In dec 2012 / Jan 2013 starten met IVF-ICSI

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Dobbermama1986, 14 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dobbermama1986

Dobbermama1986 Fanatiek lid

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Lieve citroen ik wens jou en je mannetje heel veel sterkte. In de keuzes die er nu gemaakt gaan worden, natuurlijk hoop ik dat het uitgepraat wordt tussen jullie en dat jullie samen verder gaan.

2. Zonneschijn38

Zonneschijn38 Bekend lid

25 apr 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland
    Lieve citroen, Ik wens jou heel veel sterkte deze komende tijd.

Romie jakkes zeg, hopelijk knap je gauw weer op, ene hopelijk blijft je plakkertje lekker zitten...Ben ook al druk aan het duimen voor jou...

3. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Lieve Citroen, ik hoop dat alles goed komt, vooral voor jou. Ik snap dat hij het zwaar heeft met de mmm en dit gevoel van hem maar een korte grill is. Dikke knuf

4. Liz21

Liz21 Bekend lid

9 okt 2008
    500
    0
    0
    Citroen, heel veel sterkte en hopelijk komen jullie er samen uit.

5. Babyliz

Babyliz Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.038
    0
    36
    NULL
    Heel veel sterkte citroen! De mmm is een hele aanslag op je relatie, maar ik hoop dat jullie er samen toch uit gaan komen.

6. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Ik ga met de bovenstaande reacties mee.
    Sterkte meis.

Romie hoe is het?
    En hoe is t gegaan met je echo?

7. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Sterkte Citroen... Even tijd voor jezelf maken en nemen!

*knuffel*

8. r1981

r1981 Actief lid

13 nov 2012
    356
    0
    0
    Romie: heel veel beterschap/sterkte/succes/rust etc!

Citroen: heeeeeeeeeeeeeeeeeeeele dikke knuffel voor jou...

Vrijdag was mn zoontje jarig, alweer 2! Enorm van genoten.
    Gisteren 1e spuit Decapeptyl gezet. Super om begonnen te zijn! Samen met arts afgesproken dat ik daar het gemiddelde van geslaagde pogingen ff omhoog kom halen. Fijn om te horen dat hij mijn kansen hoog inschat.

9. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje citroen, heftig! Heel veel sterkte!

Romie, ok zelfs op de 11e etage dus...wist niet dat daar ook bedden waren zeg maar...hoe gaat het nu met je?

10. Liz21

Liz21 Bekend lid

9 okt 2008
    500
    0
    0
    Hier vanavond starten met Gonal-F. Echo zag er goed uit.
    30-1 2de echo.

11. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    @ Lez21: 30 - 01 = mooi datum!! Dan ben ik jarig!! Oehhhhh volgende week word ik alweer 32...

12. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Romie hoe is het met je meis?

Babyliz hoe is het met je?

R1981 nou wat fijn dat ook jij bent begonnen nu en zijn toch wel mooie woorden :)

Liz21 weer een stap verder en de 30ste is het zo!

Jufaman bijna jarig woehoe 32 is toch een mooie leeftijd :) hoe gaat het met het spuiten?

@hier gisteren had ik voor het eerst in 2.5 week een klein blauw plekje maar dan ook echt klein haha.
    Vandaag heel de dag al onrustig, ze hebben op het werk vanalles veranderd en ik merk dat ik nu heel anders reageer op stress situaties en veranderingen. Veel last gehad van temperatuurwisselingen, hoofdpijn en soms misselijk.
    Ben ook nie echt vrolijk vandaag. Achja.
    Maandag eerste follikel meting en als het goed is aan het einde van volgende week waarschijnlijk vrijdag of in het weekend de punctie. Spannend allemaal

13. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    @ Dobber: gaat goed met spuiten. Had hier begin van de week ook een mini blauw plekje... Verder ook net voor het eerst een paracetamol ingenomen tegen de hoofdpijn. Verder slaap ik echt heerlijk sinds ik spuit!!

En natuurlijk is 32 en mooie leeftijd!! Mooie leeftijd om zwanger te worden... ;)

Morgen 1e echo, weet dus ook niet wat ik kan verwachten. Meestal moet je toch minstens 2x een echo hebben gehad voordat ze een planning kunnen geven over wanneer de punctie plaats zal vinden. Afwachten dan maar....

14. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Ik heb nog maar 9 decapeptyl spuitjes dus heb tot volgende week vrijdag nog spuiten liggen en dan is het klaar dus komt ik op dat weekend ergens uit voor de punctie.

15. Zonneschijn38

Zonneschijn38 Bekend lid

25 apr 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland
    Zo ze zouden me dus gisteren bellen maar helaas, ze hebben niet gebeld. Net even terug gebeld en ze gaan me nu vrijdag bellen..

16. Ruitentien

17 jan 2013
    43
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Romie, ik hoop dat het al weer wat beter met je gaat en dat je snel goed nieuws te horen kirjgt:)

@Citroen, heel veel sterkte en ik hoop dat jij en je vriend er samen uitkomen.

Ik ben nu drie dagen aan het spuiten met Gonal-F en het valt me erg mee. Ook hier twee kleine blauwe plekjes en slapen is mijn favoriete hobby aan het worden ;). Dinsdag de echo, ben erg benieuwd. Een dagje later, dan jij, Dobbermama.

Als alles voorspoedig gaat hoop ik het weekend ook de punctie te hebben of misschien net erna. Ben nu wel aan het aftellen..

17. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Ha meiden,

Net terug van mn eerste echo. Ze zagen een aantal kleinere en een paar grote follikels. Ze hebben wel de dosering van de gonal-f verhoogd van 150 eh naar 225 eh per dag. Want ze willen dat ze as maandag toch echt wel groter zijn. Dat betekent dat ik maandag weer terug mag voor de tweede echo. Zoals ze nu konden zien verwachten ze de punctie eind volgende week (weekend) of misschien in begin van die week erop (rondom 4 februari). Ik moest dus extra gonal-f halen, maar helaas in de apotheek bij het ziekenhuis niet meer voorradig. Dus ben ik bij mijn eigen apotheek geweest en het is morgenochtend al binnen. Mooi!

Hoeveel gonal-f spuiten jullie??

Dus dan loop ik ongeveer gelijk met Dobber en Ruitentien! Ik vind het nu toch ook wel heeeeeel erg spannend worden.

Liefs jufaman81

18. Ruitentien

17 jan 2013
    43
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi,

Jufaman, goed om te lezen dat er al wat follikels aan het groeien zijn. Ik ben ook erg benieuwd. Op dit moment spuit ik 200 eh Gonal-F per dag. Hoe ze eigenlijk aan dat aantal komen?? Geen flauw idee. Jullie?

Moest wel voordat ik met lange traject begon op 3e cyclusdag bloed prikken om te zien hoeveel hormonen er in mijn lichaam zaten.

19. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Bagger zonneschijn dat je niet gebeld bent en nu weer moet w8ten tot vrijdag.

Ruitentien heeeeel herkenbaar haha ik kan echt veel slapen nu ik spuit idd haha. Idd we zitten ongeveer gelijk :)

Jufaman das gemeen ik ben eerder begonnen met spuiten :p leuk dat we gelijk lopen. Ik vindt het toch wel spannend worden nu.

Bah vandaag moest ik 3x spuiten omdat me puregon op was en ik dus nog niet de juiste hoeveelheid binnen had.
    Ben blij als ik maandag die echo heb en te horen krijg da alles goed is. Merk dat ik toch wel veel voel aan me lichaam nu en toch ook af en toe beetje wazig soms klein beetje duizelig. Gelukkig trekt het vaak meteen weer weg maar toch

20. Babyliz

Babyliz Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.038
    0
    36
    NULL
    @dobbermama: Gaat wel goed hier hoor :) Hoop ook dat ze maandag zeggen dat alles goed is! Hoe minder je hoeft te spuiten hoe fijner he.

@ruitentien: Ook geen idee hoe ze aan dat aantal komen ;) Standaard is 150EH, dat is wat in ons ziekenhuis iedereen krijgt in 1e instantie.

@juffaman: Hoop dat ze snel groter worden! Ik ga ook gewoon 150EH spuiten en dat vind ik al een beetje eng omdat ik heel jong ben ;)

@romie: Hoop dat het weer wat beter met je gaat!

Hier vandaag de prikinstructie gehad, ging niet helemaal van een leien dakje ;) Vind wel een nadeel aan de cetrotide dat je zelf de spuiten moet klaarmaken. En de naald is veel langer dan de prikpennen en die moet helaas helemaal de huid in ;) Spuiten jullie allemaal in de buik? Ik kwam daar bijna niet door de huid heen, maar mag evt ook in bovenbeen of bovenarm spuiten.

Deel Deze Pagina