Pfoei hier gister en vandaag toch even aardig wat stress gehad. Ik heb gisteravond aardig wat bruin/roze verlies gehad. Toch vanochtend maar even het ziekenhuis gebeld en kreeg een beetje ruzie met de verpleegkundige/telefoniste. "Als het fout gaat dan gaat het fout, wacht u maar rustig af". Gelukkig toch een afspraak gekregen en mocht vanmiddag heen. Alles is goed en frummel is bijna verdubbeld in grote, van bijna 7 mm naar 1,25. En ik ben zelfs een dag vooruit gezet, volgens afmeting nu 7+3 ipv 7+2. Het verlies komt waarschijnlijk door de aanleg van de placenta, er zit net onder de vruchtzak een zwart plekje en daarvan kan ik wss het verlies van hebben. Gelukkig had ik de afspraak bij mijn eigen fa, zij heeft ons gerust gesteld en van haar mag ik altijd bellen als ik ongerust ben. En dat ze dan graag een echo doet om de gerustheid terug te brengen. Ben echt blij met haar. Foto van deze echo en de vorige 2 staan in mijn cryo album. Ik zal hem hier niet plaatsen mocht het te moeilijk zijn om het te zien, kam je zelf de keus maken om het te zien.
@jane ik kan me voorstellen dat je je rot geschrokken bent toen je bruine/roze afscheiding had. En wat fijn dat je al zo snel voor een echo kon. Gelukkig is alles goed met jullie kleintje! Ik hoop zo dat je gelijk gaat krijgen. En dat dit goede voortekenen zijn. Wat is het toch zenuwslopend. Ik zit nu 8 dagen na tp. Wanneer teste jij voor de eerste keer positief? Ik wil eigenlijk eerder testen als ik het durf hihi. Mag eigenlijk pas 29 Jan testen dat is 16 dagen na de tp
Romie wat spannend zeg bij jou! Zou alleen als je het kan w8 tot 29-1 wie weet test je positief en blijkt het uiteindelijk niet zo te zijn. Ik denk dat de teleurstelling dan mega is. Jane gadsie dat zal wel even schrikken zijn geweest. Wel fijn dat je toch nog vandaag even mocht komen Ruitentien mijn eerste echo was om te kijken hoe alles eruit zag en om te bepalen wanneer ik kon starten met de puregon. Ik weet dat jufa ook eerst moest starten met gonal en daarna pas een eerste echo gepland had staan.
Ik teste 8 dgn na tp positief. Maar van een cryo test je eerder positief omdat t al iets ouder is. Probeer t nog 2 a 4 dgn vol te houden meis.
Je hebt na een cryo terugplaatsing toch veel minder hormonen in je lichaam die je na een ivf terugplaatsing wel nog in je lichaam hebt. Ik weet namelijk dat de Quest namelijk een keer een artikel erin had staan dat je bij een cryo iets meer kan had op succes dan bij een eerste niet ingevroren. Dat had zoals ik toen last ook te maken met de hormonen die je spuit tijdens ivf.
Romie. ja wachten duurt lang, maar zo te lezen, heb je al last van zwangerschaps verschijnselen. wat die tekenen komen me bekend voor.. Maar nog even wachten pffff. Wat zou het super zijn...
Dat heb ik ook gelezen, maar volgens het UMC is dat de grootste onzin die er bestaat. De hormonen zijn bij de terugplaatsing al uitgewerkt, daarom moet je ook iedere dag spuiten. Romie, ik zal zo eens zoeken, had bedenk ik mij net op 7 dgn na de tp al een licht + op mijn test.
Hallo allemaal, Hier een berichtje van mij. Vanochtend naar huisarts gegaan vanwege buikpijn en misselijkheid. Bij de huisarts werd ik weer onwel. Overgegeven. Mijn bloeddruk was niet te meten omdat hij te laag was en mijn pols konden ze biet voelen. Toen via mijn hart geluisterd met stethoscoop. 100 en later 120 slagen per minuut. Ik ben met de ambulance naar de eerste hulp gebracht. Infuus bloedgeprikt. Uitslag overstimulatie. Mijn bloed was te dik. Ze konden zien dat mijn zwangerschapshormoon al wat hoger was maar konden er nog niets over zeggen. Nu hebben ze me opgenomen. Heb een infuus van 2 1/2 liter per 24 uur en krijg trombose spuiten. Waarschijnlijk een dag of vier à vijf blijven. Pff wat was dat schrikken zeg. Nu moet ik nog een echo krijgen om te kijken hoeveel vocht er in mijn buik zit. Net naar het toilet geweest. Enorme buikpijn weer. Ik houd jullie af en toe wel op de hoogte.
Romie super super veel sterkte bah ik scjrik van je bericht!! Ik ga vanavond een kaarsje voor je branden
Hè Romie, veel sterkte meis word maar snel weer beter. Maar dus ook goed nieuws dat je hcg al verhoogd is. Hou daar nu aan vast meis.
Ach Romie toch..... Dat is balen! Ik ga wel voor je duimen dat je snel weer beter bent en dat je dit allemaal niet voor niets hebt mee hoeven maken. Maar dat het is omdat je zwanger bent!! *duimduimduim*
Dank je wel allemaal. Het was behoorlijk schrikken. Mijn buik doet echt zeer. Zolang ik stil lig gaat het wel. Maar moet er af en toe ook uit om te plassen... En dat is geen pretje. Infuus en alles mee. Maar ach. Het moet maar even. Ja ik hoop ook dat het allemaal niet voor niets is. Ik was al blij te horen dat het hcg al wat verhoogd is. Dus daar halen we maar hoop uit. Ik wacht nog steeds op de echo... Gyn heeft het erg druk. Als ik meer nieuws heb. Laat ik het even weten
Brrr Romie wat rot zeg. Heel veel sterkte, hoop dat het snel minder zal worden. Fijn dat het hcg hoger was, hopelijk een goed teken!
Lieve meiden, Even een berichtje van mij. Helaas niet een leuk berichtje., het gaat niet goed tussen mijn vriend en mij. Geheel plotseling heeft hij mij verteld dat hij twijfelt over onze relatie of dat hij niet meet weet of hij nog bij mij wil blijven. Ik ben erg verdrietig en zit echt even in de put want de kans is groot dat het echt over is. Ik zal dan ook een poosje niet zo actief zijn op zp Liefs citroentje