In dec 2012 / Jan 2013 starten met IVF-ICSI

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Dobbermama1986, 14 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjenaica

sjenaica Actief lid

8 jul 2012
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames net mijn punctie gehad. Pfff wat was Ik bang dat alles al weg was. Dat we helemaal geen kans zouden hebben in onze laatste poging. Maar alles ging goed en ondanks mijn arts (uit ander ziekenhuis) zei dat ik blij moest zijn met 5 max 7 eitjes deze ronde hebben we er toch mooi 8! Nu maandag afwachten. Ben zo opgelucht!

2. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    @sjenaica super 8 eitjes! Ik duim voor je voor mooie Emmy's!

Hier nog steeds rustig aandoen. Als ik teveel loop dan merk ik dat meteen aan mijn buik. Ik zit al weer bijn op mijn oude gewicht op een paar ons na. Alleen mijn buik blijft nog steeds opgezet?! Zo raar. Ik dacht dat dat ook wel minder zou worden. Want anders zou het betekenen dat ik met 6 weken al positie broeken aan zal moeten.
    Haha. Nu nog lekker in mijn joggingbroek omdat het kan.
    Verder zit en lig ik nog de hele dag. Wel heel saai hoor. Gister meegeholpen met eten koken. Maar dat was nog geen succes. Tussendoor zitten en ik was bekaf.

Sorry als ik niet op de rest reageer. Ik lees alles maar kan het af en toe niet meer bijhouden hihi. Maar ik denk wel aan jullie!

3. Liz21

Liz21 Bekend lid

9 okt 2008
    500
    0
    0
    Sjenaica, wat goed!! Ik duim voor mooie bevruchtingen!

Romie, je conditie is helemaal weg natuurlijk. Het is ook niet niks wat je hebt meegemaakt. Geloof je gelijk dat je het saai begint te vinden. Ik was het na 1 dag al zat! Belangrijkste is dat alles goed met je is en natuurlijk je wondertje.

Hier gaat het alweer wat beter. Boh wat was ik down vanmorgen. Lees achteraf dat dit een bijwerking kan zijn van de 'bolletjes' . Maar heb mijn knop omgezet en ben lekker (heel rustig) gaan sporten. Merk toch wel dat dit mij erg ontspannen maakt. Ben afgelopen dagen op die bank bijna doorgedraaid!

4. Dobbermama1986

Dobbermama1986 Fanatiek lid

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    sjenaica jeeej toch nog 8 mooi nieuws :D stomme vraag heb jij jezelf al in ons lijstje erbij gezet? Wanneer heb je de terugplaatsing?

romie is ook niet niks he wat je hebt gehad. ik had al aardig wat last van me buik enzo pff ik had nie graag in jou schoenen gestaan dat weet ik wel.
    Maaar je bent door het ergste heen en kan nu lekker uitkijken naar je echo de 19de

liz21 nou mooi dat jij je weer wat beter voelt wel rustig aan doen he met sporten ;)

ik zit hier terwijl mensen in mijn omgeving gezellig carnaval aan het vieren zijn... zit echt te balen haha en ja weet het is voor een goed doel maar ben echt een carnaval persoon haha heb zelfs bij en carnavalsvereniging gezeten hahahaha.
    nou zal zo eens me mannetje naar buiten schoppen met de hond en dan eens kijken wat we gaan eten vanavond. vanavond een avondje alleen haha zal er vroeg in liggen vandaag denk ik

5. sjenaica

sjenaica Actief lid

8 jul 2012
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dobbermama Ik sta nog niet in t lijstje lig nu in bed en op telefoon gaat t lastig.
    Heb maandag een tp als alles goed gaat. Zal me binnen kort toevoegen of als iemand dat wil doen mag dat natuurlijk ook ; )

Sjenaica **31** 11-02 terug plaatsing

Wel balen dat je carnaval mist. Als je nu zwanger bent is t volgend jaar oppas regelen en feesten!

@ romie lekker rustig aan doen! Je lichaam geeft aan wat jullie nodig hebben.

@ liz gelukkig dat je je al weet iets beter voelt. Het blijft zwaar deze mm.

6. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Ik heb hetzelfde hier Dobber!! Ik ben ook echt een carnavaller! Vriend zit in de vereniging hier opt dorp en loopt morgen de optocht mee. De optocht komt langs ons huis en ieder jaar heb ik een statafel buiten staan met schrobbeler en bier voor diegene die meelopen. Dat doe ik morgen natuurlijk wel!! En ik ga ook nog mee naar de prijsuitreiking. Maar dat is in een zaaltje en kun je zitten. Iedereen hier in de omgeving denkt dat ik ziek ben en antibiotica slik. Dat is mooi, want dan hoef ik niks uit te leggen.

Hier gaat het goed, voel me prima. Ben wel moe en heb last van een harde buik en vol gevoel. Ik kan mijn buik ook niet inhouden zeg maar... Dat terwijl ik op hetzelfde gewicht zit.

Wat goed Sjenaica!! Lekker je rust nemen nu meid! Laat je maar goed verwennen!

7. snoopy100

snoopy100 Actief lid

12 sep 2011
    237
    42
    28
    Vrouw
    Brabant
    QUOTE=Dobbermama1986;14467589]ZWANGER:
    Jane 1981 **31** zwanger!
    Romie **28** zwanger!
    BlackBarbie **25** zwanger!

TESTEN:
    Sanst **41** 14-2 zwangerschapstest
    Dobbermama1986 **26** 18-2 zwangerschapstest
    Liz21 **26** 7-2 terugplaatsing
    Jufaman81 **32** 7-2 terugplaatsing
    Ruitentien **30** 22-02 testen
    Snoopy100**32** hopelijk 12-2 terugplaatsing

BEZIG MET SPUITEN:
    r1981 **31** 5-2 uitgangsecho, 11-2 echo
    fiona1983 **29** 14-2 uitgangsecho, 21-2 echo.

OVERIG:
    zonneschijn38 **39** wo 6 feb. Inseminatie gehad.
    saskiaenroy **28** op naar cryo terugplaatsing.
    Poppetje77 **35** 15-2 intake Gent
    Babyliz **22** prikinstructie afwachten, start volgende cyclus.

Heb mezelf er ook even bij gezet. Vandaag punctie gehad. Gelukkig erg mee gevallen. 15 eicellen. Zoooooo blij! Nu wachten tot maandag. Dan krijgen we en telefoontje en krijgen we te horen of er dinsdag een terug plaatsing is. Weer een spannende paar dagen....

8. sjenaica

sjenaica Actief lid

8 jul 2012
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dan lopen we gelijk op snoopy. 15 eitjes mooie score, daar zit vast wel wat mooi tussen maandag.

9. Liz21

Liz21 Bekend lid

9 okt 2008
    500
    0
    0
    Carnaval kan ik gelukkig goed mijn huis voorbij zien gaan. Vorig jaar zijn we een weekje weg geweest en dit beviel wel goed.
    Al is het wel heel leuk om te zien op tv hoe de mensen plezier hebben.

Ook hier een erg aanwezige buik die ik niet kan inhouden. Moet me er echt naar kleden want ben voor de rest maar tenger. In gewicht inderdaad niets bijgekomen. Vandaag geen napijn meer gehad van de punctie, alleen als ik snel opsta.
    Wel blijf ik zeurende rugpijn houden en zo'n ongesteldheidsgevoel.
    Het is hetzelfde gevoel als altijd..Wordt daar eigenlijk niet blij van.

10. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    Hier ook geen carnaval. Wij doen er niet meer aan mee.
    We zouden nu eigenlijk met de familie in een landal huisje zitten.
    Maar hebben dat gezien mijn situatie af moeten blazen. We baken er echt enorm van..
    Als het goed is krijgen we gelukkig wel ons geld terug...

11. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    ZWANGER:
    Romie **28** zwanger!

TESTEN:
    Liz21 **26** 7-2 22-02 testen
    Jufaman81 **32** 22-02 testen (uitslag bloedtest)
    Snoopy100**32** hopelijk 12-2 terugplaatsing

BEZIG MET SPUITEN:

OVERIG:
    zonneschijn38 **39** wo 6 feb. Inseminatie gehad.

12. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    ZWANGER:
    Romie **28** zwanger!

TESTEN:
    Liz21 **26** 7-2 terugplaatsing
    Jufaman81 **32** 7-2 terugplaatsing
    Zonneschijn38 **39** wo 6 feb. Inseminatie gehad.

BEZIG MET SPUITEN:

OVERIG:
    Sjenaica **31** 11-2 terugplaatsing.
    Snoopy100 **32** hopelijk 12-2 terugplaatsing
    BlackBarbie **25** op naar cryo terugplaatsing.

Ik heb de lijst even aangepast.
    Snoopy, wil je de volgende keer de goede lijst kopiëren?
    Bij blackbarbie is het fout gegaan dus is denk ik vrij pijnlijk om haar te zien bij de lijst van de zwangeren.
    Dames met test datums, willen jullie die nog even vermelden?
    Dan zal ik de lijst aanpassen.
    Volgens mij is de lijst nu weer zoals hij moet zijn.
    Ik heb iedereen even een kleurtje gegeven, anders valt t zwangere lijstje zo op.
    Iedereen is bijzonder op deze lijst en hoort op te vallen vind ik.

13. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    Fijn zo´n duidelijk lijstje jane!
    Jeetje blackbarbie, wat een ontzettend rotnieuws voor je! Heel veel sterkte...
    Hier ook geen carnaval dit jaar... aangezien we niet mogen drinken vond zeker vl het geen goed plan...
    Dus we zitten nu heerlijk in een huisje op ameland met onze hond.
    Zometeen lekker wandelen!

14. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    ZWANGER:
    Romie **28** zwanger!

TESTEN:
    Liz21 **26** 22-02 testen
    Jufaman81 **32** 22-02 testen (21-02 bloedprikken)

Zonneschijn38 **39** wo 6 feb. Inseminatie gehad.

BEZIG MET SPUITEN:

OVERIG:
    Sjenaica **31** 11-2 terugplaatsing.
    Snoopy100 **32** hopelijk 12-2 terugplaatsing
    BlackBarbie **25** op naar cryo terugplaatsing.

15. Dobbermama1986

Dobbermama1986 Fanatiek lid

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    @sjenaica ja dit is idd lastig op je telefoon haha ik kreeg het laatst ook niet voor elkaar. maar zo te zien heeft jane je er al tussen gezet :D

@jufaman haha ja hier denken (de mensen die er ook niks van af weten) ook dat ik aan de medicijnen zit en da scheelt echt veel idd hahaha.

@snoopy wow 15 dat zijn er lekker veel :D nou spannend hoeveel er gaan groeien en hoeveel je er in kan gaan laten vriezen :D
    ik had er 13 waarvan 1 teruggeplaatst en nu 7 in de vriezer :D wel goed rustig aan doen hoor!!!!

@Liz21 je kan nie meer doen dan veel rusten, veel drinken en gezond eten meis je kan toch pas over een tijdje testen en tot die tijd kan je lichaam je zo voor de gek houden..

@romie ow dat is balen ja dat je nu nie naar dat huisje hebt kunnen gaan. zal toch wel dat jij je geld terug zou krijgen? je hebt neem ik aan toch wel een hele gegronde reden om te annuleren.

@fiona veel plezier in Ameland met je mannetje en je doggie. wat voor hond heb je?

@mensen met een hond. Vragen jullie je nie heel erg af hoe je hond gaat reageren op je zwangerschap en op de baby?
    Mijn hond (zoals je kan raden een dobermann) wordt in juni 3 en kinderen is ze niet echt gewend. Ik heb wel 2 kleine nichtjes en op zich gaat dat wel goed alleen haha is ze soms een beetje lomp. Vraag me echt vaak af hoe ze straks op mij gaat reageren aangezien wij een hele mooie band hebben samen haha en ze nu ik nie zwanger ben der hoofd al veel op me buik legt als ik op de bank lig........ en vraag me echt af hoe ze zal reageren op een baby die van ons zelf is.

16. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    @dobbermama. Ja we hebben een annuleringsverzekering. De arts heeft een brief geschreven en dat zou voldoende moeten zijn. Maarja als je je geld terug moet hebben. Hebben ze niet zo'n haast mee altijd.

Hier hebben we een boomertje. Een erg druk en blaffend hondje. En het gaat heel goed, mijn dochtertje van 2,5 kan er heel goed mee overweg. De hond Romie (mijn forumnaam) heeft het vaak te verduren met mijn dochtertje. Ze kan alles met Romie doen en ze word niet boos. Zo mooi om te zien. Mijn dochtertje is helemaal gek op Romie, zet er thee voor een koekjes haha
    K denk dat het wel veel scheelt wat voor hond je hebt denk ik

17. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Wij hebben ook een hondje! Zie mijn profielfoto! Kruising tussen een schnautzer en een maltezertje....

Hij wordt in mei 3 jaar, kan goed opschieten met babies en kleine kinderen van vrienden en familie. Nu ik het lees, ben ik ook heel benieuwd hoe hij gaat reageren als het hier ook zover is!!

18. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    joep is een labrador, gaat heel goed met kleine kinderen.. hij kan wel wat lomp zijn, maar kinderen mogen ook alles met hem doen... al gaan ze op hem hangen... hij vindt het allemaal prima... hij is ook heel aanhankelijk, altijd al, dus ben inderdaad benieuwd hoe dat wordt moch ik zwanger zijn... bij de zus van mijn vriend ging hij echt de hele tijd alleen maar bij haar zitten als ze er was... ben benieuwd of dat bij mij ook zo is...

19. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Wij hebben een grote hond, kruising van ruim acht en 34 kg. Zij is dol op kinderen hoewel ze nu wel echt ouder wordt. Mijn katten hebben straks meer last van jaloezie.

Niet te min zullen de beesten er tegen die tijd maar mee moeten leren leven.. ;)

20. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Hier geen honden.
    Wel een kat en die heeft nog niet anders gereageerd.

Deel Deze Pagina