r1981 ik heb ook vaker gehad met de decapeptyl dat ik me soms heel erg opgeblazen voelde. is het zo erg bij jou ja dat je libido helemaal weg is (naja zoals je hebt gelezen ben je niet de enigste) juf nou dan hebben ze mooi nog wat dagen om te groeien hebben ze het ook over een eventuele datum voor de punctie gehad? ga super hard voor je duimen dat er nog een aantal flink gaan groeien sanst nou 5 is toch nog mooi ik zal voor je duimen dat ze alle 5 mooi gaan delen. wanneer denk je de terug plaatsing te hebben? bah nu ik jou hoor dat het tegen viel kijk ik helemaal niet meer uit naar vrijdag. poppetje misschien stomme vraag wat is amh? jane ik ga zo eens bij je kijken ben wel benieuwd naar je kleintje
Ja begin nu wel te genieten. Echo van vandaag was heel bijzonder. Ze nam de tijd om alles te laten zien, armpjes, beentjes, hoofdje, en zelfs het "staartje" hebben we mooi kunnen zien. 18e heb ik mijn termijn echo en 06-03 gaan we het hartje horen. Ik hoop dat jullie snel hetzelfde mee mogen maken.
Ja ik hoop het ook. Libido is echt beneden vriespunt! Nou is het nooit fantastisch geweest (wat ellende van vroeger) maar na die 2e bbz is het echt erg. Ben onlangs bij sexuoloog begonnen met gesprekken omdat dit niet meer helemaal gezond is denk ik. En ik wil niet dat dit ten koste van mijn relatie gaat. Dusssss...... Mocht iemand nog tips hebben, kom maar op!!!!!!
@all... vandaag in het ziekenhuis geweest... (ik maak deze ronde af omdat er al eitjes aan het groeien waren, en ik wil niet het risico lopen dat dat cystes worden) en tuurlijk, er zitten nu 3 super mooie eitjes! dus ik heb net pregnyl gezet zodat ik een eisprong heb en dan is alles mooi schoon daarbinnen. erg dubbel dit. ik knok zolang voor een mooi eitje.. nu heb ik 3 prachtige follikels en doen we er niks mee door de situatie! ik heb gelijk in het ziekenhuis verteld dat we met de behandeling stoppen. de arts vond het heel erg, en was erg lief en begripvol. als we er weer aan toe zijn mogen we een afspraak maken en kunnen we weer starten... (ze zei dat ik altijd mag terug komen, ook als dat in de toekomst met een andere partner is ) tussen mijn vriend en mij gaat het nog steeds niet super. er is een soort afstand... hij doet normaal tegen mij, en ik probeer van alles om het gezellig te maken maar dit wil gewoon niet lukken. het is heel oppervlakkig. we leven als broer en zus. dus daar word je ook niet gelukkig van... ik vind het erg moeilijk.
citroen, jeetje zeg, wat ongelooflijk verdrietig voor je. En verschrikkelijk moeilijk! Kun je wat steun vinden bij vrienden of familie? Misschien stomme vraag maar kunnen die eitjes ingevroren worden? Heel veel sterkte.
@dobbermama als het allemaal goed gaat dan heb ik donderdag de terugplaatsing. Wil je niet bang maken hoor. Het viel me wat tegen, maar het was wel te doen. Een gek naar gevoel was het. Duurde maar 10 minuten. Er waren 7 follikels aangeprikt. 5 eitjes over. Nu hopen op een paar mooie bevruchtingen.
jane wat een mooie echo haha lijkt wel of die zo'n kransje van een engeltje boven z'n hoofd heeft (of heb ik echt te veel fantasie) citroen wat een moeilijke situatie zeg. weet je je moet ook niet te veel willen gaan doen want dat kan natuurlijk weer heel pucherig overkomen bij hem. je kan op dit moment niet meer doen dan je best, veel praten en voor jezelf duidelijke keuzes maken en heel belangrijk je grenzen bepalen. hoop voor jullie dat er wat verandering komt. misschien stom idee maar soms werkt het om samen even weg te zijn al is het maar 2 nachtjes naar Scheveningen ofzo in een hotel. r1981 nou zo te lezen ben je er zelf al wel mee bezig bij een seksuoloog hopelijk dat dit voor je werkt. sanst ik hoop het voor je!!
Dobberman: Dank je wel. Nou op een kleine spurt van eitjes zou ik zeggen.. Ben gisteren geweest en ik moet zeggen ze liepen iets uit, zelfs zei ze dat nog. Verder zag alles er mooi schoon uit en kon ik beginnen. Ik had een puregon pen, maar ze gebruiken meestal menopur maar ze zei omdat je zo goed op puregon doet dan blijf je gewoon bij puregon. Over een weekje terug komen.. Dankjewel Liz, Ruitentien,R1981 Jane wat super om te zien zeg, hmmm genieten, hoe kom ik in jou album wil die leuk foto ook wel eens zien. Citroen wat vervelend dat het zo moet lopen, maar misschien helpt het om samen een paar daagjes weg te gaan.
Zonneschijn, klik op mijn naam, dan bekijk openbaar profiel. Dan in mijn profiel rechterkant wat naar beneden. Dan zie je album cryo en die klik je aan. Mijn testen en echo's staan daar.
Sanst, lijkt mij niet slecht toch? Ik duim voor goede bevruchtingen! R1981, helaas geen tips voor je. Wat naar zeg. Citroen, nogmaals heel veel sterkte in deze ***situatie! Jane, super zeg! Hier gaat het niet zo goed.. Veel last van de hormonen. Misselijk, duizelig, moe en mijn buik is zeer gevoelig. Zo benieuwd naar mijn echo morgen! Het voel in ieder geval of ik er 100 heb!
Hi, net terug uit het ziekenhuis. Heb 8 follikels, 6 aan een kant van gemiddeld 10 tot 12 mm en twee kleine aan andere kant Moet vrijdag weer terugkomen. Volgens arts heel netjes en volgens verwachting Ben dus wel blij! Waarschijnlijk begin volgende week punctie Vond het toch erg spannend, straks gebeurt er niks... Gelukkig weer stapje dichterbij Nu focussen op vrijdag
Voor degene die mijn echo van gister wil zien, hier de link: http://www.zwangerschapspagina.nl/members/23898-albums11552-picture72367.html
Mooi Ruitentien! Ik mag morgen weer. Hoop dat ze een beetje gegroeid zijn, zou wel een leuk cadeautje voor mijn verjaardag zijn.... Morgen alweer 32 jaar! Ik weet nog goed dat ik precies 2 jaar geleden op mijn 30ste verjaardag gestopt ben met de pil. Ik had toen wel verwacht dat ik op mijn 32ste al moeder zou zijn... Helaas nog niet, maar we blijven positief! Mooie foto's Jane..... **beetje jaloers**
juf jou tijd komt ook duurt alleen wat langer. ik ga duimen voor je morgen dat er nog wat gegroeid zijn. ik hier morgen om 10 over 8 weer in het ziekenhuis voor de laatste echo voor de punctie vrijdag. Hoop dat er nog 1 of 2 gegroeid zijn da zou wel mooi zijn
Thanxxx Dobber! Jij ook succes morgen.... Ik heb om 9 uur de afspraak staan. Daarna door naar mijn moeder om gezellig samen een gebakje te eten voor mijn verjaardag!
Nou hadden jullie ook wel eens mogen zeggen dat je zo vroeg in het ziekenhuis moet zijn voor die punctie haha 7:10. Zijn er nogsteeds 9 en nog wat kleinere die ze er wel uit halen maar die waarschijnlijk niet goed genoeg zijn. De pregnyl spuit hebben ze al voorbereid voor mij dus die hoef ik straks alleen uit de koelkast te halen. Hoe is het bij jou juf?
Hmmmmmmmmmmm, hier natuurlijk hartstikke JARIG!!! En verder beginnen ze nu pas te groeien! (ik kom altijd met alles laat op gang!) Dusssss as vrijdagmiddag weer een echo (de 4e) en dan hopelijk een beslissing over wanneer de punctie plaats gaat vinden! Ben het nu ook wel beu aan het worden hoor.... Gelukkig nog maar 2 avonden spuiten! Vanavond gezellig met mn schatje uit eten! Even lekker quality-time met zijn tweetjes!