@Jane - Bedankt!!! vraagje??? kijk morgen moet ik bloed laten prikken en heb ik een belafspraak over de uitslag van het zwangerschapshormoon. Maar ik begreep dat ik hierna nog 2 weken moet wachten voor een 1ste echo Kan het dan ook zo zijn dat mijn menstruatie nog kan komen??? of weet je dat niet??? @R1981 - bedankt!!! en dit zegt eigenlijk nog helemaal niks hoor ... maar ik ben wel heel erg blij @Lizz - bedankt meit !!! nou genietennn.... pfff kben zooo zenuwachtig en kan gwn niet wachten tot de echo, dit duurt weer 2 weken 20 febr. pas weer... @Ruitentien - gelukkig dat ook jij het pijnlijke achter de rug heb nu op de naar de TP donderdag alvast succes!!! @Dobbermama - Bedankt!!! en hopelijk wort het voor jou geen overstimulatie zeg!! sterkte meit... 2009 - BBZ - 11 weken - Rechter-eileider. 2010 - BBZ - 9 weken - Rechter-eileider verwijderd. 2012 - 1ste IVF-behandeling (start 27 dec.2012). * 21 jan. 2013 - Punctie. * 24 jan. 2013 - Terugplaatsing. * 29 jan. 2013 - Controle ivm risico overstimulatie. * 31 jan. 2013 - 7 dgn. na terugplaatsing negatief getest met clear blue digitaal. * 4 febr. 2013 - Licht/Roze vaginaal bloedverlies * 5 febr. 2013 - 12 dgn. na terugplaatsing positief getest met clear blue digitaal Zwanger 1-2 * 6 febr. 2013 - bloedafname, belafspraak (zwangerschapstest). * 20 feb. 2013 - 27 dgn. na terugplaatsing 1ste echo
YOEHOEW!!!!!!! Goed nieuws blackbarbie! Proficiat! Ons lijstje kleurt al mooi roze! Hop hop naar de rest die gaat volgen. Ik word hier vrolijk van! Ik heb vandaag gewoon gewerkt na de punctie van gisteren. Het gaat prima zolang ik niet heel hard hoef te lopen.... En lachen en niesen is ook gevoelig, maar verder voel ik me aardig goed! Oooow Dobber, wat vervelend allemaal! Zorg goed voor jezelf meid, knuffel!
Jufa rustig aan hoor want ik voelde mij zaterdag ook top en heb dus veeel meer gedaan dan wat mijn lichaam aan kon schijnbaar. Blackbarbie mocht ik de 18de positief testen heb ik ook pas 5 maart de eerste echo. Thanks allemaal voor de lieve berichtjes. Lig nu in bed tv te kijken pff vandaag was eigenlijk te veel. Heb allemaal krampjes en steekjes naja voor een goed doel allemaal maar heb er op dit moment even moeilijk mee. Heb het idee dat me lichaam kneitter hard moet werken om weer te herstellen.
jane 1981 **31** zwanger! Romie **28** zwanger! BlackBarbie **25** zwanger! saskiaenroy **28** op naar cryo terugplaatsing. Poppetje77 **35** 15-2 intake Gent Mama-in-love **?** 14-1 uitgangsecho. Carla83 **29** 4-1 begin spuiten. Dobbermama1986 **26** 18-2 zwangerschapstest Lindazzz **27** 16-1 uitgangsecho. Liz21 **26** 4-2 punctie Jufaman81 **31** 4-2 punctie r1981 **31** 23-1 begin spuiten. fiona1983 **29** 25-1 begin spuiten. Sanst **41** 14-2 zwangerschapstest zonneschijn38 **39** bezig met iui ma 4 echo numatje **?** zkh bellen bij menstruatie. Babyliz **22** prikinstructie afwachten, start volgende cyclus. citroen **22** eerst zelf nog een keer proberen. Mariska11 **?** ronde wachten ivm cyste. nana1980 **32** nemen pauze. Ruitentien **30** 05-02 punctie, 07-02 terugplaatsing 22-02 testen @Blackbarbie gefeliciteerd, mooi nieuws. @ dobbermama doe rustig aan @ruitentien fijn dat de punctie erop zit, nu hopen op mooie embryo's. Ja, wat valt die punctie tegen hè.
Ik doe ook wel rustig aan hoor Dobber.... Had vandaag de cito-toets dus hoefde niet veel te lopen in de klas. Heb ook veel achter mijn bureau gezeten. Maar ik ga het zeker rustig aan doen!
Jane 1981 **31** zwanger! Romie **28** zwanger! BlackBarbie **25** zwanger! saskiaenroy **28** op naar cryo terugplaatsing. Poppetje77 **35** 15-2 intake Gent Mama-in-love **?** 14-1 uitgangsecho. Carla83 **29** 4-1 begin spuiten. Dobbermama1986 **26** 18-2 zwangerschapstest Lindazzz **27** 16-1 uitgangsecho. Liz21 **26** 6-2 terugplaatsing Jufaman81 **31** 6-2 terugplaatsing Ruitentien **30** 07-02 terugplaatsing 22-02 testen r1981 **31** 23-1 begin spuiten. fiona1983 **29** 25-1 begin spuiten. Sanst **41** 14-2 zwangerschapstest zonneschijn38 **39** bezig met iui ma 4 echo numatje **?** zkh bellen bij menstruatie. Babyliz **22** prikinstructie afwachten, start volgende cyclus. citroen **22** eerst zelf nog een keer proberen. Mariska11 **?** ronde wachten ivm cyste. nana1980 **32** nemen pauze.
Jane 1981 **31** zwanger! Romie **28** zwanger! BlackBarbie **25** zwanger! saskiaenroy **28** op naar cryo terugplaatsing. Poppetje77 **35** 15-2 intake Gent Mama-in-love **?** 14-1 uitgangsecho. Carla83 **29** 4-1 begin spuiten. Dobbermama1986 **26** 18-2 zwangerschapstest Lindazzz **27** 16-1 uitgangsecho. Liz21 **26** 6-2 terugplaatsing Jufaman81 **32** 7-2 terugplaatsing Ruitentien **30** 07-02 terugplaatsing 22-02 testen r1981 **31** 23-1 begin spuiten. fiona1983 **29** 25-1 begin spuiten. Sanst **41** 14-2 zwangerschapstest zonneschijn38 **39** bezig met iui ma 4 echo numatje **?** zkh bellen bij menstruatie. Babyliz **22** prikinstructie afwachten, start volgende cyclus. citroen **22** eerst zelf nog een keer proberen. Mariska11 **?** ronde wachten ivm cyste. nana1980 **32** nemen pauze.
@poppetje Ja Cambridge en gaat perfect.. Gaat gelukkig niet zo snel als gedacht hebben namelijk ook al 2 x gewoon gegeten omdat we zo een trek hadden hahaha...... Hoef er nog maar 5 en dan hup nieuwe poging want denk dat me ongi nog wel even uitblijft...
Blackbarbie, ongesteld zal je niet worden. Anders is t niet goed. Bliedtest doen ze bij ons zhuis niet. Echo in week 6 is logisch is anders erg weinig te zien. Bij mij hebben ze het wel eerder gedaan ivm bloedverlies en steken.
Even verschil laten zien, eerste is 5+5 tweede 6+4. Als ze dus bij 5 wkn een echo maken kunnen ze alleen een vruchtzakje zien en waarschijnlijk geen vruchtje dus onndig stress voor jou. Bij 6+4 zagen wij een knipperlichtje.
ZWANGER: Jane 1981 **31** zwanger! Romie **28** zwanger! BlackBarbie **25** zwanger! TESTEN: Sanst **41** 14-2 zwangerschapstest Dobbermama1986 **26** 18-2 zwangerschapstest Liz21 **26** 6-2 terugplaatsing Jufaman81 **32** 7-2 terugplaatsing Ruitentien **30** 22-02 testen BEZIG MET SPUITEN: Mama-in-love **?** 14-1 uitgangsecho. Lindazzz **27** 16-1 uitgangsecho. Carla83 **29** 4-1 begin spuiten. r1981 **31** 5-2 uitgangsecho, 11-2 echo fiona1983 **29** 25-1 begin spuiten. OVERIG: zonneschijn38 **39** bezig met iui ma 4 echo saskiaenroy **28** op naar cryo terugplaatsing. Poppetje77 **35** 15-2 intake Gent numatje **?** zkh bellen bij menstruatie. Babyliz **22** prikinstructie afwachten, start volgende cyclus. citroen **22** gestopt Mariska11 **?** ronde wachten ivm cyste. nana1980 **32** nemen pauze. __________________ Is dit overzichtelijker?
Jaaa veel overzichtelijker, mooi! Heb alleen morgen pas de terugplaatsing Vandaag gaan werken. Of ja, werken, ik was aanwezig. Aangezien ik als wijkverpleegkundige werk en veel moet bukken, tillen hadden ze me andere werkzaamheden gegeven. Lekker er even uit. Ik vindt het zooo moeilijk om thuis te zitten en niets te doen. Nu wel lekker op de bank een dutje doen. Goed uitrusten voor morgen! De pijn is nu overgegaan in hevige spierpijn. Als mijn blaas vol is of als mijn darmen in beweging zijn dan voel ik dit best wel erg. Hoe gaat het met de andere dames??
@Jane - mooie echo meit !!! @allemaal - Ik heb vanmorgen bloed laten afnemen voor een zwangerschapstest, zoals jullie weten heb ik al 2 positieve testen via clea rblue digitaal en de kruidvat test... helaas is uit mijn bloed een iets te lage zwangerschapshormoon gevonden, hierdoor moet ik vrijdag opnieuw bloed laten afnemen om te kijken of het zwangerschapshormoon daalt of juist stijgt!!! als deze daalt heb ik te maken met een mislukte zwangerschap... vrijdag weet ik meer .... ik hou jullie op de hoogte ______________________________________________ 2009 - BBZ - 11 weken - Rechter-eileider. 2010 - BBZ - 9 weken - Rechter-eileider verwijderd. 2012 - 1ste IVF-behandeling (start 27 dec.2012). * 21 jan. 2013 - Punctie. * 24 jan. 2013 - Terugplaatsing. * 29 jan. 2013 - Controle ivm risico overstimulatie. * 31 jan. 2013 - 7 dgn. na terugplaatsing negatief getest met clear blue digitaal. * 4 febr. 2013 - Licht/Roze vaginaal bloedverlies. * 5 febr. 2013 - 12 dgn. na terugplaatsing positief getest met clear blue digitaal Zwanger 1-2 * 6 febr. 2013- bloedafname, belafspraak (zwangerschapstest) iets aan de lage kant!!! * 8 febr. 2013 - Opnieuw bloedafname, bel afspraak!!!
@Liz21, sorry! Heel veel succes morgen dan natuurlijk! Thuis zitten is idd echt niet leuk! Ik zit momenteel zonder baan dus ik weet hoe het voelt. @BlackBarbie; jaiks! Dat komt toch even hard aan dan. Fingers crossed voor vrijdag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Najaaaaa!! Denk je echt alles gehad te hebben! Heb ik een voicemail van het ziekenhuis, dus ik denk oei dat zit fout!! Want ze zouden vandaag of morgenochtend bellen als de terugplaatsing (om welke reden) niet door zou gaan.... Bel ik terug op, zegt ze: je weet alvast wel waarvoor ik bel? Ikke huilend: jaaah, het is niet goed. Zegt ze: oownee hoor, maar de tijd moet morgen verzet worden, want er is geen arts beschikbaar! GODVERDOMME, daar krijg je toch een hartverzakking van!!!! Ipv 15.30 is de terugplaatsing vervroegd naar 12 uur!! Jippie, hoe eerder hoe beter! Ikke weer: maar worden we nu morgen nog gebeld als het fout is?? Hmmm, ze zal ff kijken.... duurt lang-langer-langst!! Mevrouw? Jaaaa? Ik heb stiekem in uw dossier gekeken en het ziet er echt heel erg goed uit! Niet tegen de dokter zeggen anders ben ik de klos! Pffffffff Als ze nog eens iets hebben, die professionals!! Vinden ze het gek dat het emotioneel zwaar wordt! Ja, duh op deze manier wel wat zwaarder jaaa! Sooow, dat moest ik ff kwijt!! Eind-goed-al-goed zullen we maar hopen!! KLOTE blackbarbie!! Ik duim voor je! Ik heb ook een hele aanwezige buik liz21!! Ik zit vol, heb weinig trek en ik hoor hem gewoon rammelen en borrelen!
Jufaman, schrikken zeg! Maar top van de goede uitslag! Nu krijg ik ook de kriebels voor morgen. Als het niet goed was hadden ze wel al gebeld denk ik (???)