In dec 2012 / Jan 2013 starten met IVF-ICSI

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Dobbermama1986, 14 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BlackBarbie

BlackBarbie Actief lid

21 jan 2013
    101
    0
    0
    @Allemaal - :$ HELP!!! ik heb nou ineens bruine afscheiding??? (beetje slijmerig) dit krijg ik meestal als ik mijn menstruatie komt.
    krijg ik nu een :$ Miskraam!!!! iemand hier bekend mee??? :(

Blackbarbie - 25 jaar - 1ste poging - 1ste kindje!!!
    * 21 jan. 2013 - Punctie.
    * 24 jan. 2013 - Terugplaatsing.
    * 29 jan. 2013 - Controle ivm risico overstimulatie.
    * 31 jan. 2013 - 7 dgn. na terugplaatsing negatief getest met clear blue digitaal.
    * 4 febr. 2013 - Licht/Roze vaginaal bloedverlies.
    * 5 febr. 2013 - 12 dgn. na terugplaatsing positief getest met clear blue digitaal Zwanger 1-2
    * 6 febr. 2013- bloedafname, belafspraak (zwangerschapstest) iets aan de lage kant!!! :( 36.1 mIU/ml.
    * 6 febr. 2013 - Bruine afscheiding (beetje slijmerig) :(
    * 8 febr. 2013 - Opnieuw bloedafname, bel afspraak!!!

2. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    ZWANGER:
    Jane 1981 **31** zwanger!
    Romie **28** zwanger!
    BlackBarbie **25** zwanger!

TESTEN:
    Sanst **41** 14-2 zwangerschapstest
    Dobbermama1986 **26** 18-2 zwangerschapstest
    Liz21 **26** 6-2 terugplaatsing
    Jufaman81 **32** 7-2 terugplaatsing
    Ruitentien **30** 22-02 testen

BEZIG MET SPUITEN:
    Mama-in-love **?** 14-1 uitgangsecho.
    Lindazzz **27** 16-1 uitgangsecho.
    Carla83 **29** 4-1 begin spuiten.
    r1981 **31** 5-2 uitgangsecho, 11-2 echo
    fiona1983 **29** 14-2 uitgangsecho, 21-2 echo.

OVERIG:
    zonneschijn38 **39** bezig met iui ma 4 echo
    saskiaenroy **28** op naar cryo terugplaatsing.
    Poppetje77 **35** 15-2 intake Gent
    numatje **?** zkh bellen bij menstruatie.
    Babyliz **22** prikinstructie afwachten, start volgende cyclus.

citroen **22** gestopt
    Mariska11 **?** ronde wachten ivm cyste.
    nana1980 **32** nemen pauze.

Heb mijn gegevens even aangepast... begint nu steeds dichter bij te komen...

@R1981, erg overzichtelijk zo inderdaad, fijn!

@Blackbarbie... jeetje... wat spannend heb er geen ervaring mee dus kan er niks over zeggen... mijn duimen draaien voor je!!

@dobbermama, echt lekker rustig aan doen, en inderdaad veel blijven drinken...

@saskia, goed bezig met het afvallen hoor!! En tja, wel balen dat je menstruatie nu op zich laat wachten...

@poppetje, voor jou bijna naar Gent... spannend!! Hoop dat ze je daar goed vooruit kunnen helpen!

@jane, mooie echo's hoor! Geniet lekker van je zwangerschap meid!

@ruitentien, spannend morgen en gelukkig het ergste gehad wat betreft de behandeling denk ik... die punctie heb je lekker achter de rug...

@romie, gelukkig ben je weer lekker thuis en kan je mannetje je vertroetelen... anders was ik zeker even bij je op bezoek gekomen als je nog in Eindhoven lag en ik was daar! (maar ja dat duurt nog een week, dus gelukkig mocht je al eerder weg!)

@jufaman, jij ook echt rustig aan doen hoor... werk zelf ook in het onderwijs en weet dat je daar over het algemeen niet even rustig een paar uurtjes kunt werken, maar toch meteen volle bak aan de gang moet... nou ligt dat natuurlijk ook aan je groep, maar let op je lichaam... wat ontzettend schrikken dat telefoontje trouwens... maar gelukkig inderdaad een positief einde!

@liz, voor jou ook spannend morgen... fijn dat je ander werk kon doen!

Hier zo maar weer ff de deca zetten... wordt echt een gewoonte ;) merk wel dat ik wat moe ben de laatste tijd, maar dat kan ook komen van de drukte op het werk, heb oudergesprekken en dat is altijd best druk...

3. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Ik heb er ook geen ervaring mee blackbarbie!!! Maar ik hoop op iets onschuldigs.... Sterkte meid, *knuffel*

4. BlackBarbie

BlackBarbie Actief lid

21 jan 2013
    101
    0
    0
    @Allemaal- Bedankt voor jullie reacties, ik wacht wel gwn af tot vrijdag... meer kan ik ook niet doen... ik heb ondertussen veel verhalen gelezen over bruine afscheiding op verschillende soorten andere forums. De een zegt dat het hoort, het oud bloed is en van de innesteling kan zijn. De ander zegt dat het een begin van een menstruatie is die over gaat naar rood bloed!!! :(
    ik hou jullie op de hoogte .....

Blackbarbie - 25 jaar - 1ste poging - 1ste kindje!!!
    * 21 jan. 2013 - Punctie.
    * 24 jan. 2013 - Terugplaatsing.
    * 29 jan. 2013 - Controle ivm risico overstimulatie.
    * 31 jan. 2013 - 7 dgn. na terugplaatsing negatief getest met clear blue digitaal.
    * 4 febr. 2013 - Licht/Roze vaginaal bloedverlies.
    * 5 febr. 2013 - 12 dgn. na terugplaatsing positief getest met clear blue digitaal Zwanger 1-2
    * 6 febr. 2013- bloedafname, belafspraak (zwangerschapstest) iets aan de lage kant!!! :( 36.1 mIU/ml.
    * 6 febr. 2013 - Bruine afscheiding (beetje slijmerig) :(
    * 8 febr. 2013 - Opnieuw bloedafname, bel afspraak!!!

5. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    @blackbarbie ik ga voor je duimen dat het allemaal goed komt!

6. Ruitentien

17 jan 2013
    43
    0
    0
    NULL
    NULL
    @blackbarbie, heel veel sterkte , ik duim voor een goede afloop

@jufaman, wat een schrik maar wel goed nieuws Succes morgen met terugplaatsing

@liz, jij ook succes. Ik heb ook aardig de zenuwen.

Vandaag rustig aan gedaan, gaat al een stuk beter. Hopelijk was het allemaal niet voor niks.

Sanst en Dobbermama, succes met wachten en lekker rustig aandoen en proberen te genieten. Morgen sluiten wij bij jullie aan. Hopen op een 100% score ;)

Voor de anderen succes met spuiten of met de andere fase waar je in zit

7. Dobbermama1986

Dobbermama1986 Fanatiek lid

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Jufa haha ik kreeg da roze nie voor elkaar op me telefoon dank je wel haha
    Nou dat zou inderdaad wel even schrikken zijn ja als ze je dan bellen maaaaaar GOED NIEUWS DUS :D:D Succes morgen

saskia nog maar 5 kilo doe je goed!!

Jane leuk dat je die echo's er zo op hebt gezet wat een verschil elke keer zeg dat groeit eigenlijk nog best snel zo'n kleintje

R1981 Beter hoe dat jij die lijst hebt gemaakt :D misschien eens kijken wie er echt niet meer hier zit en die eruit halen zodat de lijst mooi schoon blijft :D echt super dat je dat gedaan hebt

Liz21 wat goed van je dat je toch bent gaan werken, merk aan mezelf ook dat als je even wat anders kan gaan doen alles kwa denken enzo over ivf even weg zakt (klein beetje dan).
    Nou bij mij is het nu ook minder aan het worden kwa pijn haha het is alleen wel allemaal gevoelig en loop nu iets anders en langzaam omdat het anders wel pijn doet. Ga me sporten voor deze week en maandag ook afzeggen. moet echt goed rusten en sporten is niet rusten.
    Maar nog veel belangrijker veel succes morgen!!

Blackbarbie gadver wat een rot nieuws meis!!!!!!! Helaas ben ik niet bekend met een miskraam of iets in die richting sorry. ohhh zit zo te duimdraaien voor je!

Fiona ik was van de deca spuiten ook vaak wat meer moe ook wanneer alle andere bijwerkingen weer weg waren getrokken.

Ruitentien jaa wat spannend is het nu aan het worden haha zei toen straks tegen me mannetje we zitten al bijna op de helft van de eerste wacht week :D:D

8. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    #748 Dobbermama1986, 6 feb 2013
    Laatst bewerkt: 6 feb 2013
    ZWANGER:
    Romie **28** zwanger!

TESTEN:
    Liz21 **26** 7-2 terugplaatsing

BEZIG MET SPUITEN:

OVERIG:

-------------------------------------------------------------
    Ik heb even iedereen die of gestopt is of waar we al een lange tijd niks meer van hebben gehoord eruit gehaald.
    Als iemand zichzelf mist sorry als ik je eruit heb gehaald zet jezelf er zeker terug is want ook jij bent belangrijk.

9. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Mijn mening is dat het een mooi lijstje aan het worden is!

ZWANGER ♥:

Romie **28** zwanger!

TESTEN:
    Liz21 **26** 7-2 terugplaatsing

BEZIG MET SPUITEN:
    Lindazzz **27** 16-1 uitgangsecho.

OVERIG:

10. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    jufa wa ben de toch een romanticus met da hartje haha (ik had alleen net lindazz eruit gehaald net nadat jij die bij mij had gekopieerd haha
    dus de volgende die da lijstje doet haha hint hint

11. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    @Dobbermama, Sanst. Hoe voelen jullie je nu? Geen last van de utrogestan? Hoop dat de babs blijft hangen..

@Blackbarbie, ik hoop dat het allemaal goed komt meid. Je hoort meer meiden die een gezonde zwangerschap hebben voldragen die tussendoor bloed hebben verloren. Mijn duimen draaien nog steeds voor je.

@de rest.. ook voor jullie hoop ik dat alles goed gaat.

Voor hier.. sinds de paragnost bij mij is geweest ben ik een stuk rustiger van binnen.. lastig uit te leggen. Volgende week Gent, ben zo benieuwd. Wacht nu op mijn menstruatie, had het gisteren moeten krijgen, sinds dinsdag al chocoladetrek, chago etc maar nog geen bloed te zien :S Dat vind ik wel irritant want voor de ICSI was ik echt netjes op tijd altijd.

12. r1981

r1981 Actief lid

13 nov 2012
    356
    0
    0
    Liz en Jufa, heel veel succes vandaag! Ik denk aan jullie!!!

Blackbarbie, ik wel ervaring met mk maar het is voor iedereen anders. Dus heel veel sterkte met afwachten en laat de arts maar zeggen wat het is. Ik blijf voor je hopen dat alles goed is!!!

Poppetje77, voor jou komt het gelukkig ook weer dichterbij. Mijn menstr kwam bijna een week te laat nu, terwijl ik dat anders ook nooit heb. Heel irritant ja! Ik ben heel benieuwd wat je in Gent te horen krijgt. Spannend!

13. sjenaica

sjenaica Actief lid

8 jul 2012
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Ik lees hier al paar dagen mee. Wat een spanning zeg! Zou het leuk vinden om met jullie mee te schrijven.

Blackbarbie hoop echt dat alles goed gaat! Het komt idd wel vaker voor bloedverlies en het is ook wel vaker gebeurd dat er ondanks een lagere waarde toch een hele goede zwangerschap is. Ik duim met iedereen mee voor jou!

Even hoe ik er voor sta.

Heb 6 icsi's gedaan in natuurlijke cylus. Hieruit 4 tp's en geen zwangerschap

1 poging icsi waaruit 12 eitjes, 1tp en 0 in de vriezer en geen zwangerschap.

Ben nu beland in mijn aller laatste poging. Vanavond pregnyl en zaterdag punctie. De geschatte eitjes tussen de 5 en 7. Dit is wel stuk minder dan de vorige x maar goed als er toch niks in de vriezer komt ben ik hier wel blij mee. Mijn hoop is dat ik 2 mooie bevruchtingen terug kan krijgen, dan is mijn doel gehaald.

Wens iedereen heel veel geluk in deze mm!

14. Ruitentien

17 jan 2013
    43
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom Sjenaica!

Hier even goed nieuws. Er hebben bevruchtingen plaatsgevonden, gelukkig! Was beetje bang voor omdat ik maar 4 eicellen had. Vanmiddag om 13.00 terugplaatsing en dan hoor ik ook meer details.

Liz en Jufaman, jullie al meer nieuws?

15. sjenaica

sjenaica Actief lid

8 jul 2012
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ruitentien wat een goed nieuws! Hoop dat ik je spoedig mag volgen want ik vind het ook best eng met misschien maar 5 eitjes en mijn laatste poging.
    Heel veel suc6 straks en lekker rustig aan doen!

16. r1981

r1981 Actief lid

13 nov 2012
    356
    0
    0
    Ruitentien, succes vanmiddag!!!!
    Sjenaica, lees en schrijf lekker mee. Ook voor jou heel veel succes, ik hoop met je mee op een terugplaatsing van 2 supermooie embryootjes!!!! ps puur uit nieuwsgierigheid: vanuit natuurlijke cyclus, dat houdt in dat jij niet hebt hoeven spuiten? Waarom heb je daarvoor gekozen?

17. sjenaica

sjenaica Actief lid

8 jul 2012
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    R1981 in eigen cyclus moet je ook spuiten. Rond dag 10 van de cyclus begin je met echo's. Dan heeft je lichaam zelf een eitje gekozen en als de follikel rond de 14mm is begin je met spuiten. Het richten is dus echt op 1 en heel soms 2 follikels. De reden dat ik hier voor gekozen heb is dat je dit 6x mag doen en dat wordt gezien als 1 poging. Wel zit er risico's aan vast. Het kan gebeuren dat de follikel weg is bij de punctie of dat dat 1ne eitje niet bevrucht is.
    Dit doen ze nog niet in alle ziekenhuizen.
    Ik heb 2x gehad dat t eitje weg is. Maar toch 4 hele mooie bevruchtingen terug gehad alleen zonder resultaat.

18. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Hoi meiden, ik sta op het lijstje nog bij het spuiten, ben niet veel actief geweest ;) Maar ik heb positief getest!
    Maar jullie mogen me er ook vanaf halen hoor, aangezien ik niet erg actief ben... ;)

19. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Meiden, heb al een paar dagen wat buikpijn.
    Gisteravond bruin verlies en nu ook paar druppels rood.
    Mag om 13:30 komen voor een echo.
    Hoef natuurlijk niet te zeggen hoeveel zorgen ik mij maak.
    Duimen jullie voor een goede afloop?
    Sorry voor ego bericht.

20. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    @jane he bah hopelijk straks een hele mooie echo. Ik ga voor je duimen meis. Ik snap dat je je zorgen maakt.

@sjenaica welkom meid. Voor jou ook erg spannend de laatste poging. Ik duim voor je!

@mama inlove. Gefeliciteerd!

@ruitetien succes vanmiddag!

Deel Deze Pagina