In dec 2012 / Jan 2013 starten met IVF-ICSI

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Dobbermama1986, 14 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dobbermama1986

Dobbermama1986 Fanatiek lid

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Mijn eerste (en hopelijk laatste) punctie zit erop. Wat was dat vervelend ik heb bij de twee prikjes wel laten weten dat het niet fijn was zeg maar. En de spanning kwam er tijdens uit dus toen lag ik daar te huilen (moet zeggen dat het toen wel beter ging)

2. Babyliz

Babyliz Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.038
    0
    36
    NULL
    @dobbermama: Had je verder ook geen pijnstilling? Fijn dat je t nu gehad hebt. Nog veel napijn?

@Romie: Hoe is t nu met jou?

@citroen: Heel veel sterkte meid!

@anderen: sorry ben het even beetje kwijt allemaal. Lees wel mee maar even druk. Forumgenootje waar we al 2 jaar mee in een hecht cluvje zaten is onverwacjts overleden, dus even helemaal van slag.
    Verder nog wachten op menstruatie, duurt nog wel ruim een week helaas.

3. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Supergaaf krijg net bericht ze hebben er 13 mooie eitjes uitgehaald jeej.

Babyliz valt nu wel mee is steeds minder aan het worden. Voel me best goed nu
    Heeeeeel veel sterkte

4. Zonneschijn38

Zonneschijn38 Bekend lid

25 apr 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland
    JUFAMAN: Hartelijk Gefeliciteerd met je verjaardag ja een beetje laat.. Maar hopelijk heb je een gezellige dag gehad. Helemaal niet erg hoor dat je emoties hebt, nu maar lekker uitrusten. Ook dat komt zeker weer goed met jou.. Het valt ook zeker niet mee waar we in zitten.

Jane: Ik vindt het helemaal niet erg dat je meeschrijft, vindt het super gezellig dat je er bent. En vindt het fijn om te horen dat het super met je gaat. En uiteraard hoe het met de kleine gaat.. En we gaan strakjes allemaal jou voorbeeld volgen…Ja en die echo’s mag je je gewoon laten zien..Vindt het super om je foto’s te zien..Ook je blog is heel herkenbaar hihih.

Dobberman: pffff dat is zeker vroeg… Maar wil je nog wel even succes wensen dat is toch vandaag..WAUW wat super nieuws…

Citroen: Inderdaad het klinkt misschien raar, maar ga nu maar eens aan je zelf denken..Op je tenen lopen daar wordt je zo niet gelukkig van. Luister maar goed naar je lichaam en naar je zelf. Ik weet ook dat het veel verdriet doet, maar er komt een dag dat je blij bent en dat je weer verder kunt met je leven. Maar wat super fijn dat je weer thuis kan wonen.

Zonneschijn: Hey ik lees dat sommige van jullie ook last hebben van opgezette buiken, ik heb er super veel last van het is net alsof ik dus zwanger ben zo dik is mijn buik..Ik dacht altijd dat dat mijn darmen waren. Want voor het spuiten had ik er ook al last van. Maar misschien kwam het ook door mijn ongesteldheid. Maar goed de tip is water drinken dan moet ik dat maar eens gaan doen. Want vooral aan de eind van de dag zet mijn buik enorm op. Ik werk op een bso, de kinderen zeggen dan wat zit er in je buik..Of heb je een baby in je buik pffff dat vindt ik soms wel erg lastig maar goed het zijn maar kinderen…

Sanst: Wat super nieuws.

5. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    jane 1981 **31** zwanger!
    Romie **28** zwanger!
    saskiaenroy **28** op naar cryo terugplaatsing.
    Poppetje77 **35** 15-2 intake Gent
    Mama-in-love **?** 14-1 uitgangsecho.
    Carla83 **29** 4-1 begin spuiten.
    Dobbermama1986 **26** 4-2 Terugplaatsing
    Lindazzz **27** 16-1 uitgangsecho.
    Liz21 **26** 23-1 uitgangsecho.
    Jufaman81 **31** 1-2 Follikel meting.
    r1981 **31** 23-1 begin spuiten.
    fiona1983 **29** 25-1 begin spuiten.
    Sanst **41** 21-1 uitgangsecho.
    zonneschijn38 **39** wo 23 jan telefonische gesprek.
    numatje **?** zkh bellen bij menstruatie.
    Babyliz **22** prikinstructie afwachten, start volgende cyclus.
    citroen **22** eerst zelf nog een keer proberen.
    Mariska11 **?** ronde wachten ivm cyste.
    nana1980 **32** nemen pauze.
    BlackBarbie **25** 31 jan.2013 thuistest - 6 febr.2013 bloedafname / belafspraak

6. Liz21

Liz21 Bekend lid

9 okt 2008
    500
    0
    0
    Zo ik mag er maandag dan ook aan gaan geloven. Om 10u de punctie. Bah wat zie ik hier tegenop!

Sanst en Dobbermama, Super!

7. Ruitentien

17 jan 2013
    43
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een nieuws allemaal!

Citroen, respect dat je voor jezelf kiest

Dobberman wat een goed resultaat

Jufaman nog gefeliciteerd en hoe was je fm vandaag?

Ik had vandaag ook fm Redelijk resultaat: 6 mooie en 2 wat kleinere oftewel dinsdag punctie Ben benieuwd

Liz21, jij dus ook! Weer een stapje dichterbij

Sanst nu duimen 😃

Veel gaande in ons clubje Duimen voor goede resultaten

Fijne avond

Ps gisteren kon ik een hele tijd niet op de site, jullie ook last van?

8. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Nou Liz... dan lopen we precies gelijk! Ik heb ook maandag de punctie om 10 uur! Laten we elkaar steunen hier meid!

Wauw Dobber!! Wat een mooie opbrengst! Fijn bericht zeg... rust maar lekker uit dit weekend!

9. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Ik kon gisteren ook niet op de site! Vervelend want ik wilde Dobber nog sterkte wensen....

10. Sanst

Sanst Actief lid

29 mei 2012
    161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Romie **28** zwanger!
    Jufaman81 **31** 1-2 Follikel meting.
    Sanst **41** 31-1 twee embryo's teruggeplaatst
    BlackBarbie **25** 31 jan.2013 thuistest - 6 febr.2013 bloedafname / belafspraak

11. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Romie **28** zwanger!
    Jufaman81 **32** 4-2 punctie.
    Sanst **41** 31-1 twee embryo's teruggeplaatst

12. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Er gebeurd idd veel op dit moment hier! Maandag 2 puncties en dinsdag 1 haha iedereen wel het lijstje bijwerken hoor want ik ga het allemaal vergeten. Wat spannend allemaal hier!
    Iedereen heel veel sterkte met de wacht weken, de puncties, de echo's en natuurlijk iedereen die nog aan het spuiten is of binnenkort start!

(Ook ik kon er gisteren niet op)

Hier gaat het verder wel goed nog een beetje gevoelig maar buiten de punctie valt de rest wel heel erg mee. Voel me goed en voel me echt rustig van binnen.

13. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    Bedankt voor het aanvullen van het lijstje. Via mijn telefoon gaat dat een beetje. Ik reageer misschien wat traag af en toe en sorry als ik vergeet op je te reageren. Maar lig inmiddels al 10 dagen in het ziekenhuis.... Bah ben het beu. Ik ben inmiddels van de 64 kilo al naar de 57,9 gegaan. Er gaat elke dag wat af maar heel langzaam.
    Gelukkig zijn mijn bovenbenen weer een beetje in model. Labia is ook al weer een deel geslonken maar het voelt nog steeds alsof er een gezwel tussen mijn benen hangt.. Ook lek ik nog vocht. Dus nu weet ik ook hoe het is om een mega grote inco aan te hebben hahah.
    Ik heb hier veel geleerd vanuit de andere kant van het bed dat ik normaal sta. Ik hoop begin volgende week naar huis te mogen. Morgen gaan we proberen weer een paar keer uit bed te komen. Ben er nu twee dagen alleen uitgeweest om te douchen met de postoel.
    Heel charmant not. Maar goed het is voor een goed doel

@dobbermama wow 13 eitjes! Echt goed!

@de rest succes met de punctie maandag en dinsdag!

14. BlackBarbie

BlackBarbie Actief lid

21 jan 2013
    101
    0
    0
    @Sanst- ja wij hopen het ook egt... maar ut is gwn afwachten.:(
    ik heb wel de standaard vreetbuien die ik 1 week voor mijn menstruatie altijd krijg (chocola,zoetigheid,snoep,chips,koekjes etc.) heeel irritant...
    en supper !! dat je een terugplaatsing heb gehad van nog wel 2 emmy's leukkk :D.

@Dobbermama-wauwww 13 super zeg !!! gelukkig dat de punctie achter de rug is. (tog gehuild he, ik ook :().pfff...
    op naar de terugplaatsing nu succes meit!!

@Romie-ja er zijn 2 embryo's ingevroren.. en ja wij hopen ookk egt dat de menstruatie wegblijft.. nog paar dagen afwachten..
    zoals ik sanst al vertelde me standaard maandelijkse vreetbui heb ik ... dus zal me niks verbazen als ik begin volgende week ineens ongi ben...:(

@Ruitentien-Ja, klopt ik kwam er ook niet op ..(de website).

* 21 jan. 2013 - Punctie.
    * 24 jan. 2013 - Terugplaatsing.
    * 29 jan. 2013 - Controle ivm risico overstimulatie.
    * 6 febr. 2013 - bloedafname, belafspraak(zwangerschapstest).

15. BlackBarbie

BlackBarbie Actief lid

21 jan 2013
    101
    0
    0
    @romie - vraagje .... vlak voor je eigelijke menstruatie had moeten komen na de terugplaatsting??? had je last, bijwerkingen, het gevoel dat je ongi moest worden of iets???
    vreetbuien ??? HELP me a.u.b kword gekk ... dit is voor mij egt de 1ste x

* 21 jan. 2013 - Punctie.
    * 24 jan. 2013 - Terugplaatsing.
    * 29 jan. 2013 - Controle ivm risico overstimulatie.
    * 6 febr. 2013 - bloedafname, belafspraak(zwangerschapstest).

16. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    ik weet nie wat het is maar heb best veel energie vandaag. ben al in de douche geweest, heb de douche al helemaal uitgedaan en heb me bed al verschoond...
    nou dan ga ik zo maar eens eten en beneden beginnen met stoffen?? gelukkig doet me mannetje alles stofzuigen en dweilen zodat ik nie met zware dingen hoef te tillen :D

17. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    #657 Romie, 2 feb 2013
    Laatst bewerkt: 2 feb 2013
    @blackbarbie ik kan niet zeggen dat ik kwaaltjes had. Wel hen ik erge overstimulatie waardoor ik heel Erg misselijk was en overgeven en duizelig was. Dit kwam van de overstimulatie. Overstimulatie is bij mij ook erger geworden omdat ik ook zwanger ben. Verder heb ik nu helemaal geen kwaaltjes. Alleen slecht naar de wc kunnen maar dat komt ook omdat veel plat lig nu.
    Dus ik kan je er niet bij helpen. Gebruik je ook utrogestan? Want doe kunnen je ook aardig voor de gek houden.
    Ik ga voor je duimen dat je zwanger bent. Zo lang je niet bloed kan het nog steeds!

Wel fijn dat er nog twee ingevroren zijn!

18. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    Nou hier gaat het al wat beter weer bijn anderhalve kilo kwijt!!
    Mijn benen zijn weer normaal nu de rest nog. Zonder zuurstof even gaat redelijk goed. Infuus mag er vandaag uit en als het mobiliseren beter gaat dan mag ook de Catheter eruit! Jeej het gaat eindelijk de goed kant op. Ik ben zo blij dus hopelijk maandag of dinsdag naar huis.
    Bloeduitslagen zijn al beter en blijven stabiel.

19. r1981

r1981 Actief lid

13 nov 2012
    356
    0
    0
    Gebeurt echt veel op moment zeg! Maar ik ben zo wollig in mn hoofd dat ik het niet meer kan volgen. Dus even wat ik weet:
    Sanst: waw, 2 teruggeplaatst! Succes met wachten!!!
    Dobber: zo, dat is wel echt belachelijk veel, hihi!
    BlackBarbie: laat je niet gekmaken! Ik duim voor je dat het goed is.
    Romie: ik hoop voor je mee dat je ma/di naar huis mag. En dat het genieten dan ook maar eens mag gaan beginnen!

Voor iedereen die ik vergeet: succes!

Ikzelf ziek, zwak en misselijk. Opgeblazen gevoel blijft en daar nu grieperig bij. Menstruatie laat op zich wachten, dus nog geen afspraak voor uitgangsecho.
    Maar ik blijf zeggen: wat super om begonnen te zijn!!!!!!!

Fijn weekend allemaal!

20. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    romie wat hoop ik voor je dat je snel naar huis mag en daar lekker kan gaan genieten van je welverdiende zwangerschap!!

r1981 nou hoop voor je dat je ongi snel doorzet zodat je die uitgangsecho gaat krijgen :D spannend hoor!!
    Wij stonden er ook van te kijken dat er 13 mooi uit zijn gekomen haha vooral omdat ze het in het ziekenhuis elke keer over 9 hadden. Ik denk nou als ik er 10 uit krijg dan heb ik zeker een mooi aantal haha daar zit ik overeen.
    Ben wel benieuwd wat er allemaal uit gaat komen hoor zit wel is spanning haha wil zo graag weten hoeveel goede eruit zijn gekomen en hoeveel er nog ingevroren gaan/kunnen worden

Deel Deze Pagina