In dec 2012 / Jan 2013 starten met IVF-ICSI

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Dobbermama1986, 14 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dobbermama1986

Dobbermama1986 Fanatiek lid

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Dubbel gefeliciteerd jufa en een hele fijne dag verder

2. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Jufaman, van harte gefeliciteerd.
    Hoop dat jullie samen een leuke dag hebben.

Meiden, even een vraag, wel graag eerlijk antwoord, vinden jullie het nog wel leuk/ok als ik hier mee schrijf?
    Voel me af en toe schuldig dat ik al wel zwanger ben.
    Jullie hebben ook al het een en ander achter de rug, de pijn en het verdriet ow das zo moeilijk.

3. r1981

r1981 Actief lid

13 nov 2012
    356
    0
    0
    Jufa van harte gefeliciteerd! maak er een gezellige dag van!!!

Jane1981, ikzelf vind het leuk dat je nog meeschrijft. Jij bent mijn ''doel'' zeg maar. Door jouw verhaal weet ik waar ik naartoe wil. Ik begrijp je onzekerheid wel. Ik voel dat ook wel een beetje omdat ik al een kindje heb. Maar nogmaals; ik vind het echt wel leuk om jouw positieve verhalen te lezen! Als je het zelf ook maar met plezier doet!

4. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    Jufaman van harte gefeliciteerd met je verjaardagen maak er een leuke dag van.

5. Liz21

Liz21 Bekend lid

9 okt 2008
    500
    0
    0
    Jufa, gefeliciteerd!!

Jane, ik vindt het ook niet erg dat je meekletst. Kan er alleen maar van genieten als mensen zwanger zijn, vooral na zo'n lange tijd!

Dobber, dat is vroeg! Ach ja kun je daarna lekker de hele dag relaxen.

Hier een goede dag!! Vanmorgen geweest en er zitten er rechts 8 en links 1. En in totaal nog 4 kleintjes.
    Vrijdag weer terug. Spannend voor ons allemaal zeg!

6. Sanst

Sanst Actief lid

29 mei 2012
    161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jufaman gefeliciteerd en maak er een mooie en gezellige dag van.

Jane blijf gewoon meeschrijven hoor, ik heb er geen moeite mee. We hopen allemaal in jouw situatie te komen.

7. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Jane ik kan me alleen maar aansluiten bij de rest!! Jij bent gewoon heel snel zwanger geraakt toen dit clubje is gestart en jij bent een resultaat wat wij allemaal willen bereiken. Als jij je niet vervelend voelt mag je gewoon meeschrijven hoor!
    Oja en die mooie echo's van je mag je van mij gewoon tonen!!

Liz21 jij ook 9 wat grappig ik ook :)

8. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    MEESCHRIJVEN Jane... Jij bent nu ons voorbeeld!! En ik wil je prachtige foto's niet missen!

9. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    jufaman proficiat!!

En jane, natuurlijk mee blijven schrijven!

10. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    @all.. hier lijkt het toch echt over te zijn... :(
    het is een broer zus situatie geworden waarin ik de enige ben die probeert om er voor te vechten...
    hij doet totaal niet zn best... ik moet iedere keer maar afwachten of hij normaal doet of heel afstandelijk...
    en als hij normaal doet en we geen meningsverschil hebben ofzo, dan voel je gewoon dat er een afstand is ontstaan.
    er komt helemaal niks van zijn kant. zelfs een knuffel of een kus kan er niet van af. dat komt niet bij hem op zegt ie (als je er echt voor wilt vechten vergeet je zoiets niet!)
    ondertussen moet ik constant op mn tenen lopen om de dag door te komen... ik hou het niet meer vol en daarom heb ik besloten dat ik nu aan mezelf moet denken...
    ik kan hem wel proberen het naar zn zin te maken, maar waarom zou ik dat doen als ik zelf ongelukkig ben?
    ik vind het erg moeilijk :( ga deze week nog terug naar mijn ouders daar kan ik gelukkig weer terug komen...
    wie had dit ooit gedacht?

11. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Citroen heel knap van je dat je de knoop door hebt gehakt. Ik wens je heel veel sterkte. Neem lekker de rust voor jezelf en ik hoop dat je weer eens een man tegen komt die je kan steunen in dit proces en volledig voor je gaat.

12. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Ooow Citroen, wat een rotsituatie!!

Maar ik vind het erg knap en sterk dat je voor jezelf kiest. Ik heb zelf voor mijn huidige relatie van nu bijn 2,5 jaar, 2 lange relaties gehad van 4,5 en bijna 6 jaar.... puntje bij paaltje heb ik ook 2x voor mezelf gekozen! En op dat moment is dat heel moeilijk, maar achteraf ben ik zo blij dat ik de kracht had om voor mezelf te kiezen!!! Ik hoop dat je er over een tijdje ook zo over denkt!

Heel veel sterkte! En je kunt nog steeds je verhaal hier kwijt!

**knuffel**

13. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    oke pregnyl is niet fijn om te spuiten. de naald is goed te doen maar ik heb het echt heel langzaam ingespoten en toen was het wel te doen. was in het begin te optimistisch denk ohh die spuit valt heel erg mee....totdat ik het erin ging spuiten. naja hij is gezet en wel netjes om 20:00.

iedereen slaap lekker ik ga lekker me bedje opzoeken

14. BlackBarbie

BlackBarbie Actief lid

21 jan 2013
    101
    0
    0
    Hallo allemaal,

Paar dagen niet meegeschreven... jullie zullen wel denken... :)
    Ik heb vakantie en ben de afgelopen dagen zo moe/lui,
    Heb last van menstruatie krampen(alsof het op gaat komen). :(
    Me borsten voelen gespannen en heb geen idee of ik nou wel of niet Ongesteld ga worden :(
    (ik hoop het natuurlijk niet).

Ik ben dinsdag geweest (ZK) voor controle, alles zag er goed uit, ik heb geen last van over stimulatie.. de arts zei zelf ook het kan de innesteling zijn wat ik voel of toch de op komende menstruatie.... het is gewoon afwachten.

@Ruitentien-bedankt, en alvast succes voor vrijdag en op naar de punctie ;)

@R1981-bedankt, en ja, ik had ook last van een opgeblazen/opgezette gevoel/buik. (je moet veel drinken, zodat je goed plast). het is vocht wat je vasthoud. dit werd tegen mij gezegd door de arts. sterkte ermee!!!

@Jane-wat leukkk :) je echo's en je mag blijven hoor, net wat de andere zeggen je bnt onze motivatie... en trouwens ik ben zelf net komen kijken hier, je kan me genoeg advies geven :D

@Fiona-bedankt, apart he dat je ineens ergens op een toilet zit te spuiten :p kvoelde me in het begin net een junkk... :D

@Jufaman-nog gefeliciteerd met je verjaardag!!!

@Dobbermama-succes met de punctie voor vrijdag, kwil je ook niet bang maken maar :( ik heb liggen huilen tijdens de punctie..
    (kleinzerig misschien ik weet het niet, maar het viel mij ook erg tegen).
    * 21 jan. 2013 - Punctie.
    * 24 jan. 2013 - Terugplaatsing.
    * 29 jan. 2013 - Controle ivm risico overstimulatie.
    * 6 febr. 2013 - bloedafname, belafspraak (zwangerschapstest).

15. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Blackbarbie hoop voor je dat die ongi klachten niet doorzetten in een ongi.
    Ik wil zo open mogelijk die punctie in proberen te gaan heb er al aardig schrik voor dus hou me de hele tijd vast dat het binnen 7 min gedaan is volgens die vrouw in het ziekenhuis.

16. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Pfffffffffffffff, ik zit er hier even helemaal doorheen!

Vannacht vreselijk slecht geslapen. Ik ben vanmorgen wel opgestaan, heb ontbeten en ben naar mijn werk gegaan. Maar daar aangekomen, komen collega's mij feliciteren en vragen hoe het gisteren in het zkh was..... Ik kon alleen maar huilen! Ik voel me echt vreselijk. Mijn emoties kan ik niet bedwingen en ik haat het maar ik moet echt even toegeven aan het feit dat ik nu, lichamelijk en geestelijk, last heb van de gehele situatie! Alles komt er nu uit en dat is hoognodig.

Ik ben naar huis gestuurd en nu lekker thuis en ga heerlijk in de bank hangen! Excuses voor mijn ego-berichtje... Ben blij dat ik hier alles kwijt kan!

17. Liz21

Liz21 Bekend lid

9 okt 2008
    500
    0
    0
    Citroen, heel dapper dat je deze keuze hebt gemaakt. Jijzelf bent inderdaad het belangrijkste, nooit vergeten! Heel veel sterkte meid!

Jufaman, wat heftig voor je. Het is wel goed dat het er uitkomt. Lekker even een dagje voor jezelf.

18. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    @citroen. Knap van je dat je de knoop hebt doorgehakt. Dar moet een hele moeilijke beslissing zijn geweest. Ik wil je heel veel sterkte wensen de komende tijd met alles. Ik denk aan je

@jufaman gewoon je gevoelens eruit gooien. Je kunt het toch niet tegen houden door al die hormonen die in je lijf zitten. Ik heb al heel wat afgehuilt door het hele traject.

@dobbermama heel veel succes met de punctie. Kaarsje aansteken word een beetje moeilijk hier vanuit he ziekenhuis maar zal zeker voor je duimen. Je kunt er beter inderdaad zo open mogelijk in gaan. Heb ik ook gedaan en het was te doen. Toi toi. We horen het wel hoe het geweest is.

@blackbarbie wat fijn dat het geen overstimulatie is. Ik lig al een week en twee dagen met ernstige overstimulatie in het ziekenhuis en dit gun je echt niemand! 16 kilo vocht erbij en nu gelukkig ruim 5 kilo kwijt. Het keerpunt is er eindelijk. Ik dacht dat er nooit een einde aan zou komen...
    Ik hoop voor je dat het de innesteling is geweest en dat de rode duivels wegblijven? Zijn er anders nog wel embryo's ingevroren?

19. Sanst

Sanst Actief lid

29 mei 2012
    161
    0
    0
    NULL
    NULL
    @citroen, heel veel sterkte in deze situatie. Weet gewoon niet goed wat ik moet zeggen.

@jufaman denk maar goed aan jezelf. Wij hebben allemaal wel eens een dag dat je er totaal doorheen zit.

@dobbermama, heel veel succes morgen en hopen dat het een mooi resultaat mag zijn.

@blackbarbie laten we hopen dat dit allemaal methode innesteling te maken heeft. Sterkte.

Ik heb net telefoon gehad dat er twee embryo's zijn ontstaan en dat ik vanmiddag de terugplaatsing heb. Wat een opluchting want zat behoorlijk in de zenuwen. Ben super blij met het resultaat!!!

20. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    @Citroen, heel veel sterkte. Ik vind het goed dat je voor jezelf kiest. Ik hoop dat hij nu tot besef komt wat hij mis, en als hij dat komt, laat hem vechten! Dat verdien je..

@Dobbermama, mijn punctie met pijnmedicatie was heel goed te doen. Het schoonmaken was niet prettig maar heb geen helse pijnen gehad. Ok, ik had wel morfine achtig spul. Heel veel succes en hou je eraan vast dat als je pijnbestrijding krijgt, de punctie ook voor genoeg dames mee is gevallen!!!

Deel Deze Pagina