@jane... Waaaaauuuuwwwwwwiiiieeeee....... Gaaf hoor.... Super goed ik zei het je toch.. Geniet ervan x x x x
Ja, dank jullie wel meiden. Jullie woorden hebben me er echt wel door gesleept. Thanks. En nu jullie hoor, jullie moeten mij echt snel gaan volgen!
Heb onder mijn navel gespoten en dat ging goed. Maar dat was de decapeptyl en die gaat altijd goed. De gonal-f ging weer stroef. Echt heel erg vervelend als je zoveel kracht moet zetten om de naald naar binnen te krijgen.....iiiieeeeekkkk!
romie spannend meis voor je 29-1 ben zo hard voor je aan het duimen elke dag opnieuw. Jufa je mag inderdaad rondom de gehele navel spuiten. morgen even ziekenhuis bellen als ik nog zo erg ongi ben. lijkt me nie dat ze een uitgangsecho gaan doen als je nog ongi bent of wel?
Hoi hoi hier nog alles goed. Wel sinds de punctie laat van obstipatie. Niet echt fijn. Verder is mijn buik nog opgezet. Lijk nu al drie maanden zwanger haha. Verder hier een hele drukke werkweek voor de boek van morgen tot dinsdagavond. Pff als ik er nu al aan denk Hopelijk zijn die dagn snel voorbij ben ik ook weer dichterbij de testdatum haha. Normaal bij iui ging ik rond de 10de dag al vloeien... Kan dit uitgesteld worden door de utrogestan? Pff ik hoop zo dat het allemaal goed gaat. Iedereen dank je voor het duimen. Doet me goed om te horen. Nog twee weken. Pff @juf wat raar dat de naald van de gonal zo stroef gaat. Je zou het eerder bij de deca hebben. Van de gonal is ook dunner. Vervelend joh @dobbermama volgens mij maken ze ook gewoon echo's als je ongesteld bent. Ze zijn heel wat gewend he. Voor jou wel minder lijkt me.
@ Dobber: ik heb geen prikpen, maar gewoon een spuit. Zowel voor de decapeptyl als voor de gonal-f. Geen vervelende bijwerkingen. Ik voel me goed, maar gisteravond toen ik in bed lag, voelde ik me een beetje 'funny'. Alsof ik aan de drank had gezeten; lacherig, druk in mn hoofd, enz. Maar ik heb gelukkig geslapen als een os. Bij mij hebben ze toen een echo gemaakt juist toen ik mijn ongi had de laatste keer. Want zo konden ze (volgens mij) de dikte van mijn baarmoederslijmvlies opmeten. Dus ik denk dat je die datum voor de 1e echo gwn kan laten staan. @ Romie: wat lang duurt dat wachten zeg.... echt retespannend!! Ben zoooow benieuwd! En mijn naaldjes van de decapeptyl en van de gonal-f zijn even dik volgens mij. Tenminste zover ik kan beoordelen met het blote oog.
@dobbermama ze doen gewoon die echo. Wij vinden het vies, maar het is gewoon hun werk... Ik had het toen ook bij de eerste echo.
@juf oké je hebt twee losse spuitjes . Ik had een prikpen van gonal zelfde als een insuline pen ik weet niet of je dat iets zegt. Wat fijn dat he niet echt last hebt van de bijwerkingen. Wanneer heb je de fm meting?
Romie wat vervelend dat je zo last hebt van obstipatie! Ik heb zelf spastische darmen en weet heel goed hoe k*t en pijnlijk het kan zijn. Jufa nou hahaha heb je twee in 1 dus met die medicijnen.. En je bent je lichaam aan het voorbereiden op de punctie en je hebt bijwerkingen alsof je drank op hebt zonder een verschrikkelijke kater O ik dat idd dat gonal idd ook een prikpen was. Bedankt meiden voor de reacties ik wist even niet of dat ze dan wel gewoon die echo zouden doen bah. Wel vieze gedachten hoor haha
Hallo allemaal, Heb gisteren al jullie verhalen gelezen en ik zou graag meeschrijven. Na in 2011 volledig onderzocht te zijn (inclusief kijkoperatie), blijkt bij mijn man en mij alles te werken. Geen reden om niet zwanger te kunnen worden. Vorig jaar begonnen met IUI. Na 6x fantastische startresultaten, ben ik nog steeds niet zwanger. In december begonnen met de lange cyclus voor IVF. 10 januari ben ik begonnen met de decapeptyl en aankomende dinsdag start ik met de Gonal-F. Ik moet zeggen dat de bijwerkingen meevallen. Beetje moe en hoofdpijn. Met IUI had ik veel meer last, vooral de laatste drie keer. Ik had vooral veel last van stemmingswisselingen. Heel vervelend. Ik vind het fijn om hier te lezen dat ik niet de enige ben. Hoopvol ook dat er successen zijn. Begon namelijk beetje moedeloos te worden. Als er voor de zoveelste keer een fertiliteitsarts naast je staat, met dat alles perfect is en dat het bijna niet mis kan gaan, en het gaat toch mis, dan word je wel moedeloos. Iedereen veel succes, in welke fase je ook zit...
Ruitentien, gezellig dat je meekletst, en wat ontzettend frustrerend voor je! Heb je echt alle berichtjes hier gelezen??? hihi. Hoop dat je hier wat steun hebt, ik vind het iig wel lekker om af en toe gewoon mijn verhaal kwijt te kunnen. Iedereen zit zo'n beetje in hetzelfde schuitje en daardoor is er ook veel begrip voor elkaar.
@ ruitentien.. Welkom en natuurlijk kan je hier meeschrijven. Vervelend dat je ook in de deze situatie zit en ook nog omdat jullie allebei niets mankeren. Hier slepen en trekken we elkaar erdoor op leuke momenten en minder leuke momenten.. Dus schrijf lekker van je af.. Nou mijn dieet gaat goed hoor al min 2,6 kilo... Voel me super en heb echt nergens last van. Behalve van het vele plassen dan.. Hoe gaat het met de rest van de meiden x x x
Ruitentien, Welkom! Het is inderdaad fijn om mee te lezen en even je hart te luchten. Frustrerend zeg dat alles er goed uitziet en het dan toch niet lukt! Hier vandaag veel last van hoofdpijn..
Ruitetien welkom en gezellig dat je mee komt schrijven. Je hebt waarschijnlijk ons lijstje gezien als je wil kan je die invullen zodat iedereen kan zien wat je volgende stap is. Wat frustrerend zeg als alles goed is en het lukt niet. Heel veel succes.
ruitenentuin welkom dames, maandag het zaadonderzoek waar alles van af hangt! als het onder de miljoen is na bewerking gaan we het icsi traject in, ik vind het best spannend!
Jeetje citroen, wat spannend zeg... Ik ga duimen draaien... Meiden ik ga vanaf vanavond 4 nachtdiensten draaien dus zal hier even weinig zijn.. Ik denk aan jullie allemaal.. ******** de wonderen zijn de wereld nog niet uit ********
ik weet niet wanneer ik de uitslag krijg, zal wel niet heel lang duren toch want ze gaan het bewerken zoals er iui mee gedaan wordt. en dat gebeurt voor ''the real deal'' ook altijd binnen een paar uur