    Pff ik zit mezelf nu al weer lekker gek te maken.
    Normaal als ik ongesteld moet worden krijg ik een zeurderige rug en heb dat nu al! Het is nu 2 dagen na tp. Het kan toch niet zo zijn dat het nu al fout zit.... Wordt echt stapelgek van mezelf.. Of zit het tussen mijn oren? Wat denken jullie?

20. saskiaenroy

28 dec 2012
    82
    0
    0
    Veiligheid
    Noord-holland
    Ik weet dat crashen heel slecht is. Echt maar heb net gelezen dat wanneer je daadwerkelijk zwanger bent je direct moet stoppen om uit ketose te raken dan ga je opbouwen zodra je wat eet buiten het dieet raak je uit ketose.. Dus is niet schadelijk heb het overlegd met de consulent.. Wel lief dat je me er nog even op wijst haha...
    @ romie het kunnen de bijwerkingen zijn van de utrogestan hè.... Wanneer je die bollen naar binnen brengt en je vinger is gewoon wit, hoe je je al helemaal geen zorgen te maken..
    ****** even een dikke knuffel voor jou******

Deel Deze Pagina