In dec 2012 / Jan 2013 starten met IVF-ICSI

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Dobbermama1986, 14 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjenaica

sjenaica Actief lid

8 jul 2012
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben 2 boomertjes (die van ons zijn middel groot rond 10 kilo. Vader van net 3 en zijn zoon van net 2 jr. Was een ongelukje, de hond van mijn broer was loops met kerst en toen kwamen we natuurlijk allemaal bij elkaar. De oudste is super lief en kinderen kunnen ook alles doen. De jongste is ook lief maar die kan iets minder hebben maar wel gek op kinderen. Ik denk dat ik me geen zorgen hoef te maken met kinderen al zou ik altijd opletten. Het blijven dieren. Denk dat we meer op moeten letten als een klein humpie rond loopt met een koekje in de hand. ; )

2. Dobbermama1986

Dobbermama1986 Fanatiek lid

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    ha grappig nog veel hondeneigenaren dus :D Raven die kan in huis veel meer hebben dan buitenshuis. als zij kinderen op straat tegen komt reageert ze elke keer anders dus is heel moeilijk om in te schatten wat ze straks zal gaan doen. Ik weet wel dat ik haar zoveel mogelijk wil betrekken bij alles. Raven mag in het hele huis komen (behalve bed waar ze wel op schiet als je niet op let en de douche). haha en idd als de kleine iets lekkers in de hand heeft moet ik denk ik wel opletten en dan heb ik het niet alleen over koekjes Raven is gek op fruit haha

3. Liz21

Liz21 Bekend lid

9 okt 2008
    500
    0
    0
    Mijn hormonen zijn weer rustig, maar voor hoelang ;) Gaat echt op en af. Maar het zonnetje wat hier schijnt maakt ook heel veel goed, heerlijk!
    Leuk zoveel meiden met honden en katten.
    Zelf hebben we een labrador van bijna 6, een kruising van bijna 2 en een poes van 8md. Het is geweldig! Als ze s'avonds alle 3 bij ons liggen is het echt genieten.
    Hier rennen vaak kinderen in en uit van alle leeftijden.
    De labrador maak ik me totaal geen zorgen over. Die speelt fijn mee. Kan hooguit een lompe beweging maken en natuurlijk de kruimels opeten wat vallen.
    De kruising heb ik altijd veel mee geknuffeld en is mijn schoothondje. Hier kan ik problemen mee krijgen denk ik.
    De poes trekt zich terug bij drukte dus hier maak ik me eigenlijk niet zo druk om. Ligt ook niet vaak op schoot.

4. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Fijn, manlief gaat overuren maken vandaag :(
    Hij is machinist en reserve dienst.
    Nou stond er een trein stuk bij Naarden-Bussem, die moest hij gaan wegtrekken met een ander treinstel.
    Onderweg had hij al iets van er klopt iets niet met dit stel maar ja.
    Gecombineerd op het stel wat stuk staat (compressor stuk trein heeft lucht nodig om te kunnen rijden, compressor zorgt voor die lucht).
    Boem zijn stel ook stuk, ook compressor defect.
    Ze staan nu kapot met trein op/voor de overweg en houden de boel bezet.

Staat nou voor veiligheidsman te spelen om 5 sporen te bewaken omdat de bomen dicht blijven en er gewoon nog treinen rijden.
    Staan nu te wachten op politie om de overweg te bewaken en op een locomotief die alles stukke treinstellen weg te slepen.

Hij zou om 15:00 klaar zijn maar helaas..

Inmiddels is de loc er, maar die doet het nu ook niet meer..
    Hoe bedoel je pech dag.. :)

5. joha1980

joha1980 Actief lid

24 jan 2011
    120
    0
    0
    NULL
    NULL
    dan kom ik ook reageren wie oh wie ook?? wij hebben 2 jack russels heel lief en druk veel blaffen tegen kinderen maar wel spelen ...... nu heb ik dus een terugplaatsing gehad 30-1 en vanaf die dag is me jongste hondje nu 3 jaar heel pieperig en zenuwachtig veel op mijn buik liggen/zitten............ ik heb al 3 dagen bloedverlies mag de 15e testen maar is volgens mijn niet meer nodig!!! maar me hond doet nog wel raar bij me beiden tp heeft die het nu gehad maar hij reageert ook op mijn ms en ovulatie dussss mijn hondje is er heel gevoelig voor

6. saskiaenroy

28 dec 2012
    82
    0
    0
    Veiligheid
    Noord-holland
    Yeaaaaah eindelijk is me ongi er door gekomen donderdag!!!! Nu zit ik aan de progynova en heb de 20ste de echo voor me bms....

*** wat lees ik hier voor rot nieuws blackbarbie??? Heel veel sterkte... Een dikke knuffel voor jou..

Ik lees mee maar schrijf weinig. Moet nog even wennen aan de nieuwe mobieltje hahaha...

7. saskiaenroy

28 dec 2012
    82
    0
    0
    Veiligheid
    Noord-holland
    Ohhhh ja ik heb trouwens 1 hond en 4 katten... Hoe leuk is dat.. Maak me alleen druk om de hond. Is een kruising boxer/husky en heel erg op mijn gefocust.. Maar we zien het met de tijd wel...... Probeerde een foto te plaatsen maar lukt niet vanaf de iPad..

8. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    #828 Dobbermama1986, 10 feb 2013
    Laatst bewerkt: 10 feb 2013
    ZWANGER:
    Jane 1981 **31** zwanger!
    Romie **28** zwanger!

TESTEN:
    Sanst **41** 14-2 zwangerschapstest
    Dobbermama1986 **26** 18-2 zwangerschapstest
    Liz21 **26** 22-02 testen
    Jufaman81 **32** 22-02 testen (21-02 bloedprikken)

Ruitentien **30** 22-02 testen
    Joha1980 **?** 15-2 testen
    Zonneschijn38 **39** wo 6 feb. Inseminatie gehad.

BEZIG MET SPUITEN:
    r1981 **31** 5-2 uitgangsecho, 11-2 echo
    fiona1983 **29** 14-2 uitgangsecho, 21-2 echo.

saskiaenroy **28** 20-2 echo voor BMS.

OVERIG:
    Sjenaica **31** 11-2 terugplaatsing.
    Snoopy100 **32** hopelijk 12-2 terugplaatsing
    BlackBarbie **25** op naar cryo terugplaatsing.
    Poppetje77 **35** 15-2 intake Gent

9. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    liz21 je weet niet wat die beestjes gaan doen he dat vindt ik het moeilijke eraan. Hoop alleen maar dat die van mij nie jaloers of agressief wordt.

Jane als eerste jeeej er is weer vooruitgang :D heb je al verplaatst in ons lijstje
    Nou hoeveel pech kan je idd hebben wel sneu voor je mannetje.

joha ben benieuwd of je hondje gelijk heeft zou toch mooi zijn als dat wel zo is :D o volgen mij sta jij ook nog nie erbij..

r1981 jij hebt morgen een echo ben benieuwd :D

10. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    @saskiaenroy dan hebben wij hetzelfde aantal beesten. Wij hebben 4 geholpen katers en één teef.

11. Zonneschijn38

Zonneschijn38 Bekend lid

25 apr 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland

12. r1981

r1981 Actief lid

13 nov 2012
    356
    0
    0
    Dobber, ja morgen echo. Ben heel benieuwd!!!

13. saskiaenroy

28 dec 2012
    82
    0
    0
    Veiligheid
    Noord-holland
    @poppetje
    1 reu 4 jaar
    3 poezen
    1 kater

Ik vind het altijd zooooooo gezellig hè als ik thuis kom of op de bank lig hahaha

14. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Succes morgen r1981 met je echo!! Hoop voor je dat alles in orde is volgens planning groeit!

15. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Saskia dat is nogal een gezelschap dat je hebt haha.
    Ik heb me handen al aardig vol aan die doerak van mij haha

R1981 zal aan je denken morgen

Hier gaat morgen mijn 2de wachtweek in hahaha vraag me nu al af of ik kan wachten tot de 18de om te testen haha ben al blij als ik het tot het weekend kan volhouden. Ga me zo maar eens klaar maken om naar me bedje te gaan morgen weer werken.
    Slaap lekker allemaal

16. Liz21

Liz21 Bekend lid

9 okt 2008
    500
    0
    0
    Ja die kleine kruising van mij, ben benieuwd... Ik denk niet dat hij agressief gaat worden maar wel flink zijn aandacht gaat opeisen!
    Maar we zien tegen die tijd wel.

Dobber, nog een week te gaan voor jou. Voel je al iets?

R1981, succes!

Ik ben net klaar met werken en dooood moe. Lief had me een kruik in bed gelegd dus die ligt nu fijn tegen me aan.

Truste dames.

17. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Liz21 wat lief van je mannetje dat hij al een kruik voor je klaar had liggen.
    Hmm ik voel niet echt iets alleen als ik net iets te veel spanning op me onderbuik zet dan is het nog gevoelig maar dat is nog van de punctie haha. Dus nee voel nie echt iets voel me best normaal eigenlijk.

Fijne dag iedereen ik ga me eens klaarmaken om te gaan werken.

18. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    @Dobbermama 4 katten en een hond is prima te doen hoor :D hoewel als de natuur zijn werk doet, gaan wij wel terug naar max 3 katten en ik zou niet persé nog een hond willen maar manlief wel. Dan een compromis, een slag of 2 kleiner ;)

En ik zou je heel knap vinden als je zo lang zou kunnen wachten :p

19. sjenaica

sjenaica Actief lid

8 jul 2012
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben net gebeld. We hebben om 11.45 uur de terugplaatsing! Of het 1 of 2 wordt weten we nog niet dus wordt vervolgd.

20. Zonneschijn38

Zonneschijn38 Bekend lid

25 apr 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland
    Succes, sjenaica...

wij hebben geen huisdieren, ben allergische dus dat gaat hem niet worden..Maar vroeger thuis hebben we een dwergpoedel gehad dat was de enige hond die geen haar verliet, en daar kon ik goed tegen.
    Maar we zijn ook vaak niet thuis dus vindt het wat zielig als we een huisdier gaan nemen. En ik vindt het ook niet erg, mijn zus die heeft wel een hond dus kunnen we daar altijd nog mee gaan wandelen...

Deel Deze Pagina