In dec 2012 / Jan 2013 starten met IVF-ICSI

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Dobbermama1986, 14 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    Zonneschijn... inderdaad lastige keuze... maar goed wel fijn dat je deze keuze hebt!!

Jane... blijft toch spannend inderdaad he... hoop wel dat je ook lekker kunt genieten!

Jufaman, inderdaad geen bikini weer haha... en naar de sauna gaan wij graag, maar dat hebben ze ons toch al afgeraden tijdens de behandeling dus ja... fijn dat het zo goed gaat bij jou verder!

2. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    O ja genieten doe ik ook, met vlagen geloof ik.
    Vind het nog zo onwerkelijk dat er eindelijk een kleintje bij me groeit.
    Ongelofelijk nog steeds..

3. Dobbermama1986

Dobbermama1986 Fanatiek lid

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Sanst heeft veel succes maandag en ben benieuwd wat de oogst :p is. zal aan je denken!

Juf mijn weekend ziet er nie gek veel anders uit...ook hier lekker een avondje met me mannetje. heb net beneden alles gepoetst dus hoef morgen alleen boven te doen. (gelukkig doet mijn mannetje altijd strijken want daar heb ik wel zo'n hekel aan). jij ook een heel fijn weekend.

jane ook jij een spannend dagje weer dus. Hebben jullie er trouwens voor gekozen om naar een verloskundige praktijk te gaan of blijven jullie alles in het ziekenhuis doen?

Zonneschijn eigenlijk heel mooi nieuws maar ik snap je twijfel. succes met het maken van je keuze en ben benieuwd wat jullie gaan doen samen.

4. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    @citroen wat heftig allemaal. Ik hoop dat jullie er samen uitkomen. Ff qualiteit met zijn tweetjes. Ik denk aan je

@jane je stelt me toch even gerust. Ik hoor hier ook dat door het hcg de overstimulatie alleen maar erger wordt. Inmiddels 12 kilo aangekomen. Lig aan de zuurstof. Kom alleen uit bed om te plassen en dan moet ik nadien een half uur van bij komen. Longfoto is gemAkt. Longen zitten gedeeltelijk vol vocht. Ze komen nog in mijn slagader prikken. (Is al twee keer mislukt)Grr om te kijken hoe het zuurstof gehalte in mijn bloed is. Kortom voorlopig lig ik nog hier.

@zonneschijn voor jou nu dis de keuze iui of IVF. Succes met het maken van de juiste beslissing

Sorry als ik vergeet te reageren op je. Maar heb niet altijd puf ervoor en kan het niet allemaal bijhouden.

@sanst spannend maandag de punctie.

5. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    @jane ik moet 10 Jan de dag van de punctie aanhouden als bevruchting. Heb jij enig idee hoe ver ik nu ben. Ik snap er niks van.
    19 febr eerste echo

6. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht

Je klachten worden idd heftiger door aanmaak hcg.
    Het is balen dat je zo je begin van je zwangerschap door moet maken.
    Ik hoop echt dat je snel opknapt.
    En je bent nu 4 weken en 1 dag zwanger, je bent 04 oktober uitgerekend uitgaand van 10-01.
    Je moet 10-01 aanhouden als datum eisprong.
    Betekend dus dat je 15 dpo bent vandaag dus 4+1.
    Gefeliciteerd meis.

7. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    Oké thanks. Ik kwam er echt niet uit

8. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Correctie, 03 oktober uitgerekend.
    10-01 - 14 dgn= 27-12.
    27-12 moet je aanhouden als eerste dag laatste menstruatie.
    Je bent 16 dpo is dus 4+2.

Sorry foutje van mij.
    Maar deze laatste berekening klopt.

9. Ruitentien

17 jan 2013
    43
    0
    0
    NULL
    NULL
    Romie, gefeliciteerd!! Wat ontzettend fijn! Hoop dat je je snel beter voelt zodat je volledig kunt genieten!

Citroen heel veel sterkte Hoop dat jullie er samen uitkomen

Zonneschijn, na onze 4e Iui werd IVF traject al wel opgestart, zodat als het met Iui niet lukte we wel gelijk door konden Wij deden Iui in MCL en IVF doen we nu combi MCL met Groningen. Zag dat jij ook uit Friesland komt. Misschien heb je hier iets aan.

Wij konden dus gelijk door en hadden daardoor geen wachtlijst. Kun je misschien aangeven als jij ook in MCL zit. Succes in elk geval met keuze

Groetjes

10. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Romie ik heb het zo met je te doen. Hoop dat het zuurstofprikken onderhand gelukt is want heb ooit van mijn oma begrepen dat da hele gemeene spuiten zijn.

Nou hier is het gelukkig weer wat rustiger en merk dat ik weer wat vrolijker ben. (Komt ook omdat mijn hond gek staat te doen haha).
    Bah wat een vies verschrikkelijk weer is het hier zeg naja sneeuw is zo goed als weg. Vandaag lekker pjama dag en morgenvroeg om 8 Uur in het ziekenhuis zijn voor mijn follikel meting.

11. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Hier ook een bakhangdag, manlief is aan het werk en ik ben niet echt lekker.
    Zit een beetje tegen griep aan ben ik bang.

Dobbermama, ik duim voor je dat er flink wat follikels groeien.

12. Zonneschijn38

Zonneschijn38 Bekend lid

25 apr 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland
    Ruitentien, wij zaten in Sneek. Dus ja als ik dan weer terug ga ben ik bang dat ik weer op de wachtlijst moet. En daar zit ik eigelijk niet op te wachten. Dus ik denk dat we nog wel voor iui gaan maar dan in groningen. Het is dan wel verder rijden, maar dan kunnen wel wel gelijk door. met ivf trajecht..

Ja ik heb ook huispakkie aan brrr vies weer niks aan...

13. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    Even een update.
    Heb inmiddels een Catheter omdat ik mijn bed niet meer uit kan. Wat wil je met 14 Kilo vocht. Punctie om vocht uit te halen wachten ze nog even mee omdat de kans groot is dat ik snel weer vol loop.
    Eiwitten waren weer gedaald dus krijg er weer iets voor en ondertussen wordt gedurende een uur mijn bloeddruk pols en saturatie gemeten.
    Vanavond weer opnieuw bloedprikken.
    Bloedgas afnemen doen ze gelukkig niet meer! Ikke blij.
    Ontslag staat gepland op 6 febr maar kan later zijn.
    We zouden 8 febr met de familie een weekend weg gaan. Dus ik baal voor een goeie.

14. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Sterkte meis dit is gewoon zwaar kut.

15. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    sterkte romie... echt shit inderdaad!

16. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Sterkte Romie! Je moet dus nog wel zeker anderhalve week blijven.

Wij hebben heerlijk uitgebreid (3-gangen) gelunchd!! Mijn schoonmoeder is jarig en dat hebben we lekker luxe gevierd! Gezellige middag gehad met leuke mensen en fijne gesprekken (zonder dat ik hoefde na te denken over mezelf!!)

Ik zit nu moe en voldaan op de bank. Ik merk echt wel dat ik steeds vroeger op de dag moe begin te worden... Als ik mijn ogen sluit dan slaap ik echt in.

Morgen naar het zkh voor de 2e FM, net als Dobber! Succes Dobber, ik las dat jij om 8 uur al je afspraak hebt. Ik pas om 10.30 uur, maar dan kan ik nog een klein beetje uitslapen... Aangezien mijn lichaam dat heel hard nodig heeft op dit moment!

17. Ruitentien

17 jan 2013
    43
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dobbermama en jufaman, veel succes morgen!

18. BlackBarbie

BlackBarbie Actief lid

21 jan 2013
    101
    0
    0
    Hallo allemaal,
    ik ben nieuw hier.... en zou graag met jullie willen kletsen als dit zou mogen.
    ik ben gina en ben met mijn 1ste ivf behandeling bezig (begonnen op 27dec.2012).

Ik heb op maandag 21 jan. 2013 mijn punctie gehad, dit deed onwijs veel pijn... :(
    Er waren toen 11 eicellen gevonden waarvan 4 bevruchte (embryo's)
    Er zat helaas 1 slechte embryo bij, hierdoor hebben ze er maar 2 kunnen invriezen.

Afgelopen donderdag 24 jan. 2013 heb ik mijn terugplaatsing gehad
    in het LUMC in leiden, ze hebben hier een 8-delig embryo teruggeplaatst.

Aanstaande dinsdag 29 jan.2013 moet ik voor controle naar het ziekenhuis,
    ivm risico op overstimulatie.

Op 6 februari 2013 mag ik bloed gaan prikken (dit is dan een zwangerschapstest).
    maar eerst nog hopen dat het embryo zich heeft ingenesteld, en dat mijn menstruatie
    uitblijft.

Afz: gina

19. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Blackbarbie welkom hier en spannend of dat hij blijft plakken. Ik hoop het voor je.

Romie nou gaat steeds slechter met je klinkt het wel. Nou gelukkig ben je in het ziekenhuis in goede handen. Laat je maar lekker verzorgen daar. Denk elke dag aan je en brand kaarsjes voor je snelle herstel

Jane heerlijk zo'n bankhang dag. Alleen helaas kwam er toch visite dus echt de rust nemen die ik voorogen had ging niet door.

Juf nou klinkt als een aangename lunch! Jij ook succes morgen. Is mijn eerste meting de vorige echo was de uitgangsecho.

Hmm lekker hachee gemaakt, alleen omdat me visite pas later weg ging hebben we pas om kwart over 8 kunnen eten. Ik ga weer lekker niks doen en vanavond optijd me bedje in.
    Trouwens vraagje is jullie libido ook minder nu?

20. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Ja Dobber, mijn libido is wel iets minder. Normaal klussen we 3 a 4 x in de week. En de laatste weken steeds maar 1 of 2 x.

Gelukkig klaagt mijn vriend niet en is hij heel begripvol. Hij heeft het zelf ook heel erg druk de laatste weken. Wij gaan ook echt beide vroeg naar bed door-de-weeks, meestal al om 22 uur!

Deel Deze Pagina