joha 1980 welkom!! jane was om 10:40 al. ik voelde me wel een beetje uhh hoe zeg je da vol schaamte ofzo daar liggen haha. lig je daar met je muts open en een eendenbek erin totdat ze da embryotje erin doen en daarna ook nog een wachten of dat hij er wel echt uit is hahaha. maare we kregen te horen dat we een goede combinatie waren samen en dat er vele mooie uit waren gekomen. Ben benieuwd hoeveel er in de vriezer gaan aangezien er 12 van de 13 zijn gaan groeien. saskia beterschap zit je even nie mee he met de drukte en alles. hoe is het met liz21 en jufa?
liz meis je hebt het gedaan en het pijnlijke is nu achter de rug. doe maar lekker rustig aan vandaag!! wat had je voor pijnstilling? ik had de dag van te voren voordat ik naar bed ging een oxazepam en naproxen en in de ochtend 2 paracetamol en een naproxen
Hier ook de punctie gehad vanmorgen, maar ik vond het meevallen! (de HSG die ik heb gehad vorig jaar deed echt zeer!). Vijf mooie eitjes in totaal en zaad van vriend was prima... Wij zijn tevreden. Nu lekker uitrusten en donderdagmiddag de terugplaatsing!
jufa nou mooi dat het je mee is gevallen meis. Ik kan het nie terug vinden wie heeft morgen de punctie? (vergeet het lijstje nie in te vullen.. haha kan het nie meer volgen nu haha)
Dobber, wat een mooie uitslag! Nu lekker broeden! Duimen draaien! Jufa, fijn om te horen dat het jou is meegevallen! Ik mocht een uurtje van te voren 2 paracetamol, 1 naproxen en 1 diazepam nemen. De vlg keer mogen ze mij een roesje geven hoor! Had dit echt niet verwacht en was eigenlijk best ontspannen door die diazepam. Hsg was bij mij minder pijnlijk.
Ik kreeg vlak voor de punctie 'iets van morfine' in mijn bil gespoten. Het werkte meteen! Ik was compleet ontspannen. Ik voelde wel iets, maar het was hoogstens vervelend. Na een half uur zat ik weer in de rolstoel op weg naar de auto! Zo zie je maar weer dat het bij iedereen steeds anders is!
Dobber op naar de 18e! Jufaman en Liz21 toch weer een stap verder, en zover ik begrijp hebben jullie de vervelendste stap nu gehad. Op naar de terugplaatsing! Ik morgen echo, om eens te kijken wat er gaande is. Kan zijn dat door Deca de menstruatie wat uitgesteld is of wegblijft. Ik ga er maar vanuit dat alles goed is en dat ik de volgende spuit er binnenkort bij mag gaan zetten.
@pijnmedicatie ik zou willen dat ik meer kreeg maar helaas dit is het meer geven ze hier nie of het moet echt niet te doen zijn. R1981 heb da idd al meer gelezen dat door de deca de menstruatie heel lang op zich kan laten wachten. Ben benieuwd wat je morgen te horen krijgt.
Ja ik ben ook benieuwd. Effe vraagje aan iedereen; bij de wat minder belangrijke dingen, zoals een tussentijdse of uitgangs-echo enzo, gaat jouw vriend/man dan altijd mee? Of alleen bij de punctie/terugplaatsing?
Mijn mannetje is tot nu toe altijd meegegaan.. @dobbermama wat een mooi aantal bevruchtingen!! WOW... @juf en liz, hoop dat jullie van de week mooi nieuws krijgen..
Mijn man gaat alleen bij de 'belangrijke' dingen mee. Tussentijdse echo's etc niet,is bijna onmogelijk ivm zijn werk (vrachtwagenchauffeur). Gelukkig heb ik familieleden en een ongelooflijke goede vriendin die me geen enkele keer alleen hebben laten gaan. Pfff ik ben aan het koken maar kruip zo mijn bed in. Napijn valt me reuze mee. Ben alleen zo moe. Wat doen jullie na een punctie/terugplaatsing met werken. Ik werk als verpleegkundige wisselende diensten en ben de hele week ingepland. De mensen om me heen vinden het heel gek dat ik gewoon ga werken. Behalve vandaag dan en donderdag na de TP. Hoe zit dat bij jullie?
@Liz - Super zeg 10 eitjes... en gelukkig is indd het pijnlijke achter de rug alvast succes voor de TP donderdag. @Dobbermama - Goed nieuws tog ?? op naar 18 febr. @Jufaman81 - Gelukkig dat het bij jou mee viel... ook alvast succes voor de TP donderdag. @r1981 - ben ook erg benieuuwd hopelijk blijft ie weg... en test je 18 febr. positief! Mijn vriend is tot nu toe ook altijd mee geweest naar alle afspraken. @Joha1980 WELKOM!!!!! Ik zit zelf nog steeds in mijn 2e wachtweek van mijn 1ste IVF-behandeling.... vanmorgen om 07.00 uur schrok ik me rot ik had een heel klein beetje vaginaal bloedverlies.... dit was het enige moment van de dag dat ik dit heb gekregen tot nu toe. Ik heb gebeld naar de dienstdoende arts.. ze zeiden niks voor mij te kunnen doen. ik moet gwn door gaan met de 3x2 tabl. progestan.. ik mag daar absoluut niet mee stoppen en moet gwn afwachten tot aanstaande woensdag. omdat dit geen officele teken is van menstruatie!!! __________________________________________________ 2009 - BBZ - 11 weken - Rechter-eileider. 2010 - BBZ - 9 weken - Rechter-eileider verwijderd. 2012 - 1ste IVF-behandeling (start 27 dec.2012). * 21 jan. 2013 - Punctie. * 24 jan. 2013 - Terugplaatsing. * 29 jan. 2013 - Controle ivm risico overstimulatie. * 31 jan. 2013 - 7 dgn. na terugplaatsing negatief getest met clear blue digitaal. * 4 febr. 2013 - Even licht vaginaal bloedverlies gelijk gestop!(nog geen ongi). * 6 febr. 2013-bloedafname, belafspraak(zwangerschapstest).
Liz en Jufa, fijn dat de puncties goed zijn gegaan! Ik mag morgen. Nu wel weer rustig, maar ik was vanmiddag erg zenuwachtig, beetje in de stress. Dobbermama, wat een goed resultaat! Nu hopen dat ie blijft zitten! Voor de rest voor succes met wachten of spuiten. Ik ga verder met me mentaal voorbereiden. Jullie horen van mij wel hoe het gegaan is.
Ruitentien heeeel veel succes morgen. @partner mee naar ziekenhuis: mijn mannetje is elke keer mee gegaan hij wil niet dat ik alleen ga. Liz21 ik heb van vrijdag tot vandaag vrij gehad heb morgen pas weer me eerste werkdag maarja ik had dan ook het weekend er bij zitten. Blackbabrie spannend en wat een twijfel allemaal zeg! Dat wordt de woensdag afwachten.
@dobermama - ja he, pfff om gek van te worden !! gwn !!! maar goed .... @vooor iedereen succes en sterkte allemaal jullie horen gauw de uitslag van mij tot over 2dgn. !!! Er wordt over het algemeen toch niet zoveel gereageerd op mij, en kan niet meer doen dan wachten!! ik maak mezelf er alleen maar gek mee groetjess... xxxx __________________________________________________ 2009 - BBZ - 11 weken - Rechter-eileider. 2010 - BBZ - 9 weken - Rechter-eileider verwijderd. 2012 - 1ste IVF-behandeling (start 27 dec.2012). * 21 jan. 2013 - Punctie. * 24 jan. 2013 - Terugplaatsing. * 29 jan. 2013 - Controle ivm risico overstimulatie. * 31 jan. 2013 - 7 dgn. na terugplaatsing negatief getest met clear blue digitaal. * 4 febr. 2013 - Licht/Roze vaginaal bloedverlies gelijk gestop!(nog geen ongi). * 6 febr. 2013-bloedafname, belafspraak(zwangerschapstest).
Mijn vriend is vandaag wel meegegaan en bij de terugplaatsing ook. Intakegesprek en prikinstructies was hij er ook bij. Maar bij de echo's en FM ben ik alleen gegaan. Hij kan ook lastig vrijnemen, omdat hij een leidinggevende baan heeft. Diegene die boven hem staan weten van onze situatie af en voor belangrijke afspraken krijgt hij dus wel vrij. Ik ga ook morgen weer werken. Ik geef les op een basisschool en ben al vaak de laatste weken afwezig geweest ivm follikelmetingen en echo's. Ik ga zelfs donderdagochtend werken, terwijl ik 's middags de terugplaatsing heb. Nu hebben mijn leerlingen wel de cito-eindtoets en wij vinden het belangrijk dat de eigen leerkracht bij dit soort belangrijke dagen aanwezig is. Ben net begonnen met 2x de utrogestan.... dat is raar om dat vaginaal in te brengen. We wachten maar weer af. @ blackbarbie: je kan ook helemaal niks doen! Dat lijkt me zo frustrerend... Alleen maar wachten. Ik duim voor goed nieuws woensdag! @ Ruitentien: heel veel succes meid! Probeer goed te slapen vannacht en morgenochtend goed te ontbijten. @ Liz: ik ben ook echt heeeeel moe. Heb 1 uur in bed geslapen toen we net terug waren. Vanmiddag nog anderhalf uur in de bank. Heb net lekker gedoucht, maar ik zou zo weer kunnen slapen. Hoop dat het maar tijdelijk is....
Dat is heel raar in te brengen jufaman moet zeggen dat ik die spuit in de ochtend minder vervelend vond dan dit. Achja is maar voor 2 weken zoiets haha ben al aan het aftellen 17-2 laatste dagje haha
Blackbarbie, ik hoop het van harte voor je!! Duimen draaien! Ruitentien, heel veel succes! Bij iedereen is het heel wisselend laat het maar gewoon op je af komen. Hier net weer van de bank af. Heb best wel veel last van mijn buik nu. Ook de misselijkheid komt weer op. Kan alleen maar slapen. Waarschijnlijk komt het er nu allemaal uit. Afgelopen weken (maanden) alleen maar doorgegaan. Ben zo'n bezig bijtje . Denk dat ik deze week even aan mezelf moet gaan denken.' Weltrusten dames ik ga weer slapen!