@Allemaal bedankt voor jullie reacties... a.s woensdag moet ik voor een evaluatiegesprek / startgesprek ter voorbereiding voor de behandeling met de ingevroren embryos. Ik sta dus op ROOD!!!! Blackbarbie - 25 jaar - 1ste IVF-poging Mislukt - Miskraam. ______________________________________________ 2009 - BBZ - 11 weken - Rechter-eileider. 2010 - BBZ - 9 weken - Rechter-eileider verwijderd. 2012 - 1ste IVF-behandeling (start 27 dec.2012). * 21 jan. 2013 - Punctie. * 24 jan. 2013 - Terugplaatsing. * 29 jan. 2013 - Controle ivm risico overstimulatie. * 31 jan. 2013 - 7 dgn. na terugplaatsing negatief getest met clear blue digitaal. * 4 febr. 2013 - Licht/Roze vaginaal bloedverlies. * 5 febr. 2013 - 12 dgn. na terugplaatsing positief getest met clear blue digitaal Zwanger 1-2 * 6 febr. 2013- bloedafname, belafspraak (zwangerschapstest) iets aan de lage kant!!! 36.1 mIU/ml. * 6 febr. 2013 - Bruine afscheiding (beetje slijmerig) * 7 febr. 2013 - Bruin/rood bloedverlies SPOED HCG 25 mIU/ml (Miskraam). *13 febr.2013 -Evaluatiegesprek,Startgesprek,Voorbereiden voor de behandeling met de ingevroren embryos.
dames!!! mag ik ook weer even mn vraag neer leggen met rollende tranen in mijn ogen........ wij hebben de 3e icsi gehad en 2 top emmys terug gekregen ..... 0p 30-1 en nu weet ik dat terugplaatsingdag altijd dag 0 is als ik me niet vergis vanuit het ziekenhuis mag ik 15-2 testen...... nu wordt ik van morgen wakker en zag in sorry maandverband dat ik bruin was verloren.... bij plassen niets met afvegen blijft bruin echt bah zou dit een innesteling kunnen zijn?? of mag ik me bij neer leggen dat ik helaas geen 3e kindje zal krijgen wie oh wie bekent met dit en toch goed nieuws
Blackbarbie, wat verdrietig meid. Hier zijn gewoon geen woorden voor. Vanuit mijn hart een heeeeeeele grote knuffel!
Blackbarbie, heel veel sterkte meis, dikke knuffel. Joha, bruin is oud bloed, kan van verschillende dingen komen. Het kan nog van je punctie zijn (weet niet wanneer deze geweest is?) kan ook van een ovulatie zijn (tp cryo). Maar het kan ook van een innesteling zijn. Je zit nog ver voor je test datum dus er valt echt nog niks over te zeggen, maar niet de moed u al opgeven hoor!
ZWANGER ♥: Jane 1981 **31** zwanger! Romie **28** zwanger! TESTEN: Sanst **41** 14-2 zwangerschapstest Dobbermama1986 **26** 18-2 zwangerschapstest Liz21 **26** 7-2 terugplaatsing Jufaman81 **32** 21-02 bloed prikken 22-02 uitslag Ruitentien **30** 22-02 testen zonneschijn38 **39** (IUI) 6-2 inseminatie, over 2 wkn testen BEZIG MET SPUITEN: Lindazzz **27** 16-1 uitgangsecho. r1981 **31** 5-2 uitgangsecho, 11-2 echo fiona1983 **29** 14-2 uitgangsecho, 21-2 echo. OVERIG: BlackBarbie **25** 13-2, voorbereiden terugplaatsing cryo saskiaenroy **28** op naar cryo terugplaatsing. Poppetje77 **35** 15-2 intake Gent Babyliz **22** prikinstructie afwachten, start volgende cyclus. @Blackbarbie, het doet me zeer om jou aan te passen in het lijstje, maar het lijkt me voor jou nog heftiger als dat niet gedaan wordt. Sterkte meis, we leven allemaal met je mee hier!
@blackbarbie wat een verdrietig nieuws. Heel veel sterkte. Weet niet zo goed wat ik moet zeggen. @poppetje ik voel me goed, alleen wat hoofdpijn maar of dit van de utrogestan is, weet ik niet. Sinds een paar dagen erg moe.Had jij bijwerkingen? @ sjenaica welkom! @ mama in love gefeliciteerd met dit mooie nieuws. (Wel tegenstrijdig allemaal in één bericht). Mijn vriend gaat niet altijd mee omdat het niet kan vanwege zijn werk. Wel bij uitleg, punctie en terugplaatsing. De echo's ga ik meestal alleen. Het wachten valt me zwaar en je wordt er zo onzeker van. Nog bijna een week wachten met testen. Ik durf gewoon niet eerder.
@Sanst, ik heb maar drie dagen utrogestan gebruikt maar ik kreeg enorme pijnlijke borsten, die zijn gebleven tot na mijn eerste menstruatie na het EMC debakel.
Nee Liz21, geen last van mijn rug. Wel gespannen en pijnlijke borsten. En nog steeds een soort van 'buikspierpijn' in mijn buik, maar volgens mij is dat nog van de punctie! Verder hier nu lekker een hele week vakantie. Helaas geen carnaval voor mij, maar een relax-weekje voor de boeg! Ook heerlijk!
sanst als je niet eerder durft te testen dan wacht je toch tot de datum waarop je wel mag testen je moet het toch in je echo tempo doen dat testen sommige testen volgens mij die hele 2 weken ik weet nie hoe vaak tja is wat ieder zijn eigen manier toch. poppetje he he nou eindelijk komt de week in zicht dat jij je gesprek ik gent gaat krijgen.... zo lang op moeten wachten. liz21 ik heb de eerste zoveel dagen ook wat last van me onderrug gehad Jufa ohhh wat ben ik jaloers ik zou zo graag een week even er tussenuit willen gaan even niet werken en lekker met dit alles bezig kunnen zijn. van de andere kant mijn eerste week wachten zit er al weer bijna op. maandag gaat mijn tweede week in. @hier vandaag brief gehad van het ziekenhuis ik heb er 7 in de vriezer helemaal happy. van de 13 uit de punctie zijn er 12 gaan groeien, 1 is er terug geplaatst, 7 in de vriezer en helaas 4 die net nie voldoende of helemaal nie voldoende zijn geweest om in te kunnen vriezen. Valt me niet tegen. Verder ik ben eigenlijk heel weinig met dit alles bezig. Zoo raar ik weet nie hoe ik me er onder moeten voelen, of ik kwa lichaam iets zou moeten voelen kweet nie ben er een beetje blanco onder raar he. Net alsof ik mezelf mega aan het beschermen ben zodat ik niet te hard geraakt wordt als de test negatief is.....
Hier ook last van onderrug en steken aan linkerkant buik. Wel vervelend, beetje de klachten die ik heb als ik ongi word Goed nieuws Dobbermama! Hopelijk heb je ze niet nodig
Sanst, wat spannend de testdag komt steeds dichter bij! Jufa, aan mijn borsten voel ik helemaal niets. Geniet lekker van je weekje vrij! Dobber, wat heerlijk dat er 7 in de vriezer zitten! Hier is het wat minder. Gisterenavond de hele tijd rugpijn gehad. Ik heb dit normaal ook altijd een dikke week voordat ik ongesteld moet worden dus het bracht geen prettige gedachten bij me op. Vannacht heb ik het zo warm gehad en nu ben ik ook weer aan het zweten. Ik hoop niet dat i de griep krijg. Ik ga maar weer terug naar bed.
Fijn zoveel cryo's. Laten we hopen dat je ze pas nodig hebt voor een brusje. Romie hoe is t met jou? Nieuwe dames welkom.
Ruitentien en liz21 veeeel rusten echt waar en veel drinken. Ik was dinsdag in het ziekenhuis dat het niet goed ging en het gaat nu al zzzoooovvveeeeeeel beter.ben gewoon gaan werken maar daarna niks anders gedaan dan bankhangen en in bed liggen.